Wymiana klocków hamulcowych Astra J sport tourer
- Marcin83Sl
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 lip 2020, 22:49
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A17DTS
- Rocznik: 2012
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 3 razy
Re: Wymiana klocków hamulcowych Astra J sport tourer
Warto jeszcze przeczyscic prowadnice zacisku, nasmarowac stosownym smarowidlem, oraz "posmarowac" plecy klocka. Jarzmo i powadnice warto skrecic na klej , Skontrolowac osłony gumowe. Niby wymiana prosta, ale mało kto robi to własciwie. Nawet warsztaty
- Astroholik
- Posty: 708
- Rejestracja: 01 maja 2019, 15:12
- Imię: Dariusz
- Auto: Szkoda Octavia
- Rocznik: 2021
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań - miasto doznań :)
- Wdzięczny: 39 razy
- Pomocny: 36 razy
Uważasz, że smar na prowadnicach nie ulega degradacji ? Ciekawe.. kurde to po co wymieniać olej w skrzyni, silniku ?
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 798
- Rejestracja: 27 kwie 2019, 14:46
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 37 razy
- Pomocny: 33 razy
Witam, jak to w koncu jest z wymiana tych klockow hamulcowych trzeba miec opcoma czy nie, reczny mam elektryczny
- Slabek
- Posty: 639
- Rejestracja: 03 gru 2019, 1:53
- Imię: Sławek
- Auto: Škoda Superb 3v5 L&K
- Silnik: DFCA20
- Rocznik: 2016
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski/Berlin
- Wdzięczny: 53 razy
- Pomocny: 38 razy
- Kontakt:
Trzeba mieć, musisz poluzować zacisk do procedury wymiany klocków. Ogólnie nie ma problemu. Na końcu nie zapomnij skalibrować.marcin199404 pisze: ↑12 sty 2021, 12:20Witam, jak to w koncu jest z wymiana tych klockow hamulcowych trzeba miec opcoma czy nie, reczny mam elektryczny
Moje byłe:
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
-
- Posty: 798
- Rejestracja: 27 kwie 2019, 14:46
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 37 razy
- Pomocny: 33 razy
Ok, jak trzeba to musze podjechac do mechanika sam nic nie zrobie. Dzięki za pomoc
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Ale bajki
Nie potrzeba żadnego kompa.
Tłoczki się wkręca tak samo jak z ręcznym na dźwignie.
Demontujesz zacisk, wyciagasz klocki, wkrecasz tłoczki, montujesz nowe klocki, montujesz zacisk i jeździsz.
Dopiero w astrach K jest taki system jak w WV, że w naciskach są silniki elektryczne i tu dopiero jest konieczny komp i program.
Nie potrzeba żadnego kompa.
Tłoczki się wkręca tak samo jak z ręcznym na dźwignie.
Demontujesz zacisk, wyciagasz klocki, wkrecasz tłoczki, montujesz nowe klocki, montujesz zacisk i jeździsz.
Dopiero w astrach K jest taki system jak w WV, że w naciskach są silniki elektryczne i tu dopiero jest konieczny komp i program.
- Slabek
- Posty: 639
- Rejestracja: 03 gru 2019, 1:53
- Imię: Sławek
- Auto: Škoda Superb 3v5 L&K
- Silnik: DFCA20
- Rocznik: 2016
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski/Berlin
- Wdzięczny: 53 razy
- Pomocny: 38 razy
- Kontakt:
@KaMYk a jak kalibrujesz elektryczny ręczny? Podkładkami?
Moje byłe:
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...
Škoda Octavia 1u2 liftback 1.6mpi 55kW 02.2013-02.2018
Astra J HB Sport 1.4T 103kW 2010 02.2018-01.2021
Teraz:
Škoda Superb 3v5 2.0TDI 140kW DSG 4x4 L&K 01.2021 - ...