Opel Astra J keyless

ja37

V.I.P.
Posty: 6126
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 132 razy

Re: Opel Astra J keyless

#11

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Nie mam schematów do J.
Podstawowe kolory kabelków w oplu są zawsze takie same.
Zawsze po demontażu stacyjki można pomierzyć, który kabel jest od czego.
Podejrzewam, że u nas nikt tego jeszcze nie robił, bo nie kojarzę takiego tematu.

Awatar użytkownika
Marsyl

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 16 mar 2024, 12:47
Imię: Marcel
Auto: Astra J
Silnik: Z16XEP
Rocznik: 2010
Województwo: śląskie
Pomocny: 2 razy
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Marsyl »

ja37 pisze:
19 kwie 2024, 22:40
Zawsze po demontażu stacyjki można pomierzyć, który kabel jest od czego.
Ten etap już za mną, teraz pytanie, czy ja źle sprawdzam czy rozruch samochodu może być napieciec 5v, tak wychodzi z mojego sprawdzenia multimetrem..

ja37

V.I.P.
Posty: 6126
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 132 razy

#13

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Tak może być, bo tym steruje inny moduł.
W astrze H jest to UEC, a w J nie wiem.

Awatar użytkownika
Marsyl

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 16 mar 2024, 12:47
Imię: Marcel
Auto: Astra J
Silnik: Z16XEP
Rocznik: 2010
Województwo: śląskie
Pomocny: 2 razy
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: Marsyl »

Jakiś pomysł jak to wysterować?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to użycie przekaźnika lub obniżanie napięcia, gdzie bardziej skłaniam się w stronę przekaźnika

ja37

V.I.P.
Posty: 6126
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 132 razy

#15

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Jeśli ja się będę z tym borykał - a planuje w majówkę, to dam sobie radę.
Jeśli ty takie pytanie zadajesz - poszukaj kumpla elektronika/automatyka.
Pomoże ci nie spalić auta.

Przekaźnik przekaźnikiem i jeszcze przekaźnik.
To nie jest rozwiązanie.

Awatar użytkownika
Marsyl

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 16 mar 2024, 12:47
Imię: Marcel
Auto: Astra J
Silnik: Z16XEP
Rocznik: 2010
Województwo: śląskie
Pomocny: 2 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Marsyl »

A wiesz co? Powodzenia w majówkę, baw się z tym dobrze u mnie już lata a ty masz chyba zwykle sterowanie na 12v wszystko

czarnypiotrek

Astro-maniak
Posty: 4866
Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
Imię: Piotr
Auto: Octavia III/Ibiza V
Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Wdzięczny: 16 razy
Pomocny: 100 razy

#17

Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek »

Odpalanie/ wysterowanie rozrusznika steruje ECU który dostaje sygnał cyfrowy z BCM. BCM jest podłączony do stacyjki. Stacyjka robi za dzielnik rezystancyjny zasilania 5V z BCM.

Awatar użytkownika
Marsyl

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 16 mar 2024, 12:47
Imię: Marcel
Auto: Astra J
Silnik: Z16XEP
Rocznik: 2010
Województwo: śląskie
Pomocny: 2 razy
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: Marsyl »

czarnypiotrek pisze:
21 kwie 2024, 20:01
Odpalanie/ wysterowanie rozrusznika steruje ECU który dostaje sygnał cyfrowy z BCM. BCM jest podłączony do stacyjki. Stacyjka robi za dzielnik rezystancyjny zasilania 5V z BCM.
Już ogarnięte

ODPOWIEDZ