Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

#1

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Temat zaczął się w temacie dotyczącym AG Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka
kontynuacja tutaj:
DSCF6116.JPG
DSCF6117.JPG

Wersja 1.5: Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

Wersja 2.0: Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

Na szybko, konstrukcja "kompaktowa" czyli ograniczyłem ilość punktów lutowniczych do minimum (kilka elementów w jednym pkt) by oszczędzić trochę miejsca. Jako, że nie są to układy w.cz. pozwoliłem sobie pobielić ścieżki dla zwiększenia przekroju przewodzenia.

Teraz pytanie, czy np marwisn chciałbyś przetestować moduł i dać mi feedback czy można dla chętnych taki wypuścić ;)

Testy na biurku z silnikiem który przy 12 V pobiera 20 mA i 2,5 W.
Zasilenie go przez moduł ogranicza pobór do 15 mA i 1,8 W. I można go w palcach zatrzymać co bez modułu jest niemożliwe w żaden sposób, ze względu na zamocowany w nim serwo (nawet przy zasilaniu 5 V / 13 mA / 0,65 W). Także układ działa, ogranicza moc i to skutecznie.
3089794-40.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
sebo

Astro-maniak
Posty: 143
Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
Imię: Sebastian
Auto: Astra H
Silnik: Z16XEP
Województwo: śląskie
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: sebo »

I co z tym modułem można zamówić?

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Z chęcią go potestuję. Daj info na PW co i jak.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Moduł "zapakowany" w tubę termokurczliwą (najlepsze, z radpol'u ;) ), nie mam małych złączek kablowych (ale uzupełnię magazyn) to zostawiłem wyprowadzone po 25 cm kabla 0,75 mm² (oczywiście samochodowe zgodne z ISO 6722-1:2011).

Wysyłam info na PW a jako że testy na biurku potwierdziły działanie to zabieram się za złożenie kolejnego.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Astrid

Astro-maniak
Posty: 99
Rejestracja: 20 wrz 2013, 20:49
Imię: Dominika
Auto: Turbo :)
Silnik: Z20LEL
Województwo: śląskie

#5

Nieprzeczytany post autor: Astrid »

trzymam kciuki za testy, prosze o fotorelacje żeby mniej kumaci tez mogli sobie ogarnac :)

Awatar użytkownika
sebo

Astro-maniak
Posty: 143
Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
Imię: Sebastian
Auto: Astra H
Silnik: Z16XEP
Województwo: śląskie
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: sebo »

Ok FalconTech jak uda Ci się zrobić drugi daj znać na PW, tylko ja w weekend wyjeżdżam na wczasy (tydzień lub trochę dłużej ), więc nie będę miał jak odebrać, ale k..ę mogę wysłać, a moduł odbiorę po powrocie.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

To dobrze się składa, muszę się doposażyć bo zostało mi po jednym elemencie a to wystarczy na pół modułu.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Podziękowania dla FalconTech'a za przesyłkę. Dotarła szybko i sprawnie.

Orientujecie się może jakie złączki są użyte przy tym silniczku. Chciałbym zarobić końcówki na przewodach tak by wpiąć go bez cięcia kabli.

Obrazek
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

andkan

Astro-maniak
Posty: 624
Rejestracja: 15 sty 2011, 15:22
Imię: Andrzej
Auto: Astra H Kombi
Silnik: Z19DTJ
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pomocny: 5 razy

#9

Nieprzeczytany post autor: andkan »

I co, mechaniczne odciecie nie zdało egzaminu? Elektronika się nie grzeje? :lol:
pozdrawiam
Andrzej

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

marwisn pisze:Orientujecie się może jakie złączki są użyte przy tym silniczku.
Z tego co się orientuję, to jest na takich wsuwkach, że bez kostki nie będzie się trzymać.

@andkan - przy tym typie silniczka nie ma gdzie umieścić krańcówek, elektronika jak to elektronika ciepło będzie wydzielać ;)

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ODPOWIEDZ