Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
- Oczko20
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 mar 2015, 21:35
- Imię: Tomek
- Auto: Astra H
- Województwo: dolnośląskie
Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
Witam,
I u mnie padł silniczek Jeżeli testy wypadna ok to również zamówię ten bajer.
Pozdrawiam
I u mnie padł silniczek Jeżeli testy wypadna ok to również zamówię ten bajer.
Pozdrawiam
a przepraszam po co to modyfikować ? coś tam jest nie tak ?
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
@up - silniczek jest za mocny i z czasem potrafi połamać mocowanie klapki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Mam jeszcze jedną sztukę (że tak to nazwę) "przed-produkcyjną" na złączu przykręcanym. Kto pierwszy ten lepszy - 32 zł w tym przesyłka poleconym.
Jak już będę zbierał zamówienia (koniec tego lub początek nowego tygodnia) to będzie do wyboru - wyjście na kablach lub na ww. złączu.Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Ja jeszcze nie miałem czasu podłączyć, ale wykonanie pierwsza klasa .
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- sebo
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
marwisn zamontowałeś moduł od FalconTech-a, też mam ten moduł od FalconTech, wkońcu przymierzam się do założenia go?
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Do roboty panowie :p konta wam poblokuje do czasu założenia
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- sebo
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
Szkoda, że nie założyłeś, bo chciałem się doradzić, jak wlutować ten moduł. Ze mnie żaden fachowiec i boię się żeby nie skopcić czegoś, źle to podłączając. Bawiłem się w konserwację podwozia, trochę zeszło, a teraz chcę, to zrobić, przed nastaniem paskudnej pogody i parowania szyb.
We wwtyczce do silniczka biegną dwa przewody, jak się nie mylę, jak wlutować końce tych z modułu, czy gra rolę czy moduł zamontuje tak, czy odwrotnie, czy to jest obojętne?
Mogę liczyć na podpowiedź, nie znam sìę na tym.
We wwtyczce do silniczka biegną dwa przewody, jak się nie mylę, jak wlutować końce tych z modułu, czy gra rolę czy moduł zamontuje tak, czy odwrotnie, czy to jest obojętne?
Mogę liczyć na podpowiedź, nie znam sìę na tym.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
W jeden z przewodów idących do wtyczki silniczka. Moduł obojętnie jak. Jest on tak zaprojektowany by polaryzacja nie miała znaczenia.
Jednym słowem: szeregowo.
Jednym słowem: szeregowo.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.