Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

Awatar użytkownika
Oczko20

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 04 mar 2015, 21:35
Imię: Tomek
Auto: Astra H
Województwo: dolnośląskie

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

#11

Nieprzeczytany post autor: Oczko20 »

Witam,

I u mnie padł silniczek :( Jeżeli testy wypadna ok to również zamówię ten bajer.

Pozdrawiam :)

Usunięty użytkownik 816032

#12

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 816032 »

a przepraszam po co to modyfikować ? coś tam jest nie tak ?

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

DSC04823-01.jpeg
wydaje mi się, że coś w tym stylu jest we wtyczce.

@up - silniczek jest za mocny i z czasem potrafi połamać mocowanie klapki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Mam jeszcze jedną sztukę (że tak to nazwę) "przed-produkcyjną" na złączu przykręcanym. Kto pierwszy ten lepszy - 32 zł w tym przesyłka poleconym.
DSCF6133.JPG
Jak już będę zbierał zamówienia (koniec tego lub początek nowego tygodnia) to będzie do wyboru - wyjście na kablach lub na ww. złączu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Ja jeszcze nie miałem czasu podłączyć, ale wykonanie pierwsza klasa :).
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
sebo

Astro-maniak
Posty: 143
Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
Imię: Sebastian
Auto: Astra H
Silnik: Z16XEP
Województwo: śląskie
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: sebo »

marwisn zamontowałeś moduł od FalconTech-a, też mam ten moduł od FalconTech, wkońcu przymierzam się do założenia go?

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Cały czas leży i czeka....
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Do roboty panowie :p konta wam poblokuje do czasu założenia ;)

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
sebo

Astro-maniak
Posty: 143
Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
Imię: Sebastian
Auto: Astra H
Silnik: Z16XEP
Województwo: śląskie
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: sebo »

Szkoda, że nie założyłeś, bo chciałem się doradzić, jak wlutować ten moduł. Ze mnie żaden fachowiec i boię się żeby nie skopcić czegoś, źle to podłączając. Bawiłem się w konserwację podwozia, trochę zeszło, a teraz chcę, to zrobić, przed nastaniem paskudnej pogody i parowania szyb.
We wwtyczce do silniczka biegną dwa przewody, jak się nie mylę, jak wlutować końce tych z modułu, czy gra rolę czy moduł zamontuje tak, czy odwrotnie, czy to jest obojętne?
Mogę liczyć na podpowiedź, nie znam sìę na tym.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

W jeden z przewodów idących do wtyczki silniczka. Moduł obojętnie jak. Jest on tak zaprojektowany by polaryzacja nie miała znaczenia.

Jednym słowem: szeregowo.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ODPOWIEDZ