[manual] Sprzężone drogowe + przeciwmgłowe

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

Re: [manual] Sprzężone drogowe + przeciwmgłowe

#11

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

Czyli na mój. Głupi rozum dodatkowy przekazanik zawiera styki od przeciwmglowych. Obok?
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Dokładnie tak jak piszesz. Po tym zabiegu są dwa przekaźniki od przeciwmgłowych. Jeden pracuje jak do tej pory, drugi załącza się wraz z drogowymi.

--
Wysłane z Xperia Z1

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

To już mam zajęcie ma wolne popołudnie
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

SIWY_OPOLE

Przedstawiciel Regionu
Posty: 1228
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:12
Imię: Andrzej
Auto: ZAFIRA A
Silnik: 1,8 16v +lpg X18xe1
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Luboszyce OPO
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: SIWY_OPOLE »

Zrobione muszę tylko na przegląd zamienić przekaznik od przeciwmglowych na standard żeby pan się nie czepial przy okazji udało mi nie naprawić nie działające kluczyki co pytałem na zlocie
Moja geeesssa
Astra GSI SIWY_OPOLE" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Dwa przeglądy na dwóch stacjach i nic nie mówili o światłach, do tego w międzyczasie dwie kontrole techniczne m.in. świateł, też nic nie powiedzieli.

--
Wysłane z Xperia Z1

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
grzechu86tonie

Astro-maniak
Posty: 1284
Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
Imię: Grzegorz
Auto: byla Astra F jest Astra G
Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Okolice Ostroleki
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: grzechu86tonie »

Dzis chcialem sobie polaczyc jak w manualu i mam pytanie, w motoryzacyjnym za przekaznik chcieli 28zl czy to normalna cena??? Za taka kosteczke.. jeszcze koles sie usprawiedliwial ze po 48 byly ale ceny spadly. Rozesmialem sie i podziekowalem.
A druga sprawa to ten kondensator, jaki to ma byc? Jakie parametry? Lutowanie i sklejanie gratow to dla mnie pestka ale dobieranie czego trzeba sprawia problem bo nie znam sie zbytnio.
kupie podłokietnik przód astra g

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Kondensator użyłem 1000 mikro Farad, polecam dobrać go sobie pod swoje preferencje.
Ma on na celu opóźnienie wyłączenia się przeciwmgłowych. Czyli w moim przypadku jak mrugam szybko drogowymi to przeciwmgłowe nie zdążą zgasnąć i świecą ciągłym światłem. Gasną jakieś 0,5 sekundy po drogowych.

EDIT:
Ah i sprawa przekaźnika. Ostatnio brałem od kogoś kto sprzedawał Astrę na części więc dostałem ich garstkę prawie że w gratisie do innych części. Opłaca się też przejść po szrotach, chodź zauważyłem, że oni najniższą cenę mają 10 zł nie ważne za jaką pierdółkę.
I wystarczy taki z 4 nóżkami, nie musi mieć pięć bo i tak nie będzie potrzebna.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
grzechu86tonie

Astro-maniak
Posty: 1284
Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
Imię: Grzegorz
Auto: byla Astra F jest Astra G
Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Okolice Ostroleki
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: grzechu86tonie »

Ok, dzialanie kondensatora zalapalem z manuala, raczej bede robil bez nigo. Fajny bajer ale wystarczy mi ze beda razem sie zapalaly i gasly. Wiec przekaznik moze miec 4 piny byle na 12v rzecz jasna i koniecznie 20A?
kupie podłokietnik przód astra g

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Jak bez kondensatora to i dioda jest niepotrzebna.
12 V koniecznie, a prąd wystarczy 16 A bo taki jest od świateł.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
grzechu86tonie

Astro-maniak
Posty: 1284
Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
Imię: Grzegorz
Auto: byla Astra F jest Astra G
Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Okolice Ostroleki
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: grzechu86tonie »

Ok juz wszystko wiem, znalazlem na alledrogo takie same przekazniki od dawcy za polowe nowego i z przesylka;)
Dzieki.
kupie podłokietnik przód astra g

ODPOWIEDZ