Jakie macie przebiegi w swoich Astrach J?
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Jakie macie przebiegi w swoich Astrach J?
Dzieki kolego smoczy1000 za wpis.
Niektorzy twierdza ze przy 200tys to juz tylko laweta I na zlomowisko bo turbine pada przy 170tys a przy 180tys obowiazkowo dwumas..... - niech czytaja...
Niektorzy twierdza ze przy 200tys to juz tylko laweta I na zlomowisko bo turbine pada przy 170tys a przy 180tys obowiazkowo dwumas..... - niech czytaja...
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 lut 2014, 18:49
- Imię: adam
- Auto: astra j
- Silnik: 1.7 dtj
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Ja osobiście widziałem j-kę z przebiegiem 560tys z mojego rocznika też 1.7. Jeżdziła bez problemu . Wyglądała mniej więcej jak te z polskich portali ogłoszeniowych z licznikiem 130000.
- kecram
- Posty: 851
- Rejestracja: 10 lis 2016, 13:26
- Auto: Astra J Cosmo Sports Tourer FL
- Silnik: A20DTH
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: łódzkie
- Pomocny: 6 razy
no właśnie i to są te okazje z de. Później lament że wszystko zaczyna się sypać. Silniki padają. A Niemiec (turek) płakał jak sprzedawał. Chyba z naiwności Polaka.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 lut 2014, 18:49
- Imię: adam
- Auto: astra j
- Silnik: 1.7 dtj
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
390000- "spocił sie" amor lewy przód,wymieniłem wszystkie na sachsa. Przy okazji zbieżność.smoczy1000 pisze:QR_BBPOSTDobiła do 382.000.1,7 cdti 110 km wyjsciowo(po chipie na 148 km ,360nm,chip przy około 60-70 tys) 2011 produkcja ,jeżdżona od 2012.soszo pisze:QR_BBPOST "Asterka ma 360 tys.(w tym 300 tys. po chipie ) przebiegu " - to kolega smoczy1000
Moja ma 203tys obie 1.7 dtj
-kompletne sprzegło z dwumasem około 340000.(szumiało łożysko to wymieniłem całość bo niepierwszej młodości...)
-turbina regeneracja przy ok.200000(gwizdała troche za bardzo).
-przy okazji turbiny oczywiście czyszczenie przewodów olejowych,smoka,itp.
-wtryski regeneracja przy 360000km
-egr jakos tak przy 350-360 tys
-olej w silniku co 15 tys.(castrol edge do dpfów 5w30)
-wymieniałem przeguby wewnętrzne (trzęsło przy przyśpieszaniu)na podróby(oryginał około 3500,-za dwa),ale nie wytrzymały 200km przebiegu(niezłe gó...).,wiec założyłem używki i do dzisiaj latają.(około 150000)
-olej w skrzyni co 50 tyś
-w międzyczasie sonda lambda wymiana
-rozrząd co 120-130 tys.(zawsze + pompa wody profilaktycznie ,chociaz nie koliduje).
-tarcze przód co 100-120 tys.(zimermann nawiercane-polecam,klocki ate, z większych predkości hamowanie rewelacja),tył tarcze nie pamietam ,ale chyba raz były wymieniane.
-zawór scv co około 100000(falowanie obrotów na jałowym....)
-linki od ręcznego czeka wymiana (pęknięte osłony prawa i lewa)
-gumy na wahaczach przednich(ostatnie metalowo gumowe, podobno były za mięciutkie ,a nie powinny być)
,i to jedyne co zrobiłem w zawieszeniu,a sprawdzam co wymianę oleju(szarpaki +amortyzatory) i wszystko ok.
Astra "prowadzi się" jak nowa.Dodam ,że opony 215/60 16 więc niezły "balon".
- w miedzyczasie zawór od turbiny.
- ostatnio uszczelniacz półosi jakos tak przy 380000km
-wiatrak nawiewu wnętrza 350000(wieszał się)
-przycisk klapy bagaznika wymiana
-akumulator raz
-wszystkie filtry wymieniam razem z wymianą oleju(paliwa również,nie ma wtedy tego dziwnego dzwieku napełniania butelki)
- co jakis czas gumki wyciszające na prowadnicach hamulcowych(jak się zużyja, to stukanie prowadnic doprowadza mnie do szewskiej pasji delikatnie mówiąc...)
-wiadomo: klocki hamulcowe kilka razy...płyn hamulcowy kilka razy.... chłodniczy...itp .itd..czyszczenie egr-ów i tym podobnych,ale zazwyczaj czyste....
-po 300tys "zaglądałem" do kolektora, ale było czysto...
-dobicie klimy przy ok. 330tys(słabo "mroziła" więc wymieniłem czynnik+olej smarujący)
-pewnie jakies tam "pierdoły" jeszcze były(nie pamietam) ,ale z grubsza chyba wszystko.
-wnetrze bez wiekszych sladów zużycia
-opony mniej wiecej co 60 tys(nie czekam do pojawienia sie drutów..... )
-czasami pewnie niektóre wymiany trochę na wyrost,ale lubię mieć w samochodzie wszystko ok ( a asterka nie ma łatwego życia.....)
Jak przekroczę 450000(może do końca roku) to dopiszę co i jak......
Pozdrawiam.
Cyt: :- co jakis czas gumki wyciszające na prowadnicach hamulcowych(jak się zużyja, to stukanie prowadnic doprowadza mnie do szewskiej pasji delikatnie mówiąc...)"
