Montaż elektrycznych szyb na tył z Omegi B do Astry F
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 29 gru 2006, 12:04
- Imię: Arek
- Auto: AH Kombi '06
- Silnik: 1.9CDTI
- Lokalizacja: Socha
- Kontakt:
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 29 gru 2007, 11:16
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Pułtusk
- Kontakt:
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 29 mar 2009, 12:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
- Kontakt:
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 sie 2008, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 29 mar 2009, 12:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Drawsko Pomorskie
- Kontakt:
pers,
Witam,
znalazłem ten temat na forum i odrazu jestem zainteresowany.Mam pare pytań w związku z tym tematem,
-czy silniki do szyb od tyłu omegi b, są takie same jak w astrze z przodu, chodzi mi tu o podłączenie instalacji?
-czy działa domykanie szyb ?
-czy koś ma podłączone do sterowania z przodu 4 szybkami i wszystko miło i przyjemnie śmiga łącznie z blokowaniem otwierania ?
Witam,
znalazłem ten temat na forum i odrazu jestem zainteresowany.Mam pare pytań w związku z tym tematem,
-czy silniki do szyb od tyłu omegi b, są takie same jak w astrze z przodu, chodzi mi tu o podłączenie instalacji?
-czy działa domykanie szyb ?
-czy koś ma podłączone do sterowania z przodu 4 szybkami i wszystko miło i przyjemnie śmiga łącznie z blokowaniem otwierania ?
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 29 gru 2006, 12:04
- Imię: Arek
- Auto: AH Kombi '06
- Silnik: 1.9CDTI
- Lokalizacja: Socha
- Kontakt:
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 sie 2008, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 543
- Rejestracja: 29 gru 2011, 15:25
- Imię: Radek
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1.4 16v x14xe
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Kolbuszowa
- Kontakt:
Witam, znalazłem ten temat bo się zabieram za elektrykę na tył ale niestety widzę że nic mi po tym manualu bo jak zamontować siłowniki i przeciągnąć kable to pikuś, dla mnie potrzeba jak kable połatać, trochę już wiem ale tak:
1.silniki od omegi mają 5 kabli, w związku z tym czy będę miał możliwość podłączenia domykania szyb z pilota?
2.
do czego jest ten kabel brązowo-czarny
3. jeszcze nie mam ale jak i którymi kablami połączyć sterowanie tylnych szyb do panelu kierowcy na 4 el. szybki
4.którymi kablami podłączyć jeszcze blokadę z panelu 4 el. szyb kierowcy
takie kable mam przy przełącznikach:
1.silniki od omegi mają 5 kabli, w związku z tym czy będę miał możliwość podłączenia domykania szyb z pilota?
2.
do czego jest ten kabel brązowo-czarny
3. jeszcze nie mam ale jak i którymi kablami połączyć sterowanie tylnych szyb do panelu kierowcy na 4 el. szybki
4.którymi kablami podłączyć jeszcze blokadę z panelu 4 el. szyb kierowcy
takie kable mam przy przełącznikach:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 20 mar 2011, 20:50
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: dolnośląskie
jako, że temat już przerabiałem to mogę.
1. ja właśnie słyszałem, że ten brązowo-czarny jest od domykania.
2. jak wyżej.
3. sterowanie szyb to kolor niebiesko-czerwony i zielono-szary i podpinasz nie normalnie do nich nowymi kablami z panelu kierowcy, ale tu naradza się mały problem, bo w astrze jeżeli tak zrobisz to dopóki kontrolujesz szyby przednim panelem to wszystko jest ok, ale jeżeli naciśniesz tylny przycisk wywala bezpiecznik i pojawia się problem. Rozwiązanie jest jednak proste, do kabli od strony panelu kierowcy dajesz 4 diody prostownicze aby blokowały przepływ prądu w stronę panelu kierowcy i wszystko działa bez problemu.
4. blokada tylnych szyb idzie od panelu kierowcy do przycisku z tyłu jest to kabel biały, po prostu w panelu kierowcy dajesz plus przyciski tylnych szyb.
w razie jakichkolwiek problemów pisz to pomogę, bo przerabiałem już ten ohydny temat elektryki szyb
1. ja właśnie słyszałem, że ten brązowo-czarny jest od domykania.
2. jak wyżej.
3. sterowanie szyb to kolor niebiesko-czerwony i zielono-szary i podpinasz nie normalnie do nich nowymi kablami z panelu kierowcy, ale tu naradza się mały problem, bo w astrze jeżeli tak zrobisz to dopóki kontrolujesz szyby przednim panelem to wszystko jest ok, ale jeżeli naciśniesz tylny przycisk wywala bezpiecznik i pojawia się problem. Rozwiązanie jest jednak proste, do kabli od strony panelu kierowcy dajesz 4 diody prostownicze aby blokowały przepływ prądu w stronę panelu kierowcy i wszystko działa bez problemu.
4. blokada tylnych szyb idzie od panelu kierowcy do przycisku z tyłu jest to kabel biały, po prostu w panelu kierowcy dajesz plus przyciski tylnych szyb.
w razie jakichkolwiek problemów pisz to pomogę, bo przerabiałem już ten ohydny temat elektryki szyb