Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

Awatar użytkownika
nismo

Astro-maniak
Posty: 3688
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
Silnik: b14net & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 143 razy

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

#91

Nieprzeczytany post autor: nismo »

Cos skopałeś przy montażu, silnik wyczuwa za duzy opór i zatrzymuje się

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#92

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Podłącz zasilanie bez modułu. Wyglada na to, ze klapa nie ma tyle luzu by się zamknąć. Moduł tylko ogranicza maksymalny prąd by silnik nie miał siły połamać niczego. Ale nie na tyle by nie miał siły dojechać do końca.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
lesio110

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 14 kwie 2020, 1:53
Imię: Leszek
Auto: Astra H
Silnik: 1.7
Rocznik: 2006
Województwo: wielkopolskie
Pomocny: 1 raz

#93

Nieprzeczytany post autor: lesio110 »

Witam, Jeżeli jest jeszcze szansa na zakup tego modułu to byłbym chętny.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#94

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Jasne, wciąż dostępny pod linkiem sklep/dodaj-Obieg+wewnetrzny+modyfikacja-1046.html

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
lesio110

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 14 kwie 2020, 1:53
Imię: Leszek
Auto: Astra H
Silnik: 1.7
Rocznik: 2006
Województwo: wielkopolskie
Pomocny: 1 raz

#95

Nieprzeczytany post autor: lesio110 »

FalconTech pisze:
14 kwie 2020, 12:18
Jasne, wciąż dostępny pod linkiem sklep/dodaj-Obieg+wewnetrzny+modyfikacja-1046.html
Dzięki bardzo dzisiaj dotarł, biorę się za podłączenie.

Astrid

Astro-maniak
Posty: 99
Rejestracja: 20 wrz 2013, 20:49
Imię: Dominika
Auto: Turbo :)
Silnik: Z20LEL
Województwo: śląskie

#96

Nieprzeczytany post autor: Astrid »

link wam działa? bo ja widze przerwe techniczną

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#97

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Astrid pisze:
20 kwie 2020, 23:01
ja widze przerwe techniczną
InPost robił zmiany w API, wymagało to pewnych modyfikacji. Sklep jest już dostępny.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
Quariony

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 09 cze 2020, 23:51
Auto: Astra H
Województwo: podkarpackie

#98

Nieprzeczytany post autor: Quariony »

Witam właśnie mam ten sam problem z klapka.. ogarnąłem 2 silniczki na podmianke z stacji demontażu pojazdow I niestety to samo za mocny skurczybyk I też robi tak jakby z dużo obrotów:(

Awatar użytkownika
Husky

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 20 lip 2020, 10:56
Imię: Michał
Auto: Astra H
Silnik: z19dth
Rocznik: 2007
Województwo: małopolskie

#99

Nieprzeczytany post autor: Husky »

Witam serdecznie, niestety mnie też spotkała klątwa urwanej klapki :)
Czy jest możliwość kupna tego modułu jeszcze? Byłbym chętny :)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#100

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Cześć @Husky, widzę że już sobie poradziłeś.

Pamiętaj, że moduł tylko zabezpiecza przed zniszczeniem lub ponownym urwaniem. Musisz polatać klapkę po założeniu modułu.

I taka ogólna uwaga, klimatronik sam potrafi sterować obiegiem wewnętrznym i nie widać tego po diodzie na przycisku (czy jest zamknięty czy otwarty). Także naprawa klapki z myślą, że „nie będę jej ruszał przez jakiś czas to nic się nie stanie” nic nie da, bo i tak klimatronik sam sobie nią będzie ruszał.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ODPOWIEDZ