Rzeczywiście. Zakupiłem Torque Pro, skonfigurowałem tak jak napisałeś i wreszcie mam, elegancką temperaturę oleju
Mogę też potwierdzić, że wskazania są różne od cieczy chłodzącej, niemniej są bardzo zbliżone. Po dłuższej jeździe olej trzyma temperaturę ok 107 stopni, a ciecz sobie skacze w okolicy 100-105 stopni. Odczekałem później chwilę, żeby sprawdzić jak stygnie i temperatura oleju dużo wolniej spadała niż ciecz chłodząca, co tylko potwierdza, że wskazania są poprawne
Pytanie: jak mam rozumieć wskaźnik Turbo, mianowicie "Vaccum", które zmienia się (tu chce zauważyć, że nie zmienia się tak jak producent podaje, że doładowanie jest od 1850 obrotów wzwyż) na "Boost"? Nie do końca rozumiem co robi gdy napis jest "Vacuum", "Boost" jest oczywisty i ładnie podaje ile pompuje (ustawiłem sobie żeby pokazywał w barach).
Z ciekawości, ile najwięcej wam wypluło w silniku A14NET, 140 km?
Teraz dalej: co warto monitorować przy ostrzejszej jeździe? Aktualnie mam turbo, temp oleju i cieczy, obciążenie silnika, otwarcie przepustnicy i temp dolotu (tak na szybko ustawione)