Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka

#21

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Jeśli mowa o tej płytce:
Obrazek
to mogę taki układ zrobić, nawet mam wszystkie potrzebne do niej części.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

To ja się piszę na jeden. Trzeba dmuchać na zimne..
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
sebo

Astro-maniak
Posty: 143
Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
Imię: Sebastian
Auto: Astra H
Silnik: Z16XEP
Województwo: śląskie
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: sebo »

Tak dokładnie o taką płytkę mi chodzi.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Dla porządku resztę tematu przeniosłem do AH: [External Link Removed for Guests]

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
grzechu86tonie

Astro-maniak
Posty: 1284
Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
Imię: Grzegorz
Auto: byla Astra F jest Astra G
Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Okolice Ostroleki
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: grzechu86tonie »

Mógłby ktoś foto relacje odświeżyć, bo mam wszystko co potrzebne i do wiosny chcialbym poskladac ;)
kupie podłokietnik przód astra g

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Przeszukałem dwa dyski, został jeszcze jeden. Mam nadzieję, że te zdjęcia się znajdą.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
grzechu86tonie

Astro-maniak
Posty: 1284
Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
Imię: Grzegorz
Auto: byla Astra F jest Astra G
Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Okolice Ostroleki
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: grzechu86tonie »

I jak tam cos rusza sie w temacie..? ;)
kupie podłokietnik przód astra g

kamil9480

Astro-maniak
Posty: 131
Rejestracja: 18 cze 2015, 18:31
Imię: Kamil
Auto: Astra G 1,6 16V LPG
Silnik: X16XEL
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 1 raz

#28

Nieprzeczytany post autor: kamil9480 »

Witajcie, temat pewnie znany, chodzi o psujący się silnik regulujący obieg powietrza. Widziałem rozwiązania z jakimiś "ruskimi" układami wpinanymi przed silnik czy też przełącznikami krańcowymi ale nie widziałem, żeby ktoś "ugryzł" temat z innej strony, mianowicie:
- czy w panelu nawiewu od wewnątrz w tej elektronice nie jest po prostu coś uszkodzone co powoduje nie odłączanie napięcia na silniku?

- czy OPEL wydał jakiś tzw. mod serwisowy, który naprawia ten błąd? Był ktoś kiedyś w serwisie w tej sprawie?

- czy nie da się zmienić jakiegoś ustawienia w sterowniku, żeby to działało jak należy? Może jest coś po prostu wyłączone?

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Oczywiście, że znany. Rosyjski mod nie jest najlepszy do Astry G. Tak GM zrobił i nie jest to uszkodzenie. Nie wypuścili żadnej akcji serwisowej. I nie idzie to przez żaden sterownik, to czysto mechaniczna sprawa.

Do AG zakłada się na silniczek wyłączniki krańcowe i znajdziesz temat(y) na naszym forum.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

kamil9480

Astro-maniak
Posty: 131
Rejestracja: 18 cze 2015, 18:31
Imię: Kamil
Auto: Astra G 1,6 16V LPG
Silnik: X16XEL
Województwo: małopolskie
Wdzięczny: 1 raz

#30

Nieprzeczytany post autor: kamil9480 »

To chyba będzie trzeba zamontować te wyłączniki bo już nie mogę z tym wytrzymać albo coś co po czasie wyłącza układ.
Ale to w każdych Astrach tak jest, że napięcie nie znika?

ODPOWIEDZ