Montaż sterownika zamka centr. na pilota

Kaspero

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
Imię: Kasper
Auto: Astra F
Silnik: c16nz
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Rawicz

Re: Montaż sterownika zamka centr. na pilota

#91

Nieprzeczytany post autor: Kaspero »

odgrzeje kotleta.w mojej astrze mam wszedzie zamontowane siłowniki od centralnego ba po stronie pasażera mam nawet centralke ale central wcale nie działa :cry: nawet po przekęceniu kluczyka w drzwiach kierowcy nic sie nie dzieje.
Posiadam centralke maxicar podłaczam wszystko według schematu z pierwszej strony ale nic to nie daje.Mam 2 biało brązowe kable i jeden czerwono brązowy.POmoże ktoś?

grzegrz

ex-Staff
Posty: 1422
Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
Imię: Grzesiek
Auto: Inne
Silnik: Inny
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Ziębice

#92

Nieprzeczytany post autor: grzegrz »

Napisz dokładnie czy masz oryginalny central czy nie, ale po wypowiedzi wywnioskować można że tak. Skoro Ci nie działa sterowanie z kluczyka to na pewno nie zadziała sterowanie z pilota :) Sprawdź bezpieczniki F1 oraz F20. Sprawdź czy przypadkiem nie otwiera lub zamyka jeżeli przekręcasz kluczyk w drzwiach pasażera. Sprawdź czy rygielek po stronie kierowcy daje jakąś reakcję. Sprawdź czy do centralki po stronie pasażera dochodzi +12V, +12V po stacji oraz masa. Posprawdzaj wszystkie połączenia w kostkach połączeniowych drzwi z budą. Ewentualnie pościągaj boczki przednich drzwi i dokonaj oględzin kostek, połączeń itp. Doprowadź do sprawności najpierw fabryczny central na kluczyk a potem zakładaj zdalne sterowanie.

Kaspero

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
Imię: Kasper
Auto: Astra F
Silnik: c16nz
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Rawicz

#93

Nieprzeczytany post autor: Kaspero »

A wiec tak.Bezpieczniki ok.Po stronie pasażera reakcji brak.Do centralki po stronie pasażera dochodzi 12v po przekręceniu kluczyka,masa(brązowa) podciagnieta nowa ale bez przekręcenia stacyjki plusa brak.Nie wiem czy pociągnąć bezposrednio z aku czy z wpiąc sie pod stały plus np za radiem.Pytanie czy stały plus podpiąc pod czarwoy kabel w kostce z centralki?
Tak to wygląda
Obrazek

Edit: Bingo :D plus na krótko pociągnołem z radia i śmiga :mrgreen: teraz juz nie bede od nowa rozkrecał tylko zabiore sie za to jutro.Dzięki grzegrz za odpowiedz ;)

grzegrz

ex-Staff
Posty: 1422
Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
Imię: Grzesiek
Auto: Inne
Silnik: Inny
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Ziębice

#94

Nieprzeczytany post autor: grzegrz »

Kolego, stały plus powinien dochodzić do centralki czerwonym kablem z bezpiecznika F1, sprawdź go jeszcze raz, przedzwoń kabel między gniazdem bezpiecznika a wejściem w centralce... dobrze żeby było jak z fabryki, a nie sztukowanie z radia i obciążanie dodatkowo innego bezpiecznika. Plus po stacji idzie z bezpiecznika F20 kablem czarnym.

Kaspero

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
Imię: Kasper
Auto: Astra F
Silnik: c16nz
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Rawicz

#95

Nieprzeczytany post autor: Kaspero »

zrobiłem tak jak kazałeś,co sie okazało przy bezpieczniku jeden pin wypadł i z tego cały problem teraz jest ok.
Co do podlączenia centralki,wpiąłem sie tak jak na instrukcji pod biało brązowy i czerwono brązowy kabel kablami z centralki i zonk.Drzwi sie zamykają ale po sekundzie same sie otwierają.Jakiś pomysł,czytałem przekażnikach tylko prosiłbym o jakiś schemat jak je podłaczyc

grzegrz

ex-Staff
Posty: 1422
Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
Imię: Grzesiek
Auto: Inne
Silnik: Inny
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Ziębice

#96

Nieprzeczytany post autor: grzegrz »

wklej schemat podłączenia centralki, pamiętaj że mamy tu sterowanie masami

Kaspero

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
Imię: Kasper
Auto: Astra F
Silnik: c16nz
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Rawicz

#97

Nieprzeczytany post autor: Kaspero »

Obrazek

grzegrz

ex-Staff
Posty: 1422
Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
Imię: Grzesiek
Auto: Inne
Silnik: Inny
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Ziębice

#98

Nieprzeczytany post autor: grzegrz »

czemu nie kupiłeś sobie samego sterownika bez siłowników? z tego schematu niewiele można wywnioskować, zaryzykuję stwierdzenie, że jest on sterowany plusem (siłownik master ma stałą masę na czarnym i prawdopodobnie plusy na przemian na białym i brązowym, kable wykonawcze to zielony i niebieski)

poczytaj instrukcję jak jest to sterowane (o ile się tam tego doczytasz), ewentualnie miernik do ręki i sprawdzaj jak to sterowanie wygląda, na którym kablu pojawia się masa przy otwarciu/zamknięciu i tym kablem staraj się wysterować fabryczne siłowniki

Awatar użytkownika
myq61

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 31 sie 2013, 10:27
Imię: Maciej
Auto: astra f
Silnik: 1.4 8v
Województwo: podkarpackie

#99

Nieprzeczytany post autor: myq61 »

Witam chciałem zapytać czy taki sterownik będzie jakiś czas działał czy lepiej zainwestować w coś lepszego ? [External Link Removed for Guests]

Kropek

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 06 wrz 2013, 17:27
Imię: Paweł
Auto: Astra Classic F
Silnik: X14NZ
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Rzeszów/Okolice

#100

Nieprzeczytany post autor: Kropek »

myq61 pisze:Witam chciałem zapytać czy taki sterownik będzie jakiś czas działał ? [External Link Removed for Guests]
Tak

Opel Astra Classic 1999r
X14NZ 8V + LPG
180 tyś



ODPOWIEDZ