Demontaż zegarów (wymiana tarcz na indiglo)
- sebaino
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 cze 2011, 23:27
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra II 3D HB
- Silnik: X16XEL 1.6 16V 101KM
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Demontaż zegarów (wymiana tarcz na indiglo)
Wszystko ok po montażu oprócz jednego - straciłem oświetlenie małego wyświetlacza (tego od przebiegu dziennego i ogólnego) . Jak podłączyłem zegary do samochodu to wszystko było ok a jak poskręcałem to już nie miałem tego podświetlenia. Jak się przyjże to oba liczniki działają i zliczają kilometry. Poszperałem po necie i z tego co wyczytałem to mogła paść jakaś żarówka. Chyba że może jakiś bezpiecznik to bym nie musiał rozkręcać tego wszystkiego. Na razie nie chce mi się tego znowu rozkręcać. Pozdro
- Dido
- Posty: 2617
- Rejestracja: 15 sty 2009, 21:45
- Imię: Jarek
- Auto: Opel Astra G
- Silnik: Z16XE
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Pomocny: 8 razy
To nie bezpiecznik tylko żaróweczka jest tylko jedna do podświetlenia może podczas montażu lekko się przesunęła w gnieździe.
Niestety aby to naprawić musisz zdemontować zegary.
Niestety aby to naprawić musisz zdemontować zegary.
[External Link Removed for Guests]
- sebaino
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 cze 2011, 23:27
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra II 3D HB
- Silnik: X16XEL 1.6 16V 101KM
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Inowrocław
Patrząc na moje poprzednie foto to ta żaróweczka od tego wyświetlacza kilometrów to pewnie jest ta:
Pewnie się komuś przyda jak podłączyć zasilanie:
Pozdro
Kod: Zaznacz cały
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d621b6ad1fa2f21f.html
Kod: Zaznacz cały
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a11aafcb73412ad3.html
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Przyda się na pewno dla kolejnych pokoleń. Dzięki!sebaino pisze:Pewnie się komuś przyda jak podłączyć zasilanie:
Ostatnio przesunięty w górę 19 paź 2014, 20:16 przez: Dido.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.