Montaż sterownika zamka centr. na pilota
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
Re: Montaż sterownika zamka centr. na pilota
odgrzeje kotleta.w mojej astrze mam wszedzie zamontowane siłowniki od centralnego ba po stronie pasażera mam nawet centralke ale central wcale nie działa nawet po przekęceniu kluczyka w drzwiach kierowcy nic sie nie dzieje.
Posiadam centralke maxicar podłaczam wszystko według schematu z pierwszej strony ale nic to nie daje.Mam 2 biało brązowe kable i jeden czerwono brązowy.POmoże ktoś?
Posiadam centralke maxicar podłaczam wszystko według schematu z pierwszej strony ale nic to nie daje.Mam 2 biało brązowe kable i jeden czerwono brązowy.POmoże ktoś?
-
- Posty: 1422
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
- Imię: Grzesiek
- Auto: Inne
- Silnik: Inny
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Ziębice
Napisz dokładnie czy masz oryginalny central czy nie, ale po wypowiedzi wywnioskować można że tak. Skoro Ci nie działa sterowanie z kluczyka to na pewno nie zadziała sterowanie z pilota Sprawdź bezpieczniki F1 oraz F20. Sprawdź czy przypadkiem nie otwiera lub zamyka jeżeli przekręcasz kluczyk w drzwiach pasażera. Sprawdź czy rygielek po stronie kierowcy daje jakąś reakcję. Sprawdź czy do centralki po stronie pasażera dochodzi +12V, +12V po stacji oraz masa. Posprawdzaj wszystkie połączenia w kostkach połączeniowych drzwi z budą. Ewentualnie pościągaj boczki przednich drzwi i dokonaj oględzin kostek, połączeń itp. Doprowadź do sprawności najpierw fabryczny central na kluczyk a potem zakładaj zdalne sterowanie.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
A wiec tak.Bezpieczniki ok.Po stronie pasażera reakcji brak.Do centralki po stronie pasażera dochodzi 12v po przekręceniu kluczyka,masa(brązowa) podciagnieta nowa ale bez przekręcenia stacyjki plusa brak.Nie wiem czy pociągnąć bezposrednio z aku czy z wpiąc sie pod stały plus np za radiem.Pytanie czy stały plus podpiąc pod czarwoy kabel w kostce z centralki?
Tak to wygląda
Edit: Bingo plus na krótko pociągnołem z radia i śmiga teraz juz nie bede od nowa rozkrecał tylko zabiore sie za to jutro.Dzięki grzegrz za odpowiedz
Tak to wygląda
Edit: Bingo plus na krótko pociągnołem z radia i śmiga teraz juz nie bede od nowa rozkrecał tylko zabiore sie za to jutro.Dzięki grzegrz za odpowiedz
-
- Posty: 1422
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
- Imię: Grzesiek
- Auto: Inne
- Silnik: Inny
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Ziębice
Kolego, stały plus powinien dochodzić do centralki czerwonym kablem z bezpiecznika F1, sprawdź go jeszcze raz, przedzwoń kabel między gniazdem bezpiecznika a wejściem w centralce... dobrze żeby było jak z fabryki, a nie sztukowanie z radia i obciążanie dodatkowo innego bezpiecznika. Plus po stacji idzie z bezpiecznika F20 kablem czarnym.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
zrobiłem tak jak kazałeś,co sie okazało przy bezpieczniku jeden pin wypadł i z tego cały problem teraz jest ok.
Co do podlączenia centralki,wpiąłem sie tak jak na instrukcji pod biało brązowy i czerwono brązowy kabel kablami z centralki i zonk.Drzwi sie zamykają ale po sekundzie same sie otwierają.Jakiś pomysł,czytałem przekażnikach tylko prosiłbym o jakiś schemat jak je podłaczyc
Co do podlączenia centralki,wpiąłem sie tak jak na instrukcji pod biało brązowy i czerwono brązowy kabel kablami z centralki i zonk.Drzwi sie zamykają ale po sekundzie same sie otwierają.Jakiś pomysł,czytałem przekażnikach tylko prosiłbym o jakiś schemat jak je podłaczyc
-
- Posty: 1422
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
- Imię: Grzesiek
- Auto: Inne
- Silnik: Inny
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Ziębice
wklej schemat podłączenia centralki, pamiętaj że mamy tu sterowanie masami
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
-
- Posty: 1422
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
- Imię: Grzesiek
- Auto: Inne
- Silnik: Inny
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Ziębice
czemu nie kupiłeś sobie samego sterownika bez siłowników? z tego schematu niewiele można wywnioskować, zaryzykuję stwierdzenie, że jest on sterowany plusem (siłownik master ma stałą masę na czarnym i prawdopodobnie plusy na przemian na białym i brązowym, kable wykonawcze to zielony i niebieski)
poczytaj instrukcję jak jest to sterowane (o ile się tam tego doczytasz), ewentualnie miernik do ręki i sprawdzaj jak to sterowanie wygląda, na którym kablu pojawia się masa przy otwarciu/zamknięciu i tym kablem staraj się wysterować fabryczne siłowniki
poczytaj instrukcję jak jest to sterowane (o ile się tam tego doczytasz), ewentualnie miernik do ręki i sprawdzaj jak to sterowanie wygląda, na którym kablu pojawia się masa przy otwarciu/zamknięciu i tym kablem staraj się wysterować fabryczne siłowniki
- myq61
- Posty: 4
- Rejestracja: 31 sie 2013, 10:27
- Imię: Maciej
- Auto: astra f
- Silnik: 1.4 8v
- Województwo: podkarpackie
Witam chciałem zapytać czy taki sterownik będzie jakiś czas działał czy lepiej zainwestować w coś lepszego ? [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 wrz 2013, 17:27
- Imię: Paweł
- Auto: Astra Classic F
- Silnik: X14NZ
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Rzeszów/Okolice
Takmyq61 pisze:Witam chciałem zapytać czy taki sterownik będzie jakiś czas działał ? [External Link Removed for Guests]
Opel Astra Classic 1999r
X14NZ 8V + LPG
180 tyś