Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
- nismo
- Posty: 3688
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
Cos skopałeś przy montażu, silnik wyczuwa za duzy opór i zatrzymuje się
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Podłącz zasilanie bez modułu. Wyglada na to, ze klapa nie ma tyle luzu by się zamknąć. Moduł tylko ogranicza maksymalny prąd by silnik nie miał siły połamać niczego. Ale nie na tyle by nie miał siły dojechać do końca.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Jasne, wciąż dostępny pod linkiem sklep/dodaj-Obieg+wewnetrzny+modyfikacja-1046.html
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- lesio110
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 kwie 2020, 1:53
- Imię: Leszek
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7
- Rocznik: 2006
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 1 raz
Dzięki bardzo dzisiaj dotarł, biorę się za podłączenie.FalconTech pisze: ↑14 kwie 2020, 12:18Jasne, wciąż dostępny pod linkiem sklep/dodaj-Obieg+wewnetrzny+modyfikacja-1046.html
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 20 wrz 2013, 20:49
- Imię: Dominika
- Auto: Turbo :)
- Silnik: Z20LEL
- Województwo: śląskie
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
InPost robił zmiany w API, wymagało to pewnych modyfikacji. Sklep jest już dostępny.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- Quariony
- Posty: 1
- Rejestracja: 09 cze 2020, 23:51
- Auto: Astra H
- Województwo: podkarpackie
Witam właśnie mam ten sam problem z klapka.. ogarnąłem 2 silniczki na podmianke z stacji demontażu pojazdow I niestety to samo za mocny skurczybyk I też robi tak jakby z dużo obrotów:(
- Husky
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 lip 2020, 10:56
- Imię: Michał
- Auto: Astra H
- Silnik: z19dth
- Rocznik: 2007
- Województwo: małopolskie
Witam serdecznie, niestety mnie też spotkała klątwa urwanej klapki
Czy jest możliwość kupna tego modułu jeszcze? Byłbym chętny
Pozdrawiam
Czy jest możliwość kupna tego modułu jeszcze? Byłbym chętny
Pozdrawiam
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Cześć @Husky, widzę że już sobie poradziłeś.
Pamiętaj, że moduł tylko zabezpiecza przed zniszczeniem lub ponownym urwaniem. Musisz polatać klapkę po założeniu modułu.
I taka ogólna uwaga, klimatronik sam potrafi sterować obiegiem wewnętrznym i nie widać tego po diodzie na przycisku (czy jest zamknięty czy otwarty). Także naprawa klapki z myślą, że „nie będę jej ruszał przez jakiś czas to nic się nie stanie” nic nie da, bo i tak klimatronik sam sobie nią będzie ruszał.
Pamiętaj, że moduł tylko zabezpiecza przed zniszczeniem lub ponownym urwaniem. Musisz polatać klapkę po założeniu modułu.
I taka ogólna uwaga, klimatronik sam potrafi sterować obiegiem wewnętrznym i nie widać tego po diodzie na przycisku (czy jest zamknięty czy otwarty). Także naprawa klapki z myślą, że „nie będę jej ruszał przez jakiś czas to nic się nie stanie” nic nie da, bo i tak klimatronik sam sobie nią będzie ruszał.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.