Domykanie szyb w Astra G
- Mały
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 mar 2008, 14:53
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 sty 2008, 11:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
- Mały
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 mar 2008, 14:53
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Cała instrukcja, którą dostałem wygląda tak:
+(zasilenie +12V) czerwony, bezpiecznik nr 3 w skrzynce bezpieczników
S- nie podłączać
S+ (siłownik) czarno niebieski
- masa samochodu
COM masa samochodu
NC nie podłączać
NO (wkładka) czerwono niebieski
Chodzi mi tylko o to, czy kabel czerwony, czarno-niebieski i czerwono-niebieski mam rozgałęzić i podpiąć do modułu i do tego doprowadzić dwa kable z masą
[ Dodano: 2008-11-05, 14:56 ]
Dobra. Sterownik założony. W sumie nie było to takie trudne Wystarczyło podprowadzić dwa kabelki z masą i przykręcić je do układu a później przylutować trzy kabelki do tych z instrukcji. Dzięki za pomoc.
+(zasilenie +12V) czerwony, bezpiecznik nr 3 w skrzynce bezpieczników
S- nie podłączać
S+ (siłownik) czarno niebieski
- masa samochodu
COM masa samochodu
NC nie podłączać
NO (wkładka) czerwono niebieski
Chodzi mi tylko o to, czy kabel czerwony, czarno-niebieski i czerwono-niebieski mam rozgałęzić i podpiąć do modułu i do tego doprowadzić dwa kable z masą
[ Dodano: 2008-11-05, 14:56 ]
Dobra. Sterownik założony. W sumie nie było to takie trudne Wystarczyło podprowadzić dwa kabelki z masą i przykręcić je do układu a później przylutować trzy kabelki do tych z instrukcji. Dzięki za pomoc.
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 sty 2009, 17:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Tarnów/Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 621
- Rejestracja: 24 cze 2008, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt:
Witam ,a więc zakupiłem sterownik ,który to zamyka szybki po ryglowaniu czyli taki
[External Link Removed for Guests]
i podpinamy wg opisu :
+ -zasilanie -czerwony gruby kabel w sterowniku(naszej astry)
S - - nic nie podłączamy
S+ - czarno-niebieski kabelek
- - masa -gruby brązowy kabelek
COM - masa zwieramy mostkiem z -
NC - nic nie podłączamy
NO - czerwono niebieski kabelek
Potrzebne będą lutownica ,cyna i chęci i w moim przypadku BartekGdynia do drobnych pomocy bo lutowałem to przy samochodzie pod domem .
Szyby domykają się przy drugim wciśnięciu pilota .
WAŻNE-jeżeli już wszystko podłączycie to drzwi kierowcy muszą być wcześniej otworzone -czyli jak przy normalnej eksploatacji -mi przy pierwszej próbie domknęły się szybki i kiedy otworzyłem je sam przyciskami i chciałem jeszcze raz sprawdzić, to musiałem otworzyć drzwi kierowcy po domknięciu przez urządzenie .myślę że "zakumaliście".
Urządzenie mieści się w obudowie naszego sterownika
a całość wygląda tak -sorki za ostrość ale robiłem to telefonem kom -po powiększeniu macie opisy co i jak Dzięki BartekGdynia za przytrzymywanie kabelków i cyny --no i za fajną szyderę -LA'BOSKO TO WYSZŁO :m
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
i podpinamy wg opisu :
+ -zasilanie -czerwony gruby kabel w sterowniku(naszej astry)
S - - nic nie podłączamy
S+ - czarno-niebieski kabelek
- - masa -gruby brązowy kabelek
COM - masa zwieramy mostkiem z -
NC - nic nie podłączamy
NO - czerwono niebieski kabelek
Potrzebne będą lutownica ,cyna i chęci i w moim przypadku BartekGdynia do drobnych pomocy bo lutowałem to przy samochodzie pod domem .
Szyby domykają się przy drugim wciśnięciu pilota .
WAŻNE-jeżeli już wszystko podłączycie to drzwi kierowcy muszą być wcześniej otworzone -czyli jak przy normalnej eksploatacji -mi przy pierwszej próbie domknęły się szybki i kiedy otworzyłem je sam przyciskami i chciałem jeszcze raz sprawdzić, to musiałem otworzyć drzwi kierowcy po domknięciu przez urządzenie .myślę że "zakumaliście".
Urządzenie mieści się w obudowie naszego sterownika
a całość wygląda tak -sorki za ostrość ale robiłem to telefonem kom -po powiększeniu macie opisy co i jak Dzięki BartekGdynia za przytrzymywanie kabelków i cyny --no i za fajną szyderę -LA'BOSKO TO WYSZŁO :m
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 21:22 przez Quakow, łącznie zmieniany 1 raz.
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt:
Po co ci tamten z allegro jak ten masz za 24 +przesyłka czyli 39 zł i działa na 100% i masz opis ode mnie . i przeczytaj dokładnie -bo ten niby moduł z Allegro to jakaś lipaDido2@ pisze:Quakow, Mam pytanie znalazłem coś takiego na Allegro. Proszę o opinie.
[External Link Removed for Guests]
CYTAT Z AUKCJI UWAGA.
PO ZAINSTALOWANIU MODUŁU SIEDZĄC W SRODKU MAJĄC OTWARTOM SZYBĘ WCISKAJĄC PALCEM KOREK(KNYFEL)OD STRONY KIEROWCY ZAMKA DZWI SIĘ ZAMKNĄ
TO NORMALNE
ALE SZYBY WÓWCZAS TEZ.
JESLI KTOS NIE CHCE CZEGOS TAKIEGO ZE PODCZES JAZDY TEZ SZYBY MOGĄ SIE ZAMKNĄC
ZE KTOS ZAMKNIE DZWI OD SRODKA MOWA OD STRONY KIEROWCY
TO NIE MA PROBLEMU
TAKA OPCJA TEZ JEST DO ZREALIZOWANIA JEST TO DODATKOWY KOSZT 9 ZŁ
JEST O JEDEN PRZEWÓD WIĘCEJ ORAZ TROCHE MODUŁ BĘDZIE WIĘKSZY JAK I WIĘCEJ BĘDZIE ELEMENTÓW
W ŚRODKU PO ZAKUPIE PROSZE O E-MAILA JAKI SOBIE KTOŚ ŻYCZY
PO PROSTU DOMYKANIE DZIAŁAŁO BY TYLKO JAK NIE MA KLUCZY W STACYJCE
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt: