Montaż sterownika zamka centr. na pilota
-
- Posty: 929
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
- Imię: Filip
- Auto: Astra F
- Silnik: C20NE
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 23 cze 2009, 21:33
- Imię: Bartek
- Auto: Astra G Kombi
- Silnik: 1.6 16V
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
A w jaki sposób skorzystać z możliwości osobnego sterowania np. klapą bagażnika. Ta centralka ma taką funkcję (drugi kanał). Czy jest możliwość podłączenia się drugim kanałem sterownika bezpośrednio do sterowania klapą??
Gdzie w astrze czegoś takiego szukać?? Najlepiej bylo by chyba sie podłączyc gdzieś w samej klapie prawda??
[ Dodano: 2009-08-19, 20:37 ]
Załóżyłem dzisiaj sterownik:)
Jeszcze wszystkiego nie poskręcałem i nie poskładałem do kupy bo mnie noc niestety zastała:)
Ale centralny smiga.
Mam pytanie, nie lutowalem przewodów tylko łączyłem wszystko na konektorki (męskie-żeńskie). Czy jest możliwość żeby cokolwiek mogło się przykopcić albo coś takiego na tych połączeniach? Starałem się wszystkie konektorki zaciskać na przewodach w miarę dokładnie i wszystko dobrze izolować taśmą.
Czy jest ryzyko że przy takich połączeniach (nie lutowanych) może się zdarzyć jakaś niemiła niespodzianka czy mogę spać spokojnie??(łączenie na konektorki wydawało mi się bardziej sensowne niż "skręcanie" przewodów).
[ Dodano: 2009-08-25, 23:22 ]
Kolejne pytanko
Czy w każdej Astrze F, niezależnie od rocznika, zamek sterowany jest masą????
Pilnie proszę o odpowiedź
Gdzie w astrze czegoś takiego szukać?? Najlepiej bylo by chyba sie podłączyc gdzieś w samej klapie prawda??
[ Dodano: 2009-08-19, 20:37 ]
Załóżyłem dzisiaj sterownik:)
Jeszcze wszystkiego nie poskręcałem i nie poskładałem do kupy bo mnie noc niestety zastała:)
Ale centralny smiga.
Mam pytanie, nie lutowalem przewodów tylko łączyłem wszystko na konektorki (męskie-żeńskie). Czy jest możliwość żeby cokolwiek mogło się przykopcić albo coś takiego na tych połączeniach? Starałem się wszystkie konektorki zaciskać na przewodach w miarę dokładnie i wszystko dobrze izolować taśmą.
Czy jest ryzyko że przy takich połączeniach (nie lutowanych) może się zdarzyć jakaś niemiła niespodzianka czy mogę spać spokojnie??(łączenie na konektorki wydawało mi się bardziej sensowne niż "skręcanie" przewodów).
[ Dodano: 2009-08-25, 23:22 ]
Kolejne pytanko
Czy w każdej Astrze F, niezależnie od rocznika, zamek sterowany jest masą????
Pilnie proszę o odpowiedź
- keo27
- Posty: 12
- Rejestracja: 09 lut 2009, 9:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
Witam,
podepnę się do tematu. Planuję montaż sterownika centralnego zamka, znalazłem taki na allegro: [External Link Removed for Guests] podoba mi się wzór kluczyka ale zastanawiam się czy to jest trwałe i jak długo wytrzyma. Cena nie jest wysoka ale praca poświęcona na założenie nie wiem czy jest tego warta. Instalował może ktoś ten konkretny model albo słyszał czy to się sprawuję na dłużej ? A może ktoś wie jaki sterownik opłaca się założyć do f-ki zależy mi na kluczyku w scyzoryku.
Pozdrawiam
podepnę się do tematu. Planuję montaż sterownika centralnego zamka, znalazłem taki na allegro: [External Link Removed for Guests] podoba mi się wzór kluczyka ale zastanawiam się czy to jest trwałe i jak długo wytrzyma. Cena nie jest wysoka ale praca poświęcona na założenie nie wiem czy jest tego warta. Instalował może ktoś ten konkretny model albo słyszał czy to się sprawuję na dłużej ? A może ktoś wie jaki sterownik opłaca się założyć do f-ki zależy mi na kluczyku w scyzoryku.
Pozdrawiam
-
- Posty: 1810
- Rejestracja: 16 cze 2007, 17:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Mam dokładnie ten sam kluczyk, tylko że inny układ troche i nie dostałem grotów do Opla, a więc niestety musiałem ponieść dodatkowe koszty wymiany grotów. Z działania jestem zadowolony, kluczyk spisuje się bardzo dobrze, jednak zasięg jest słaby, ale to chyba wina sterownika.
