Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka
Jeśli mowa o tej płytce:
to mogę taki układ zrobić, nawet mam wszystkie potrzebne do niej części.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
To ja się piszę na jeden. Trzeba dmuchać na zimne..
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- sebo
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Dla porządku resztę tematu przeniosłem do AH: [External Link Removed for Guests]
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
Mógłby ktoś foto relacje odświeżyć, bo mam wszystko co potrzebne i do wiosny chcialbym poskladac
kupie podłokietnik przód astra g
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Przeszukałem dwa dyski, został jeszcze jeden. Mam nadzieję, że te zdjęcia się znajdą.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
I jak tam cos rusza sie w temacie..?
kupie podłokietnik przód astra g
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 cze 2015, 18:31
- Imię: Kamil
- Auto: Astra G 1,6 16V LPG
- Silnik: X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Witajcie, temat pewnie znany, chodzi o psujący się silnik regulujący obieg powietrza. Widziałem rozwiązania z jakimiś "ruskimi" układami wpinanymi przed silnik czy też przełącznikami krańcowymi ale nie widziałem, żeby ktoś "ugryzł" temat z innej strony, mianowicie:
- czy w panelu nawiewu od wewnątrz w tej elektronice nie jest po prostu coś uszkodzone co powoduje nie odłączanie napięcia na silniku?
- czy OPEL wydał jakiś tzw. mod serwisowy, który naprawia ten błąd? Był ktoś kiedyś w serwisie w tej sprawie?
- czy nie da się zmienić jakiegoś ustawienia w sterowniku, żeby to działało jak należy? Może jest coś po prostu wyłączone?
- czy w panelu nawiewu od wewnątrz w tej elektronice nie jest po prostu coś uszkodzone co powoduje nie odłączanie napięcia na silniku?
- czy OPEL wydał jakiś tzw. mod serwisowy, który naprawia ten błąd? Był ktoś kiedyś w serwisie w tej sprawie?
- czy nie da się zmienić jakiegoś ustawienia w sterowniku, żeby to działało jak należy? Może jest coś po prostu wyłączone?
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Oczywiście, że znany. Rosyjski mod nie jest najlepszy do Astry G. Tak GM zrobił i nie jest to uszkodzenie. Nie wypuścili żadnej akcji serwisowej. I nie idzie to przez żaden sterownik, to czysto mechaniczna sprawa.
Do AG zakłada się na silniczek wyłączniki krańcowe i znajdziesz temat(y) na naszym forum.
Do AG zakłada się na silniczek wyłączniki krańcowe i znajdziesz temat(y) na naszym forum.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 cze 2015, 18:31
- Imię: Kamil
- Auto: Astra G 1,6 16V LPG
- Silnik: X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
To chyba będzie trzeba zamontować te wyłączniki bo już nie mogę z tym wytrzymać albo coś co po czasie wyłącza układ.
Ale to w każdych Astrach tak jest, że napięcie nie znika?
Ale to w każdych Astrach tak jest, że napięcie nie znika?