Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

Awatar użytkownika
topiq77

Astro-maniak
Posty: 2083
Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
Imię: Grzegorz
Auto: Astra H HB 5D
Silnik: Z18XE
Rocznik: 2005
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Puławy
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 81 razy

Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

#81

Nieprzeczytany post autor: topiq77 »

W temacie wszystko opisane. Ja zrobiłem to tak:
20181024_155055.jpg
Wtyczka od komputerowego wentylatora obudowy 3 pin. Gniazdo wylutowane ze spalonej płyty głównej od zasilania tych wentylatorków 3 pin. Środkowy pin wywalony.
Tak wygląda zamontowany:
zamontowana.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2018, 22:13 przez topiq77, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Soczek9321

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 03 lut 2019, 15:57
Imię: Rafal
Auto: Astra H
Silnik: 16xep
Województwo: śląskie

#82

Nieprzeczytany post autor: Soczek9321 »

Jest szansa jeszcze na ten moduł żeby zakupić ?

LifeGuard

Astro-maniak
Posty: 194
Rejestracja: 09 maja 2012, 9:20
Imię: Andrzej
Auto: Astra H
Silnik: 1,6 / Z16 XEP
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Pomocny: 2 razy

#83

Nieprzeczytany post autor: LifeGuard »

Soczek9321 pisze:
03 lut 2019, 15:59
Jest szansa jeszcze na ten moduł żeby zakupić ?
sklep/akp.html
Obrazek
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Automat

Astro-maniak
Posty: 4502
Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
Imię: Jan
Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
Rocznik: 2005
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Wielkopolska
Wdzięczny: 21 razy
Pomocny: 68 razy

#84

Nieprzeczytany post autor: Automat »

Jak pojawi się ów moduł to ja również go zakupię i odrobię lekcje z klapki.Ciekaw jestem jak jest u mnie,bo ja jej wcale nie używałem.Użyta chyba dwa razy podczas ozonowania...więc chyba jeszcze sprawna.W tym roku czyszcząc parownik i wymieniając filtr kabinowy,zapewne i ten temat "szarpnę".

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#85

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

@Automat, włącz powiadomienia w tym temacie. Jak pojawi się znów to dam tutaj znać.

A w jakiej jest kondycji? Ciężko powiedzieć. Silniczek działa non stop, nie odłącza zasilania po dojechaniu do skrajnej pozycji. Dodatkowo w automatycznej klimatyzacji rusza się ona sama wg. potrzeb. A 5 min po zgaszeniu silnika się ona zamyka i wszystkie klapki mieszające ustawiają się w pozycję zerową.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
Automat

Astro-maniak
Posty: 4502
Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
Imię: Jan
Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
Rocznik: 2005
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Wielkopolska
Wdzięczny: 21 razy
Pomocny: 68 razy

#86

Nieprzeczytany post autor: Automat »

Czyli jest jeszcze coś do zrobienia, aby było "perfekcyjnie". Potrenuję tochę ten temat :) .

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#87

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Mamy to ;)

sklep/dodaj-Obieg+wewnetrzny+przedsprzedaz-1063.html

9084DCDB-8A7A-4A29-B766-DCC53F05C2E3.jpeg
336ED34C-7084-4C6A-8150-F1D23E9862FE.jpeg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
duswal

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 06 sty 2018, 19:16
Imię: Waldi
Auto: Astra H
Silnik: Z18XE
Województwo: pomorskie

#88

Nieprzeczytany post autor: duswal »

Witam,
w mojej 15 letniej Astrze H ukręciła się ośka klapki obiegu wewnętrznego.
Kawałek wpadł do silniczka dmuchawy i hałasował mocno.
Jaka to musi być siła przy zamykaniu - zebrałem 3 części i nie pasują do siebie - wszystko zdeformowane.
Nawet oś klapki cała się powyginała.
Niestety klapka miała też wykruszoną gąbkę i dlatego zamówiłem nową w zamienniku.
Wyjąć ją od dołu to pikuś ale założyć to trochę się namęczyłem.
Założyłem też moduł zakupiony na forum.
Sprawdziłem prąd i był 150 mA po zatrzymaniu.
Może teraz się nie połamie.
Podziękowania dla Falcona za zrobienie i wysłanie.

Awatar użytkownika
1ce

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 01 lis 2017, 18:59
Imię: Krzysztof
Auto: Astra H
Silnik: Z19DTH
Rocznik: 2007
Województwo: małopolskie

#89

Nieprzeczytany post autor: 1ce »

Obieg zmodyfikowany , klapka wzmocniona , moduł pracuje idealnie :)

Awatar użytkownika
Basruten

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 26 paź 2019, 10:21
Imię: Grzegorz
Auto: Astra H
Silnik: Z16XER
Rocznik: 2010
Województwo: pomorskie

#90

Nieprzeczytany post autor: Basruten »

Witam. Zamontowałem moduł, nowa klapkę od strony wentylatora się udało i faktycznie silniczek działa teraz inaczej ale jak zamykam obieg wewnętrzny nie domyka do końca, zostaje jakieś 1cm szpary. Nie wiem czy poprostu teraz nie ma za mało mocy żeby to do końca się zamknęło.

ODPOWIEDZ