Montaż sterownika zamka centr. na pilota
- Grzechu2011
- Posty: 1007
- Rejestracja: 16 sty 2011, 17:22
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Niepołomice
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 02 lut 2011, 14:39
- Imię: Marcin
- Auto: Astra G
- Silnik: Z18XE
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 09 sie 2008, 19:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 929
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
- Imię: Filip
- Auto: Astra F
- Silnik: C20NE
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 07 lut 2011, 10:38
- Imię: Ditmar
- Auto: Opel Astra f 97
- Silnik: 1,4
- Województwo: śląskie
Witam,
czytam tak co tu macie do powiedzenia, ale nigdzie nie znalazłem wyjaśnienia/zdjęć (nigdzie na tym forum) jak mam przeciągnąć kable przez drzwi do wewnatrz? Może i wszyscy sobie z tym dają radę, ale ja za nic na świecie nie wiem jak to przeciągnąć (bez robienia dziur w drzwiach) do środka samochodu.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu dodam, że jest to astra 98 sedan
czytam tak co tu macie do powiedzenia, ale nigdzie nie znalazłem wyjaśnienia/zdjęć (nigdzie na tym forum) jak mam przeciągnąć kable przez drzwi do wewnatrz? Może i wszyscy sobie z tym dają radę, ale ja za nic na świecie nie wiem jak to przeciągnąć (bez robienia dziur w drzwiach) do środka samochodu.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu dodam, że jest to astra 98 sedan
!~Green Power~!
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 26 sie 2007, 1:47
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra F Sport,Vectra B Sport
- Silnik: X16SZR,X18XE
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Kolego,ja przeciągałem przez oryginalną złączkę która przychodzi do drzwi od karoseri przy nadkolu.
Ściągamy plastiki przy nadkolach od wewnętrznej strony,z tyłu zaś przy słupkach.
wtyczkę rozłączamy przekręcając ją do siebie jak się nie mylę...zciągamy tapicerkę drzwi,odczepiamy od drzwi tę wewnętrzną część (byle delikatnie aby nie połamać tych plastikowych łapek zatrzaskowych)aby lepiej nam było rozwiercić fabryczne otworki w tej wtyczce...będzie ich tam sporo wolnych.Są to miejsca w których przy bogatszych wersjach znajdują się konektorki połączeniowe przewodów do elektryki szyb,lusterek,centralnego zamka itd..należy je cienkim wiertełkiem porozwiercać na średnicę przewodów które tam chcemy przepuścić...każdy z osobna...(troszeczkę żmudna robota)
najtrudniejszą i najbardziej żmudną pracą jest przeciągnięcie przewodów przez te otworki ,ten" karbowany gumowy korytarz"między drzwiami a aroserią oraz przez ściankę grodziową przy nadkolach (porzy karoserii)do wewnątrz...spróbuj podpatrzeć jak są poprowadzone przewody do głośników w drzwiach!!!tak samo chcemy przepuścić nasze przewody aby wyglądało ładnie i było funkcjonalnie!!!na końcu pracy oczywiście te wtyczkę musimy ze sobą złączyć i przyczepić do drzwi tak jak było fabrycznie....
warto trochę się pomęczyć bo efekt pracy będzie nie odstępował od fabryki...
powodzenia!!!
Ściągamy plastiki przy nadkolach od wewnętrznej strony,z tyłu zaś przy słupkach.
wtyczkę rozłączamy przekręcając ją do siebie jak się nie mylę...zciągamy tapicerkę drzwi,odczepiamy od drzwi tę wewnętrzną część (byle delikatnie aby nie połamać tych plastikowych łapek zatrzaskowych)aby lepiej nam było rozwiercić fabryczne otworki w tej wtyczce...będzie ich tam sporo wolnych.Są to miejsca w których przy bogatszych wersjach znajdują się konektorki połączeniowe przewodów do elektryki szyb,lusterek,centralnego zamka itd..należy je cienkim wiertełkiem porozwiercać na średnicę przewodów które tam chcemy przepuścić...każdy z osobna...(troszeczkę żmudna robota)
najtrudniejszą i najbardziej żmudną pracą jest przeciągnięcie przewodów przez te otworki ,ten" karbowany gumowy korytarz"między drzwiami a aroserią oraz przez ściankę grodziową przy nadkolach (porzy karoserii)do wewnątrz...spróbuj podpatrzeć jak są poprowadzone przewody do głośników w drzwiach!!!tak samo chcemy przepuścić nasze przewody aby wyglądało ładnie i było funkcjonalnie!!!na końcu pracy oczywiście te wtyczkę musimy ze sobą złączyć i przyczepić do drzwi tak jak było fabrycznie....
warto trochę się pomęczyć bo efekt pracy będzie nie odstępował od fabryki...
powodzenia!!!
KRIS DENT NYSA
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 07 lut 2011, 10:38
- Imię: Ditmar
- Auto: Opel Astra f 97
- Silnik: 1,4
- Województwo: śląskie
Dzięki kolego. Tak też myślałem, tylko nie wiedziałem jak przebić się przez te otworki... ale taki mały odwiert może być skuteczny gorzej będzie z tylnimi drzwiami bo tam tej karbowanej gumki nie ma :S
!~Green Power~!