Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka
- JEMI
- Posty: 709
- Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
- Imię: MARCIN
- Auto: Gx2
- Silnik: x18xe1 oraz z18xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
Psujący się silniczek obiegu powietrza
silniki sie zacinaja i trzeba w niego pier.dolnac zeby ruszyl
ja mam tak w obu astrach
obie kopulki mam zamkniete i wtyczki z silownikow wyjete
mi osobiscie to nieprzeszkadza bo obiegu zamknietego nie uzywam wogole
dla mnie ten guzik moglby wogole nie istniec
ja mam tak w obu astrach
obie kopulki mam zamkniete i wtyczki z silownikow wyjete
mi osobiscie to nieprzeszkadza bo obiegu zamknietego nie uzywam wogole
dla mnie ten guzik moglby wogole nie istniec
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 cze 2015, 18:31
- Imię: Kamil
- Auto: Astra G 1,6 16V LPG
- Silnik: X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Próbowałem czymś puknąć a nawet rozpędzić ale nic z tego, silnik tylko brzęczy i nie kręci się, A pasuje mi to zrobić bo na wewnętrznym obiegu się szybciej nagrzewa wnętrze
- JEMI
- Posty: 709
- Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
- Imię: MARCIN
- Auto: Gx2
- Silnik: x18xe1 oraz z18xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
i szybciej paruja szyby
pisalem o pier.dolnieciu a nie puknieciu
ja musialem solidnie mu walnac i to kilka razy zeby zadzialal
tyle ze u mnie to nie bylo zadnego objawu dzialania typu brzeczenie
byl zupelny trup w obu
pisalem o pier.dolnieciu a nie puknieciu
ja musialem solidnie mu walnac i to kilka razy zeby zadzialal
tyle ze u mnie to nie bylo zadnego objawu dzialania typu brzeczenie
byl zupelny trup w obu
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 11:30 przez JEMI, łącznie zmieniany 1 raz.
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Mogły się zakleszczyć tryby. U mnie pomagało zdjęcie cięgna, wtedy odpuszczał.
Jak tobie silniczek wydaje jakieś dźwięki to mógł się już magnes odkleić. Jak masz dużo cierpliwości i zdolności manualnych to możesz rozebrać sam silniczek i wkleić magnes. Mimo to finalnie może się okazać, że i tak działać nie będzie.
Szyby parują przy dodatnich temperaturach jak się klime wyłączy. Na mrozie nie parują.
W dodatku latem wydajniej klima chodzi na zamkniętym obiegu.
Jak dla mnie jest to ważny układ i w AG zrobiłem to porządnie by nie mieć żadnych wątpliwości co do działania.
Jak tobie silniczek wydaje jakieś dźwięki to mógł się już magnes odkleić. Jak masz dużo cierpliwości i zdolności manualnych to możesz rozebrać sam silniczek i wkleić magnes. Mimo to finalnie może się okazać, że i tak działać nie będzie.
Szyby parują przy dodatnich temperaturach jak się klime wyłączy. Na mrozie nie parują.
W dodatku latem wydajniej klima chodzi na zamkniętym obiegu.
Jak dla mnie jest to ważny układ i w AG zrobiłem to porządnie by nie mieć żadnych wątpliwości co do działania.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- JEMI
- Posty: 709
- Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
- Imię: MARCIN
- Auto: Gx2
- Silnik: x18xe1 oraz z18xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
dla niektorych tak dla innych nie
w obu astrach mam klime ale w zadnej nie uzywam
na dobra sprawe niewiem czy dziala
niepotrzebowalem nigdy klimy i nie potrzebuje dla mnie to urzadzenie w samochodzie
jest niepotrzebne
takze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia
w obu astrach mam klime ale w zadnej nie uzywam
na dobra sprawe niewiem czy dziala
niepotrzebowalem nigdy klimy i nie potrzebuje dla mnie to urzadzenie w samochodzie
jest niepotrzebne
takze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 cze 2015, 18:31
- Imię: Kamil
- Auto: Astra G 1,6 16V LPG
- Silnik: X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Jak to zrobiłeś ? wyłączniki krańcowe czy zwykły przełącznik, a może zupełnie coś innego? bo dla mnie też to ważny układ i potrzebuje to też zrobić jakoś porządnie.FalconTech pisze:QR_BBPOST Jak dla mnie jest to ważny układ i w AG zrobiłem to porządnie by nie mieć żadnych wątpliwości co do działania.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 12:17 przez kamil9480, łącznie zmieniany 1 raz.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Jak to zrobiłem jest tutaj:
http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=813683
Niestety szukałem po dyskach i nie znalazłem zdjęć, które zniknęły z ww. tematu
Jak to się robi w AH:
http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=831877
Sposób w AG jest lepszy bo całkowicie odcina napięcie od silniczka po dojściu w skrajne położenie. Sposób z AH to pół środek bo wyłączniki krańcowe się tam nie mieszczą.
http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=813683
Niestety szukałem po dyskach i nie znalazłem zdjęć, które zniknęły z ww. tematu
Jak to się robi w AH:
http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=831877
Sposób w AG jest lepszy bo całkowicie odcina napięcie od silniczka po dojściu w skrajne położenie. Sposób z AH to pół środek bo wyłączniki krańcowe się tam nie mieszczą.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- JEMI
- Posty: 709
- Rejestracja: 20 sty 2012, 19:46
- Imię: MARCIN
- Auto: Gx2
- Silnik: x18xe1 oraz z18xe
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
sposob z krancowkami jest dosyc skomplikowany
nie prosciej wsadzic tam jakis wylacznik przeciazeniowy ?
takie cos jest w podnosnikach elektrycznych szyb
nie prosciej wsadzic tam jakis wylacznik przeciazeniowy ?
takie cos jest w podnosnikach elektrycznych szyb
NIE PUSZCZONE BĄKI UNOSZĄ SIĘ DO MÓZGU
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
STĄD BIORĄ SIĘ POSRANE POMYSŁY
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 cze 2015, 18:31
- Imię: Kamil
- Auto: Astra G 1,6 16V LPG
- Silnik: X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
wyłącznik przeciążeniowy? brzmi ciekawie
wygląda to na najlepsze wyjście
[External Link Removed for Guests]
cena 26 zł
[External Link Removed for Guests]
wygląda to na najlepsze wyjście
[External Link Removed for Guests]
cena 26 zł
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 16:21 przez kamil9480, łącznie zmieniany 1 raz.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
26 zł. Plus układ obniżający napięcia zasilania do wymaganego 4-6 V. Np przetwornica step-down dająca na wyjściu 5 V - cena 30 do 40 zł.
I trzeba pokombinować z podłączeniem. Do silniczka wchodzą dwa kabelki, które zamieniają się potencjałem w zależności czy ma się zamknąć czy otworzyć.
I trzeba pokombinować z podłączeniem. Do silniczka wchodzą dwa kabelki, które zamieniają się potencjałem w zależności czy ma się zamknąć czy otworzyć.
Nie rozumiem co jest skomplikowanego w przyklejeniu dwóch krańcówek i podłączeniu ich do silniczka przez dwie diody?JEMI pisze:QR_BBPOST sposob z krancowkami jest dosyc skomplikowany
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.