Opel Astra J keyless
-
- Posty: 6141
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 133 razy
Re: Opel Astra J keyless
Nie mam schematów do J.
Podstawowe kolory kabelków w oplu są zawsze takie same.
Zawsze po demontażu stacyjki można pomierzyć, który kabel jest od czego.
Podejrzewam, że u nas nikt tego jeszcze nie robił, bo nie kojarzę takiego tematu.
Podstawowe kolory kabelków w oplu są zawsze takie same.
Zawsze po demontażu stacyjki można pomierzyć, który kabel jest od czego.
Podejrzewam, że u nas nikt tego jeszcze nie robił, bo nie kojarzę takiego tematu.
- Marsyl
- Posty: 25
- Rejestracja: 16 mar 2024, 12:47
- Imię: Marcel
- Auto: Astra J
- Silnik: Z16XEP
- Rocznik: 2010
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 2 razy
- Kontakt:
Ten etap już za mną, teraz pytanie, czy ja źle sprawdzam czy rozruch samochodu może być napieciec 5v, tak wychodzi z mojego sprawdzenia multimetrem..
- Marsyl
- Posty: 25
- Rejestracja: 16 mar 2024, 12:47
- Imię: Marcel
- Auto: Astra J
- Silnik: Z16XEP
- Rocznik: 2010
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 2 razy
- Kontakt:
Jakiś pomysł jak to wysterować?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to użycie przekaźnika lub obniżanie napięcia, gdzie bardziej skłaniam się w stronę przekaźnika
Jedyne co mi przychodzi do głowy to użycie przekaźnika lub obniżanie napięcia, gdzie bardziej skłaniam się w stronę przekaźnika
-
- Posty: 6141
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 133 razy
Jeśli ja się będę z tym borykał - a planuje w majówkę, to dam sobie radę.
Jeśli ty takie pytanie zadajesz - poszukaj kumpla elektronika/automatyka.
Pomoże ci nie spalić auta.
Przekaźnik przekaźnikiem i jeszcze przekaźnik.
To nie jest rozwiązanie.
Jeśli ty takie pytanie zadajesz - poszukaj kumpla elektronika/automatyka.
Pomoże ci nie spalić auta.
Przekaźnik przekaźnikiem i jeszcze przekaźnik.
To nie jest rozwiązanie.
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Odpalanie/ wysterowanie rozrusznika steruje ECU który dostaje sygnał cyfrowy z BCM. BCM jest podłączony do stacyjki. Stacyjka robi za dzielnik rezystancyjny zasilania 5V z BCM.
- Marsyl
- Posty: 25
- Rejestracja: 16 mar 2024, 12:47
- Imię: Marcel
- Auto: Astra J
- Silnik: Z16XEP
- Rocznik: 2010
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 2 razy
- Kontakt:
Już ogarnięteczarnypiotrek pisze: ↑21 kwie 2024, 20:01Odpalanie/ wysterowanie rozrusznika steruje ECU który dostaje sygnał cyfrowy z BCM. BCM jest podłączony do stacyjki. Stacyjka robi za dzielnik rezystancyjny zasilania 5V z BCM.