Luźny pedał sprzęgła
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 mar 2015, 21:08
- Imię: Jaca
- Auto: Astra J Sport
- Silnik: 1.6T
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Luźny pedał sprzęgła
Witam wszystkich!
Czy ktoś ma podobny problem, mianowicie luz na pedale sprzęgła ( przesuwa się na boki). Podobno jest to bolączka Astry J, ile może kosztować naprawa - wymiana pedału?
Kurczę, chyba jedynie ja mam tylko ten problem, a w ASO twierdzili, że robili to na gwarancji... Ja już się nie łapię.
Czy ktoś ma podobny problem, mianowicie luz na pedale sprzęgła ( przesuwa się na boki). Podobno jest to bolączka Astry J, ile może kosztować naprawa - wymiana pedału?
Kurczę, chyba jedynie ja mam tylko ten problem, a w ASO twierdzili, że robili to na gwarancji... Ja już się nie łapię.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2017, 22:07 przez Dido, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 19:38
- Auto: Astra J
- Silnik: A16XER
- Województwo: śląskie
Cześć mam podobnie, wyczaiłem to dopiero gdy pożyczyłem bratu auto i on zapytał się mnie czy nie denerwuje mnie luźny pedał sprzęgła.. Na początku zrobiłem wielkie oczy i od razu poszedłem sprawdzić o co chodzi. Faktycznie, lata na boki ale u mnie jest to na tyle minimalne zjawisko, że postanowiłem tego nie ruszać.
Nie przyglądałem się temu dokładnie ale problem pewnie będzie w luzie na jakieś tulejce, na której będzie usadzony pedał. Pomoże albo skombinowanie podobnej ale ciut dłuższej tulejki albo włożenie tam podkładki, która zniweluje luz.
Tak jak pisałem, nie przyglądałem się temu i biorę to na chłopski rozum
Nie przyglądałem się temu dokładnie ale problem pewnie będzie w luzie na jakieś tulejce, na której będzie usadzony pedał. Pomoże albo skombinowanie podobnej ale ciut dłuższej tulejki albo włożenie tam podkładki, która zniweluje luz.
Tak jak pisałem, nie przyglądałem się temu i biorę to na chłopski rozum
- HaSzPeL
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 mar 2015, 17:22
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
Witam mam tak samo i jest to kwestia przyzwyczajenia, na początku trochę mnie to denerwowało ale dałem se z tym spokój.
A co do naprawy to byłem u mechanika(nie w ASO) to stwierdził że te typy tak mają i jak mi to aż tak nie przeszkadza to mogę z tym jeździć pozdRo
A co do naprawy to byłem u mechanika(nie w ASO) to stwierdził że te typy tak mają i jak mi to aż tak nie przeszkadza to mogę z tym jeździć pozdRo
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 mar 2015, 21:08
- Imię: Jaca
- Auto: Astra J Sport
- Silnik: 1.6T
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
No jednak u innych też się przytrafiło. Też się przyzwyczaiłem, ale nieco mnie to irytuje, przebieg 75 kkm i takie rzeczy. Nie powinno to mieć mieć miejsca....(w niemieckim aucie)
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 cze 2011, 23:52
- Imię: Paweł
Aby naprawić luźny pedał sprzęgła, trzeba kupić używany ale po małym przebiegu pedał sprzęgła, winę ponoszą białe tulejki w tym pedale sprzęgła w które wkłada się plastikową tulejkę na której to wszystko się trzyma i po sprawie. Szkoda pisać , to pierwsze auto w życiu , które ma dziesiątki takich niedoróbek.
Tak jest jak pedał sprzęgła zamontowany jest jak koło do taczki ,czyli dwie małe plastikowe tulejki i plastikowy trzpień. Podczas naciskania pedału tulejki z czasem się wycierają i nie są okrągłe ,powoduje to luz ,ponadto brak smarowania tam powoduje,że pedał będzie coraz bardziej ciężko chodził. Pomoże tylko wymiana tych tulejek i trzpienia ale ta cześć jest raczej nie do zdobycia z racji braku produkcji tego modelu,oczywiście nie dokupi się tego ,ponieważ same tulejki z trzpieniem nie występują...i koniec na tym. Ja już sprzedałem to auto i bardzo się cieszę ale przed sprzedażą co 3 dni psikałem olejem aby kupiec nie czuł ciężko wciskającego się pedału sprzęgła.
Tak jest jak pedał sprzęgła zamontowany jest jak koło do taczki ,czyli dwie małe plastikowe tulejki i plastikowy trzpień. Podczas naciskania pedału tulejki z czasem się wycierają i nie są okrągłe ,powoduje to luz ,ponadto brak smarowania tam powoduje,że pedał będzie coraz bardziej ciężko chodził. Pomoże tylko wymiana tych tulejek i trzpienia ale ta cześć jest raczej nie do zdobycia z racji braku produkcji tego modelu,oczywiście nie dokupi się tego ,ponieważ same tulejki z trzpieniem nie występują...i koniec na tym. Ja już sprzedałem to auto i bardzo się cieszę ale przed sprzedażą co 3 dni psikałem olejem aby kupiec nie czuł ciężko wciskającego się pedału sprzęgła.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2017, 22:08 przez Dido, łącznie zmieniany 1 raz.
- pepe25
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 mar 2015, 18:27
- Imię: Piotrek
- Auto: Astra J
- Silnik: 1,6 xe..
- Województwo: mazowieckie
Miałe też problem z luzem na pedałem sprzęgła, dorobił stalowy sworzeń oraz tuleje z mosiądzu i od trzech lat jest ok.
- walek1385
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 lut 2019, 21:19
- Imię: Wojciech
- Auto: Astra J
- Silnik: 14NET
- Województwo: dolnośląskie
Cześć,
Czy możesz przybliżyć gdzie takie tulejki udało Ci się dorobić? Też mam ten sam problem w swoim aucie.
Czy możesz przybliżyć gdzie takie tulejki udało Ci się dorobić? Też mam ten sam problem w swoim aucie.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 02 lut 2016, 18:45
- Imię: Jacek
- Auto: Astra J
- Silnik: A16XER
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 4 razy
Ja w swojej astrze miałem wymieniony zestaw pedałów podczas gwarancji. Przejechałem już ok 30 tyś i znowu luz się zaczyna pojawiać. Chyba te pedały są robione przez chińczyków z cienkiej jakości materiału. Też bym się pisał na dane o tych tulejkach. Ciekawe czy demontaż tego jest skomplikowany czy tak prosto jak piszą na forum Chevroleta.