[manual] Sprzężone drogowe + przeciwmgłowe
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
- Imię: Andrzej
- Auto: ZAFIRA A
- Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce OPO
- Kontakt:
Re: [manual] Sprzężone drogowe + przeciwmgłowe
Czyli na mój. Głupi rozum dodatkowy przekazanik zawiera styki od przeciwmglowych. Obok?
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Dokładnie tak jak piszesz. Po tym zabiegu są dwa przekaźniki od przeciwmgłowych. Jeden pracuje jak do tej pory, drugi załącza się wraz z drogowymi.
--
Wysłane z Xperia Z1
--
Wysłane z Xperia Z1
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
- Imię: Andrzej
- Auto: ZAFIRA A
- Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce OPO
- Kontakt:
To już mam zajęcie ma wolne popołudnie
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
- Imię: Andrzej
- Auto: ZAFIRA A
- Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce OPO
- Kontakt:
Zrobione muszę tylko na przegląd zamienić przekaznik od przeciwmglowych na standard żeby pan się nie czepial przy okazji udało mi nie naprawić nie działające kluczyki co pytałem na zlocie
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Dwa przeglądy na dwóch stacjach i nic nie mówili o światłach, do tego w międzyczasie dwie kontrole techniczne m.in. świateł, też nic nie powiedzieli.
--
Wysłane z Xperia Z1
--
Wysłane z Xperia Z1
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
Dzis chcialem sobie polaczyc jak w manualu i mam pytanie, w motoryzacyjnym za przekaznik chcieli 28zl czy to normalna cena??? Za taka kosteczke.. jeszcze koles sie usprawiedliwial ze po 48 byly ale ceny spadly. Rozesmialem sie i podziekowalem.
A druga sprawa to ten kondensator, jaki to ma byc? Jakie parametry? Lutowanie i sklejanie gratow to dla mnie pestka ale dobieranie czego trzeba sprawia problem bo nie znam sie zbytnio.
A druga sprawa to ten kondensator, jaki to ma byc? Jakie parametry? Lutowanie i sklejanie gratow to dla mnie pestka ale dobieranie czego trzeba sprawia problem bo nie znam sie zbytnio.
kupie podłokietnik przód astra g
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Kondensator użyłem 1000 mikro Farad, polecam dobrać go sobie pod swoje preferencje.
Ma on na celu opóźnienie wyłączenia się przeciwmgłowych. Czyli w moim przypadku jak mrugam szybko drogowymi to przeciwmgłowe nie zdążą zgasnąć i świecą ciągłym światłem. Gasną jakieś 0,5 sekundy po drogowych.
EDIT:
Ah i sprawa przekaźnika. Ostatnio brałem od kogoś kto sprzedawał Astrę na części więc dostałem ich garstkę prawie że w gratisie do innych części. Opłaca się też przejść po szrotach, chodź zauważyłem, że oni najniższą cenę mają 10 zł nie ważne za jaką pierdółkę.
I wystarczy taki z 4 nóżkami, nie musi mieć pięć bo i tak nie będzie potrzebna.
Ma on na celu opóźnienie wyłączenia się przeciwmgłowych. Czyli w moim przypadku jak mrugam szybko drogowymi to przeciwmgłowe nie zdążą zgasnąć i świecą ciągłym światłem. Gasną jakieś 0,5 sekundy po drogowych.
EDIT:
Ah i sprawa przekaźnika. Ostatnio brałem od kogoś kto sprzedawał Astrę na części więc dostałem ich garstkę prawie że w gratisie do innych części. Opłaca się też przejść po szrotach, chodź zauważyłem, że oni najniższą cenę mają 10 zł nie ważne za jaką pierdółkę.
I wystarczy taki z 4 nóżkami, nie musi mieć pięć bo i tak nie będzie potrzebna.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
Ok, dzialanie kondensatora zalapalem z manuala, raczej bede robil bez nigo. Fajny bajer ale wystarczy mi ze beda razem sie zapalaly i gasly. Wiec przekaznik moze miec 4 piny byle na 12v rzecz jasna i koniecznie 20A?
kupie podłokietnik przód astra g
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Jak bez kondensatora to i dioda jest niepotrzebna.
12 V koniecznie, a prąd wystarczy 16 A bo taki jest od świateł.
12 V koniecznie, a prąd wystarczy 16 A bo taki jest od świateł.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
Ok juz wszystko wiem, znalazlem na alledrogo takie same przekazniki od dawcy za polowe nowego i z przesylka;)
Dzieki.
Dzieki.
kupie podłokietnik przód astra g