Strona 8 z 8

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka

: 28 gru 2021, 12:28
autor: Kuba2020
FalconTech pisze:
27 gru 2021, 18:06
Takie zachowanie jak na filmie jest oznaką uszkodzonej osi silniczka.
Przypatrz się na biały element w lewym górnym rogu - non stop się obraca a powinien się ruszać równo z klapką.
Tak widzę i mam pytanie:
Skoro ten silniczek nie ma (tak piszą) wyłączników krańcowych to kiedy ów silniczek wie że ma się w danej pozycji zatrzymać?

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka

: 28 gru 2021, 16:51
autor: FalconTech
Jak klapka dojedzie do skrajnego położenia to silniczek zostaje jakby siłą zatrzymany.
Po kilku latach dochodzi zmęczenie materiału i zamiast się zatrzymać to się wyłamuje z ośki klapki i może się swobodnie obracać. A klapka jeśli ma wystarczająco mało luzu na osi to przymyka się siłą tarcia o silniczek. Z biegiem czasu i to się wyrabia i klapka już tylko sobie swobodnie dynda w środkowym położeniu.

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka

: 28 gru 2021, 17:10
autor: Kuba2020
Dziękuję.

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka

: 17 lip 2022, 11:15
autor: galagodecodi
Czy ktoś jest w posiadaniu, lub ma namiary na ten moduł ograniczający moc silniczka. Astra H. Muszę wymienić klapkę, a nie ma to sensu, jak silniczek zaraz znowu ją połamie.

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka

: 17 lip 2022, 17:20
autor: Bruce
galagodecodi
Nie ten dział :D (tutaj Astra G)