Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

Awatar użytkownika
nismo

Rekrut
Posty: 2197
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra GTC & Astra H Kombi
Silnik: z18xe & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Pomocny: 14 razy

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

#91

Nieprzeczytany post autor: nismo » 28 gru 2019, 17:00

Cos skopałeś przy montażu, silnik wyczuwa za duzy opór i zatrzymuje się

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5124
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: Signum
Silnik: Z19DTH
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 5 razy

#92

Nieprzeczytany post autor: FalconTech » 28 gru 2019, 18:33

Podłącz zasilanie bez modułu. Wyglada na to, ze klapa nie ma tyle luzu by się zamknąć. Moduł tylko ogranicza maksymalny prąd by silnik nie miał siły połamać niczego. Ale nie na tyle by nie miał siły dojechać do końca.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czewony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ODPOWIEDZ