Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
Moduł zamontowany.
U mnie silnik już wyłamał ogranicznik. Kwestią czasu było pewnie ukręcenie oski ...
Fotki i filmik z prac .
Podłączenie :
Układ zamocowany do obudowy silnika dmuchawy :
Wyłamany ogranicznik :
Na koniec filmik, że nic nie zepsułem :
[External Link Removed for Guests]
U mnie silnik już wyłamał ogranicznik. Kwestią czasu było pewnie ukręcenie oski ...
Fotki i filmik z prac .
Podłączenie :
Układ zamocowany do obudowy silnika dmuchawy :
Wyłamany ogranicznik :
Na koniec filmik, że nic nie zepsułem :
[External Link Removed for Guests]
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Dzięki za fotorelację. Oś też byś mógł skontrolować, patrząc na bezwładność silnika po zatrzymaniu klapy wydaje mi się, że już może być naderwana.
Jakby ktoś chciał wiedzieć co jest w środku bez niszczenia izolacji:
Jakby ktoś chciał wiedzieć co jest w środku bez niszczenia izolacji:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Najlepsze jest to, że użyłem tego może ze 20 razy od wyjechania autem z salonu.
Straszna niedoróbka. I to po 8 latach modelu na rynku...
Straszna niedoróbka. I to po 8 latach modelu na rynku...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5377
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 132 razy
- Kontakt:
Może tak trafiłeś. Jeździło u nas w firmie przez 4 lata chyba ze 12 tych Astr H i w żadnej nie było z tym problemu, w tym w mojej, a nie raz, nie dwa przełączałem na obieg wewnętrzny.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Problem występuje niemal w każdej astrze, kwestia tylko czasu czy występuje szybciej czy później.
Brak jakiejkolwiek regulacji "pracy silnika" w krańcowych położeniach niestety należy nazwać niedoróbką bo jak widać po modyfikacjach można nad tym panować na kilka sposobów.
Być może jest to wina podziału zadań biura konstrukcyjnego i niedogadanie tematu.
Brak jakiejkolwiek regulacji "pracy silnika" w krańcowych położeniach niestety należy nazwać niedoróbką bo jak widać po modyfikacjach można nad tym panować na kilka sposobów.
Być może jest to wina podziału zadań biura konstrukcyjnego i niedogadanie tematu.
[External Link Removed for Guests]
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Wszystko działa i działało wcześniej, a ja zainteresowałem się tym prewencyjnie.
Jakby nie ten temat to do dzisiaj bym nie wiedział, że tam sie może coś zepsuć.
Jakby nie ten temat to do dzisiaj bym nie wiedział, że tam sie może coś zepsuć.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Po kupnie auta (używane) pierwsze co zrobiłem to zajrzałem na tą klapke, to co ujrzałem wcale mnie nie zdziwiło
[External Link Removed for Guests]
- rabanekDNB
- Posty: 10
- Rejestracja: 09 kwie 2013, 14:43
- Imię: Adam
- Auto: opel astra 3 GTC
- Silnik: Z18XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Witam,
U mnie silnik już wyłamał plastik i nie mam obiegu zamkniętego w astrze:( Czy jest jeszcze możliwośc zakupu tego "dodatku"?
Pozdrawiam Adam
U mnie silnik już wyłamał plastik i nie mam obiegu zamkniętego w astrze:( Czy jest jeszcze możliwośc zakupu tego "dodatku"?
Pozdrawiam Adam
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Tak, zawsze mam jedną sztukę na biurku gotową do wysyłki.
Jednak w przypadku gdy silniczek narobił już szkód to trzeba będzie je naprawić a "dodatek" jedynie chroni przed ponownym zepsuciem.
Jednak w przypadku gdy silniczek narobił już szkód to trzeba będzie je naprawić a "dodatek" jedynie chroni przed ponownym zepsuciem.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- rabanekDNB
- Posty: 10
- Rejestracja: 09 kwie 2013, 14:43
- Imię: Adam
- Auto: opel astra 3 GTC
- Silnik: Z18XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
W takim razie jak juz obieg wewnętrzny przestał działać bo "klapka juz sie nie rusza" w jaki najtańszy sposób mozna to naprawić? Czy mozna dokupić ta uszkodzoną część bez wymiany całej nagrzewnicy?