Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 20 mar 2015, 20:05
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
Z tym że po zamknięciu klapki silnik nadal pracuje kilka sekund. Mierzyłem czas bez modułu i z modułem i jest taki sam.
- przemty
- Posty: 6093
- Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
- Imię: Przemek
- Auto: była AF, jest AH
- Silnik: był 17D, jest Z18XE
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
A zmierz napięcie z modułem i bez modułu
Bo o ile dobrze kojarzę to przy module przy końcu powinno ono być mniejsze niż bez modułu...
Bo o ile dobrze kojarzę to przy module przy końcu powinno ono być mniejsze niż bez modułu...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 20 mar 2015, 20:05
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Niestety nie posiadam miernika, ale już tyle czasu na to zmarnowałem że chyba pojadę i kupię.
- domek2222
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 sty 2016, 13:39
- Auto: Astra H 5d
- Silnik: Z20LEL
- Województwo: mazowieckie
Siemanko chciałbym zakupić ten moduł dajcie znac czy mozna to jeszcze kupić
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Poszło info na PW.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Poszło na PW.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- sanczolodz
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:16
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE
- Województwo: łódzkie
Dzień dobry . Czy ktoś jeszcze sprzedaje te moduły,chętnie kupię.