ASTEROIDALNY STAN NIEWAŻKOŚCI .... ;]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- piociel
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 lip 2009, 10:49
- Imię: Piotrek
- Auto: Opel Astra G 2007
- Silnik: 1,7CDTI [Z17DTL]
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witam.
Własnie zamierzam zabrać się za założenie zdalnego sterowania w mojej astrze. Wszystko już chyba wiem oprócz jednej ważnej sprawy. Mianowicie, czy przewody dochodzące do kostki w lewym nadkolu to są sygnały sterujące, czy silnoprądowe? Pytam, bo nie wiem czy jak podłącze kierunki przez diody bezpośrednio do zdalnego sterownika to czy mi z niego dym nie pójdzie? Obciążalność mojego przekaźnika w sterowniku zdalnym to 5A.
Własnie zamierzam zabrać się za założenie zdalnego sterowania w mojej astrze. Wszystko już chyba wiem oprócz jednej ważnej sprawy. Mianowicie, czy przewody dochodzące do kostki w lewym nadkolu to są sygnały sterujące, czy silnoprądowe? Pytam, bo nie wiem czy jak podłącze kierunki przez diody bezpośrednio do zdalnego sterownika to czy mi z niego dym nie pójdzie? Obciążalność mojego przekaźnika w sterowniku zdalnym to 5A.
126p -> 105S -> Astra F -> Astra G i OIIFL
Astra G
[External Link Removed for Guests]
OII FL
[External Link Removed for Guests]
Astra G
[External Link Removed for Guests]
OII FL
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 1810
- Rejestracja: 16 cze 2007, 17:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
piociel raczej sterujące, chociaż ja w instrukcji mojego sterownika sprawdziłem i tam pisze żeby podpiąć do lewa/prawa strona kierunkowskazu, żadnej wzmianki czy to mają być sygnały sterujące czy silnoprądowe, ale każdy się tam wpina więc raczej bez obaw, a w ramach ostrożności możesz to sprawdzić przez bezpiecznik 10A
ASTEROIDALNY STAN NIEWAŻKOŚCI .... ;]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 16 lut 2009, 11:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Żarki
- Kontakt:
ja przymierzam się do zakupu takiego zestawu:
[External Link Removed for Guests]
czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tej centralki?
i takie jedno pytanie które mnie zastanawia:
wiadomo mi że w kluczyku tym oryginalnym jest coś do imo, czy bezproblemowo można to przełożyć do scyzoryka?
[External Link Removed for Guests]
czy ktoś może wypowiedzieć się na temat tej centralki?
i takie jedno pytanie które mnie zastanawia:
wiadomo mi że w kluczyku tym oryginalnym jest coś do imo, czy bezproblemowo można to przełożyć do scyzoryka?
Opel Astra 1.4 CEO 2777
CB: President Harry II asc + President Texas
CB: President Harry II asc + President Texas
- Grzechu2011
- Posty: 1007
- Rejestracja: 16 sty 2011, 17:22
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Niepołomice
- Pomocny: 1 raz
Czy probowal ktos podlaczyc uklad Magicar 820? W aucie jest jeden kabel do otwierania (brązowo biały) i (brązowo czerwony) do zamykania, a na schemacie mam podłączenia 3 kablowe na otwieranie i 3 kablowe na zamykanie oznaczone literkami "N""NC""NO" schemat - [External Link Removed for Guests] . Jak to teraz doprowadzic do ladu?
z gory dzieki
pozdro;)
z gory dzieki
pozdro;)
-
- Posty: 929
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
- Imię: Filip
- Auto: Astra F
- Silnik: C20NE
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
A masz tylko taki schemat? Trzy kabelki masz, ale jeden pewnie Ci sie nie przyda
Sprobuj to podlaczyc tak:
[External Link Removed for Guests]
Schemat po prawej - w Astrze masz sterowanie minusem.
Czyli wg tego niepodlaczasz czarnego i bialego, pomaranczowy i rozowy masujesz a niebieski i zielony podlaczasz odpowiednio pod zamykanie i otwieranie.
Powinno to dzialac.
Pzdr.
Sprobuj to podlaczyc tak:
[External Link Removed for Guests]
Schemat po prawej - w Astrze masz sterowanie minusem.
Czyli wg tego niepodlaczasz czarnego i bialego, pomaranczowy i rozowy masujesz a niebieski i zielony podlaczasz odpowiednio pod zamykanie i otwieranie.
Powinno to dzialac.
Pzdr.