Wiadomo w F-kach hamulce są kapryśne
Gniją przewody, trzeba zmieniać na miedziane
Czasem pompa coś nie teges, regulatory ciśnienia
No i tak przypadkiem wymyśliłem że może pompa od lanosa podejdzie?
Ma korektory zapięte na wyjściach na tył.
Ktoś ma kombi i ten przeklęty mechaniczny korektor co działa od belki.
Hmmm
To jest do Analizy, może podejdzie i będzie lepiej działać jak oryginał
Używane pompy jakieś grosze kosztują, nie wiem czy podejdą pod serwo.
Może i zbiorniczek Astry zapnie na tę pompę?
Nic nie wiem.
Bazuje na tym że Daewoo i GM to była jedna stajnia.
fotka do podglądu.
Jeżeli już coś to chyba najważniejsze po tym jak podpasuje (albo raczej przed) zmierzyć ile w lanosie wychodzi trzpień z serwa, jaki zakres pracy a ile w Astrze. Astra miała parę rodzajów pomp, chyba 3 bez ABS i ze 2 z ABS.
Tutaj rozważam układ bez ABS-u.
Zaciski raczej były pokrewne.
Tył też podobny jak nie identyczny.
Więc na zdrowy rozsądek pompa będzie grała.
Do analizy temat pompa hamulcowa z LANOSA
Do analizy temat pompa hamulcowa z LANOSA
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2018, 19:54 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 929
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
- Imię: Filip
- Auto: Astra F
- Silnik: C20NE
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Pompa od Astry F daje radę, hamulce, a raczej zwalniacze jak są bębny z tyłu są seryjnie za słabe
Korektory to jak dasz na przewodach to nawet z tyłu dadzą radę. Chyba że je pominiesz ale wtedy masz rozdział 50/50 przód/tył co nie koniecznie jest bezpieczne. W kombi jak i u mnie w cabrio masz korektor na belce, który jest mega drogi, wg mnie trzeba zacząć od usztywnienia zawieszenia i wymiany hebli z tyłu na tarczobębny, z przodu można zostawić 256, a różnica będzie mega.
Przewody to Ci wszędzie zgniją, nie tylko w AF
Korektory to jak dasz na przewodach to nawet z tyłu dadzą radę. Chyba że je pominiesz ale wtedy masz rozdział 50/50 przód/tył co nie koniecznie jest bezpieczne. W kombi jak i u mnie w cabrio masz korektor na belce, który jest mega drogi, wg mnie trzeba zacząć od usztywnienia zawieszenia i wymiany hebli z tyłu na tarczobębny, z przodu można zostawić 256, a różnica będzie mega.
Przewody to Ci wszędzie zgniją, nie tylko w AF
Tarczobębny tak, jak najbardziej.
Ale to już mocna przeróbka i droga.
F ka debiutowała w 1991 roku.
Lanos czerpie garściami z niej.
Elementy wykonawcze wydają się identyczne.
Wprowadzili inną pompę z korektorami na wyjściach.
Używana pompa do Lanosa to 30zł.
Korektory do Astry są drogie.
Przewody dobry zakład i tak dorabia z metra.
To jest tylko rozkminka.
Jest cyrk z odpowietrzaniem układu w Astrze F.
Kombi, Tigra chyba miały korektory mechaniczne.
W zasadzie są niedostępne, no 400zl chyba.
Ja bym się mocno zastanowił o ile jest możliwość adaptacji układu z Daewoo.
Jest bardziej przejrzysty.
W Lanosach były silniki tak do 100 koni.
Buda wagowo podobnie.
No coś coś, do analizy.
To refleksja tylko.
To może być lipa i się nie uda.
EDIT:
Żeby to tak ładnie zapiąć w całość.
Mam F-kę czy innego starego opla z bębnami z tyłu.
Przewody są do wymiany bo skorodowały.
Odbudowa układu Ala fabryka poprzez korektory z tyłu jest kosztowna.( No w kombi to można się popłakać na wieść o kosztach)
Daję nowe przewody miedziane i używaną, sprawną pompę od Lanosa z korektorami na pompie na tył.
Układ działa i hebel miodzio.
No wiadomo, gruzy stare, ale wdzięczne, hamulce to podstawa.
Nie każdy robi SWAP na 2.0
Tylko jak wyżej wyżej, to jest do analizy.
Bo może to ślepa uliczka i nic z tego
Poważna sprawa bo to bezpieczeństwo.
Także ze zdrowym rozsądkiem do tematu.
Ale to już mocna przeróbka i droga.
F ka debiutowała w 1991 roku.
Lanos czerpie garściami z niej.
Elementy wykonawcze wydają się identyczne.
Wprowadzili inną pompę z korektorami na wyjściach.
Używana pompa do Lanosa to 30zł.
Korektory do Astry są drogie.
Przewody dobry zakład i tak dorabia z metra.
To jest tylko rozkminka.
Jest cyrk z odpowietrzaniem układu w Astrze F.
Kombi, Tigra chyba miały korektory mechaniczne.
W zasadzie są niedostępne, no 400zl chyba.
Ja bym się mocno zastanowił o ile jest możliwość adaptacji układu z Daewoo.
Jest bardziej przejrzysty.
W Lanosach były silniki tak do 100 koni.
Buda wagowo podobnie.
No coś coś, do analizy.
To refleksja tylko.
To może być lipa i się nie uda.
EDIT:
Żeby to tak ładnie zapiąć w całość.
Mam F-kę czy innego starego opla z bębnami z tyłu.
Przewody są do wymiany bo skorodowały.
Odbudowa układu Ala fabryka poprzez korektory z tyłu jest kosztowna.( No w kombi to można się popłakać na wieść o kosztach)
Daję nowe przewody miedziane i używaną, sprawną pompę od Lanosa z korektorami na pompie na tył.
Układ działa i hebel miodzio.
No wiadomo, gruzy stare, ale wdzięczne, hamulce to podstawa.
Nie każdy robi SWAP na 2.0
Tylko jak wyżej wyżej, to jest do analizy.
Bo może to ślepa uliczka i nic z tego
Poważna sprawa bo to bezpieczeństwo.
Także ze zdrowym rozsądkiem do tematu.