Opel-scanner, oryginał, wymiana doświadczeń
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Opel-scanner, oryginał, wymiana doświadczeń
Posiadam oryginalny interfejs i program Opel-scanner w wersji 2.0.1.30 i jak na razie sprawdziłem tylko odczyty i kasowanie błędów. Czy ktoś na forum ma też to urządzenie i doświadczenie w zmianie ustawień? Bo na pewno można nim ingerować w ustawienia poszczególnych systemów, ale trochę się obawiam konsekwencji. Chciałbym np. uaktywnić wyświetlanie temp. oleju w automatycznej skrzyni AF40-6, wiem, że można to zrobić, przeczytałem cały watek o komputerze pokładowym, ale tu głównie są opisy do op-com, a o opel-scanner jakoś mało jest informacji.
Interfejs zakupiłem w firmie Viaken, ale pan z serwisu otwarcie powiedział, że w Astrze J nie sprawdzał.
Jeśli jest więcej użytkowników tego programu z Astrą J to może podzielą się doświadczeniem.
Interfejs zakupiłem w firmie Viaken, ale pan z serwisu otwarcie powiedział, że w Astrze J nie sprawdzał.
Jeśli jest więcej użytkowników tego programu z Astrą J to może podzielą się doświadczeniem.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 09 paź 2011, 12:27
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A14NEL
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Jak patrzyłem na obrazki z OS to zasada wydaje się taką sama jak w opcomie. Identyfikujesz samochód, wersje silnika, łączysz się z odpowiednim sterownikiem i patrzysz na co pozwala oprogramowanie. Komputer i jego dodatkowe funkcje są zapisane w zestawie zegarów. Zobacz czy jest możliwość zmiany ich konfiguracji i tyle. Mnie ciekawi czy jest w OS opcja połączenia ze sterownikiem kamery na przedniej szybie. Ojcom sobie u mnie nie poradził. Mógłbyś spojrzeć jakie opcje sterowników są w menu rok->model->system oraz moduł (że szczególnym uwzględnieniem wspomnianej kamery) ?
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Koduje po CAN
tu masz grafiki ekranu dla Vectry C (CAN),
[External Link Removed for Guests]
A ja zmieniałem już wyświetlacz i światła dzienne w Astrze H, też CAN.
Wersja 2.0.1.30 to nowej generacji interfejs dostosowany do nowych modeli, a także modeli przyszłościowych.
tu masz grafiki ekranu dla Vectry C (CAN),
[External Link Removed for Guests]
A ja zmieniałem już wyświetlacz i światła dzienne w Astrze H, też CAN.
Wersja 2.0.1.30 to nowej generacji interfejs dostosowany do nowych modeli, a także modeli przyszłościowych.
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
jak na legala to nie tak drogo. to dla warsztatów i serwisów bo zwykly potencjalny uzytkownik raczej zakupi klona za 100 zl.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Tylko, że klony z nowymi autami nie bardzo chcą gadać, chiński op-com nie był uaktualniany od 2010 roku.
No i do opel-scannera w tej nowej wersji jak na razie nie ma klonów.
Ja dałem 699 zł, promocja akurat była. Czy to dużo, czy mało to rzecz względna. Kupiłem roczne auto, to przy jego cenie cena interfejsu wrażenia nie robi. Mam jeszcze rok gwarancji, a później naprawy mam zamiar robić sam. Te 699 zł to 5 wizyt w serwisie na diagnostyce z podłączeniem do komputera. Myślę, że w perspektywie co najmniej 5 lat zakup się zwróci z nawiązką.
No i do opel-scannera w tej nowej wersji jak na razie nie ma klonów.
Ja dałem 699 zł, promocja akurat była. Czy to dużo, czy mało to rzecz względna. Kupiłem roczne auto, to przy jego cenie cena interfejsu wrażenia nie robi. Mam jeszcze rok gwarancji, a później naprawy mam zamiar robić sam. Te 699 zł to 5 wizyt w serwisie na diagnostyce z podłączeniem do komputera. Myślę, że w perspektywie co najmniej 5 lat zakup się zwróci z nawiązką.