Witam
mam taki problem po wymianie tylnych klocków zaczał wpadać mi pedał nie jest tak twardy jak wczesniej, a mam porównanie gdyz mam druga astre, hamulce zostały odpowetrzone przez mechanika oraz przez kompa został skalibrowany reczny czy cos jeszcze trzeba zrobic? czy jest w oplach mozliwosc odpowitrzenia popmy przez kompa?
wpadający pedał hamulca po wymianie klocków
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 maja 2016, 12:11
- Imię: Piotr
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XER
- Województwo: małopolskie
Nie wiem dlaczego, ale u mnie w AH GTC jest tak samo już drugi raz. Wymieniam tylne klocki i przez 1-2 dni pedał zapada się w podłogę, jest miękki jak poduszka, auto oczywiście hamuje. Po 2 dniach wszystko wraca do normy.
Jest taki trend żeby przy wymianie klocków nie cofać tłoczka przy zamkniętym układzie tylko odkręcić odpowietrznik i cofnąć (oczywiście słoik z płynem i rurka)
Ponoć jak cofasz na zamkniętym to syf idzie w układ i nie za bardzo to dobre jak jest pompa ABS.
Ponoć jak cofasz na zamkniętym to syf idzie w układ i nie za bardzo to dobre jak jest pompa ABS.
Ostatnio zmieniony 08 sie 2018, 6:37 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 08 lut 2011, 22:11
- Imię: Andrzej
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.4T benzyna
- Województwo: wielkopolskie
Witam,
Mam podobny problem, bo po wymianie tylnych klocków, pedał hamulca jest miękki i auto baaaaardzo kiepsko hamuje.
Myślałem, że po kilku hamowaniach przejdzie, ale niestety nie, przy okazji zauważyłem, że podczas naciskania pedału hamulca oraz jak pedał wraca na pozycję, to słychać prawdopodobnie pompę hamulcową/serwo. Pompa działa, bo zauważyłem, że z tłoczka leci płyn hamulcowy (jak się trochę odsunie uszczelkę).
Czy ktoś wie, jaka może być przyczyna?
Pzdr.
Mam podobny problem, bo po wymianie tylnych klocków, pedał hamulca jest miękki i auto baaaaardzo kiepsko hamuje.
Myślałem, że po kilku hamowaniach przejdzie, ale niestety nie, przy okazji zauważyłem, że podczas naciskania pedału hamulca oraz jak pedał wraca na pozycję, to słychać prawdopodobnie pompę hamulcową/serwo. Pompa działa, bo zauważyłem, że z tłoczka leci płyn hamulcowy (jak się trochę odsunie uszczelkę).
Czy ktoś wie, jaka może być przyczyna?
Pzdr.