To witam w klubie ale nie będę się przechwalał co ja mam lecz detailingiem zajmuję się na codzienMówisz jakbym nie znał się na chemii.. człowieku... Ja mam potężny Arsenał preparatów..
Od Soft99 kończąc na Zymol Carbon..
Astra J, rdza na drzwiach.
- Astroholik
- Posty: 708
- Rejestracja: 01 maja 2019, 15:12
- Imię: Dariusz
- Auto: Szkoda Octavia
- Rocznik: 2021
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań - miasto doznań :)
- Wdzięczny: 39 razy
- Pomocny: 36 razy
Re: Astra J, rdza na drzwiach.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lis 2015, 19:45
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 5 razy
U mnie to samo. Prawe drzwi purchelki na mastyce ( rant na dole oraz w okolice zamka również na mastyce - swoja drogą dziwne miejsce do korozji).
Auto kupione w salonie , rocznik 2015. Zaczeło sie już rok temu. Niestety mam instalacje lpg niefabryczną wiec z gwarancji nici bo była ingerencja w blachę.
Auto kupione w salonie , rocznik 2015. Zaczeło sie już rok temu. Niestety mam instalacje lpg niefabryczną wiec z gwarancji nici bo była ingerencja w blachę.
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 20 maja 2015, 12:44
- Imię: Tomasz
- Auto: astra J
- Silnik: A17DTJ
- Rocznik: 2012
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
U mnie wszystkie drzwi na dolnych rantach, oraz dolna krawędź na klapie bagażnika - wszystko naprawione i jak na razie jest ok. Teraz walczę z rantem tuż nad przednią szybą. Ile razy nie zrobię zaprawek to po jakimś czasie wszytko w pizdu. Ten rant jest tak nieszczęśliwie zmajstrowany że wszystkie kamyczki itp. które lądują na szybie uderzają potem w ten rant, a lakier na tych naszych wozidełkach jest nic nie warty. Jeżeli opel nic z tym nie zrobi to będzie ostatnie wozidełko tej marki. Oczywiście syfilis z uk.
- Astroholik
- Posty: 708
- Rejestracja: 01 maja 2019, 15:12
- Imię: Dariusz
- Auto: Szkoda Octavia
- Rocznik: 2021
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań - miasto doznań :)
- Wdzięczny: 39 razy
- Pomocny: 36 razy
Od środka na dole w drzwiach są gumki które służą do odprowadzania wody, jeżeli je macie wyjąć dwoma palcami i zobaczcie czy nie są zawalone brudem. U mnie były zgnojone na maxa i zostały usunięte już dawno. Nie popisał się opel w tym temacie absolutnie
[External Link Removed for Guests]
- YogiPL
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 sie 2018, 16:29
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: 14NET
- Rocznik: 2018
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 6 razy
- Pomocny: 4 razy
U mnie gumek nie było od nowości, dodatkowo wydaje się mi że przy okazji przeglądu coś wpuścili do drzwi (był potem ślad jakiegoś płynu na progu).
- Astroholik
- Posty: 708
- Rejestracja: 01 maja 2019, 15:12
- Imię: Dariusz
- Auto: Szkoda Octavia
- Rocznik: 2021
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań - miasto doznań :)
- Wdzięczny: 39 razy
- Pomocny: 36 razy
To zrobili Ci konserwację profili zamkniętych
[External Link Removed for Guests]
Zaraz...... Zaraz.... Kolego..!!tomo30 pisze: ↑18 sie 2019, 15:59U mnie wszystkie drzwi na dolnych rantach, oraz dolna krawędź na klapie bagażnika - wszystko naprawione i jak na razie jest ok. Teraz walczę z rantem tuż nad przednią szybą. Ile razy nie zrobię zaprawek to po jakimś czasie wszytko w pizdu. Ten rant jest tak nieszczęśliwie zmajstrowany że wszystkie kamyczki itp. które lądują na szybie uderzają potem w ten rant, a lakier na tych naszych wozidełkach jest nic nie warty. Jeżeli opel nic z tym nie zrobi to będzie ostatnie wozidełko tej marki. Oczywiście syfilis z uk.
Zacznijmy od tego że teraz wszystkie marki (!!) Moja lakiery na bazie wody..!! Ekologia..!!
Ty chyba nie widziałeś lakieru w Hondach... 90 mikronów, i do tego tak niesamowicie miękki że od patrzenia się rysuje.
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 20 maja 2015, 12:44
- Imię: Tomasz
- Auto: astra J
- Silnik: A17DTJ
- Rocznik: 2012
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To że korozja łapie drzwi to nie wina miękkiego lakieru tylko fatalnego zabezpieczenia blach. Dlaczego nie łapie np. fiatów ?
Bo odrobili lekcje i zabezpieczyli blachy wzorowo. Dla mnie Opel pod tym względem to jedna z gorszych marek czego doskonałym przykładem jest mój traktor. Korozja zaczyna się pod nie uszkodzonym lakierem.
Bo odrobili lekcje i zabezpieczyli blachy wzorowo. Dla mnie Opel pod tym względem to jedna z gorszych marek czego doskonałym przykładem jest mój traktor. Korozja zaczyna się pod nie uszkodzonym lakierem.
- vipek12
- Posty: 6
- Rejestracja: 21 lip 2019, 20:21
- Imię: SLAWKO
- Auto: astra j sports tourer
- Silnik: 1.7cdti dtj
- Województwo: łódzkie
Wczoraj zdjełem nadkola tylnie ,niestety rdza pojawiła się ,wizualnie nic nie było widać,koło wlewu paliwa, też zaczeło żreć od środka ,ta tylnych nadkolach niema żadnego zabezpieczenia antykorozyjnego cieniutka warstwa podkładu i kolor na łączeniach blach masa .
- Boyka
- Posty: 178
- Rejestracja: 31 mar 2018, 15:31
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET+
- Rocznik: 2015
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 6 razy
Ja nie w temacie rdzy, ale z ocynkiem nadwozia, który trochę tu się pojawił.
dziś odebrałem miernik lakieru z wykrywaniem ocynku prodig tech gl-pro-2-faz i obleciałem samochód.
Astra ze wszystkich metalowych elementów nie ma ocynkowanego dachu, lub jeśli znajduje tam się jakieś zabezpieczenie to nie ma ono ciągłej struktury, co zgodnie ze sztuką nie jest uznawane jako prawidłowe.
Pomiary na pewnej japońskiej marce to dopiero był cyrk, tam to jakieś opary lakieru są, taki gruby
dziś odebrałem miernik lakieru z wykrywaniem ocynku prodig tech gl-pro-2-faz i obleciałem samochód.
Astra ze wszystkich metalowych elementów nie ma ocynkowanego dachu, lub jeśli znajduje tam się jakieś zabezpieczenie to nie ma ono ciągłej struktury, co zgodnie ze sztuką nie jest uznawane jako prawidłowe.
Pomiary na pewnej japońskiej marce to dopiero był cyrk, tam to jakieś opary lakieru są, taki gruby