Kolego masz może numer katalogowy tych elementów? Niedługo planuję przeczyścić układ, więc przy okazji bym wymienił i te elementy.
Nie udało mi się znaleźć samych gumek, widziałem tylko zestawy razem z prowadnicami.
Kolego masz może numer katalogowy tych elementów? Niedługo planuję przeczyścić układ, więc przy okazji bym wymienił i te elementy.
Nie udało mi się znaleźć samych gumek, widziałem tylko zestawy razem z prowadnicami.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 lut 2014, 18:49
- Imię: adam
- Auto: astra j
- Silnik: 1.7 dtj
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
ja niestety tez z prowadnicami i raczej org. gm bo podróba wystarczała na 10tys. Ale inna sprawa ,że pomimo tego ,że stukanie ustępowało(prawie całkowicie, zwracam uwage na "prawie")) po wyminie gumek, to po wymianie amortyzatorów cisza całkowita , a wymieniałem same amortyzatory bez łożysk(przeoczyłem temat łożysk i nie było czasu czekac na części).wychodzi więc na to ,że amorki mogą stukac pomimo braku oznak zużycia(pozornie bo super sie prowadził,test tez ok chociaż te testy to raz tak raz tak ,nie do końca miarodajne z amortyzatorem w samochodzie). Reasumując "troche loteria",bo po leciutkim naciśnięciu hamulca stukanie ustepowało wiec wskazanie na gumki prowadnic ,a tu niespodzianka......... .
Pozdrawiam......
EDIT:
Pozdrawiam......
EDIT:
nie mam numeru ,ale po świetach moge zorganizowac jak potrzeba, bo raz udało mi sie kupić same gumki,póżniej juz komplety niestety......(rym przypadkowy )miszkoo pisze:QR_BBPOST Cyt: :- co jakis czas gumki wyciszające na prowadnicach hamulcowych(jak się zużyja, to stukanie prowadnic doprowadza mnie do szewskiej pasji delikatnie mówiąc...)"
Kolego masz może numer katalogowy tych elementów? Niedługo planuję przeczyścić układ, więc przy okazji bym wymienił i te elementy.
Nie udało mi się znaleźć samych gumek, widziałem tylko zestawy razem z prowadnicami.
Ostatnio zmieniony 30 mar 2018, 14:34 przez smoczy1000, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 03 sie 2014, 11:09
- Auto: ASTRA
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Moja astra:
1. HB 04.2010 1.4t 140 przebieg 110 ooo km do tej pory oprócz eksploatacji to w jedyn momencie przy 100 ooo km przebiegu spotkała mnie awaria skrzyni i układu chłodzenia - w aso zostawiłem ok 6000 - były w tym łożyska skrzyni i uklad chłodzenia pompa wody zbiorniczek kroćce a teraz aktualnie problem z klima gdzieś jest nieszczelność
2. ST 10.2014 2.0 diesel 165 aktualny przebieg 100 ooo do tej pory wymienione tylko było łożysko prawe i eksploatacja a na gwarancji radio i950 poza tym w autach olej zmieniany co max 10 ooo i filtry i zapowietrzal się układ chłodzenia - był wyciek - termostat
I teraz mam pytanie profilaktyczne : jeśli chodzi o benzynę czy ktoś coś jeszcze poleca do wymiany profilaktycznej ?
W dieslu planuje teraz wymienić - uszczelka smoka oleju, olej i filtry, uszczelka na rurze od intercoolera, rozrząd z pompa wody i pasek alternatora - to plan na dwa podejścia u mechanika czy coś jeszcze powinienem zrobić ?
W planach do ST plan jest aby dorzucić kamerę cofania i może zwiększyć moc
Czy ktoś posiada rozmiar uszczelki czujnika oleju ? Bo z tego co czytałem na forum to trzeba kupić cały czujnik
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
1. HB 04.2010 1.4t 140 przebieg 110 ooo km do tej pory oprócz eksploatacji to w jedyn momencie przy 100 ooo km przebiegu spotkała mnie awaria skrzyni i układu chłodzenia - w aso zostawiłem ok 6000 - były w tym łożyska skrzyni i uklad chłodzenia pompa wody zbiorniczek kroćce a teraz aktualnie problem z klima gdzieś jest nieszczelność
2. ST 10.2014 2.0 diesel 165 aktualny przebieg 100 ooo do tej pory wymienione tylko było łożysko prawe i eksploatacja a na gwarancji radio i950 poza tym w autach olej zmieniany co max 10 ooo i filtry i zapowietrzal się układ chłodzenia - był wyciek - termostat
I teraz mam pytanie profilaktyczne : jeśli chodzi o benzynę czy ktoś coś jeszcze poleca do wymiany profilaktycznej ?
W dieslu planuje teraz wymienić - uszczelka smoka oleju, olej i filtry, uszczelka na rurze od intercoolera, rozrząd z pompa wody i pasek alternatora - to plan na dwa podejścia u mechanika czy coś jeszcze powinienem zrobić ?
W planach do ST plan jest aby dorzucić kamerę cofania i może zwiększyć moc
Czy ktoś posiada rozmiar uszczelki czujnika oleju ? Bo z tego co czytałem na forum to trzeba kupić cały czujnik
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2018, 8:31 przez darkosxp, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 04 lut 2018, 20:49
- Imię: ŁUKASZ
- Auto: Astra j
- Silnik: 1.4 t NET
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Ja mam 1.4 turbo 140 km. najechane 190000 rok produkcji 2011 z czego sam zrobiłem dopiero 2000 km.