Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]

#31

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Naprawiasz to kosztem pewnie ceny 1 nita chociażby tak (czyli robisz taka obejmę aby załapać to co się ułamało)
[External Link Removed for Guests] lub tak [External Link Removed for Guests].
Metoda dowolna, chodzi tylko o złapanie połamanego plastiku aby silniczek mógł poruszać klapką...
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
dawid75

Astro-maniak
Posty: 1283
Rejestracja: 02 paź 2008, 14:49
Imię: Dawid
Auto: Meriva
Silnik: Z18XE LPG
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Częstochowa
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy
Kontakt:

#32

Nieprzeczytany post autor: dawid75 »

FalconTech pisze:Tak, zawsze mam jedną sztukę na biurku gotową do wysyłki.
Jednak w przypadku gdy silniczek narobił już szkód to trzeba będzie je naprawić a "dodatek" jedynie chroni przed ponownym zepsuciem.
Falcon jestem zainteresowany modułem, daj znać czy jest dostępny jakieś dane do przelewu itp.
Zatrzymał się kierowca na siusiu i mówi do swojego małego:
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...

Awatar użytkownika
Oczko20

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 04 mar 2015, 21:35
Imię: Tomek
Auto: Astra H
Województwo: dolnośląskie

#33

Nieprzeczytany post autor: Oczko20 »

Witam,

Również jestem chętny na zakup. W razie możliwości kupna proszę o wiad. priv ze szczegółami

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
marwisn

ex-Staff
Posty: 4598
Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
Imię: Marcin
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.4 TSI
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 26 razy
Kontakt:

#34

Nieprzeczytany post autor: marwisn »

Polecam. Jakość wykonania rewelacja :).
DO - AF - ZA - AH - AK - SL

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
sebo

Astro-maniak
Posty: 143
Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
Imię: Sebastian
Auto: Astra H
Silnik: Z16XEP
Województwo: śląskie
Kontakt:

#35

Nieprzeczytany post autor: sebo »

Również polecam ten moduł, wykonany super przez twórcę FalconTech, oraz dziękuję marwisn za zdjęcia umieszczone w tym wątku, pomogły w podłączeniu tego. Wreszcie założone i nie parują szyby, super. Dziękuję Panowie.

Awatar użytkownika
kitus55

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 11 lis 2015, 14:30
Auto: Astra H
Województwo: pomorskie

#36

Nieprzeczytany post autor: kitus55 »

Witam. Jestem również zainteresowany modułem, daj znać czy jeszcze posiadasz to cudo. :D

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#37

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Dzięki koledzy za referencje :D

Tak, moduł dostępny, każdemu zainteresowanemu odpisałem na PW.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
dawid75

Astro-maniak
Posty: 1283
Rejestracja: 02 paź 2008, 14:49
Imię: Dawid
Auto: Meriva
Silnik: Z18XE LPG
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Częstochowa
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy
Kontakt:

#38

Nieprzeczytany post autor: dawid75 »

Moduł zainstalowany i śmiga, choć przy pierwszym włączeniu zamknął do połowy i musiałem pomóc mu palcem, ale następne zamknięcia i otwarcia już bez problemu, dzięki Falkon za expresową przesyłkę i moduł.
Zatrzymał się kierowca na siusiu i mówi do swojego małego:
- Widzisz, jak tobie się chce to ja zawsze staje...

damnian

Astro-maniak
Posty: 72
Rejestracja: 20 mar 2015, 20:05
Auto: Astra H GTC
Silnik: Z17DTH
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#39

Nieprzeczytany post autor: damnian »

Również otrzymałem moduł od Falcona, niestety u mnie nie działa chyba jak powinien. Po podłączeniu modułu silniczek nadal działa z siłą której nie mogę zatrzymać np. palcami (jak bym nie starał się go zatrzymać, musi wykonać pełny cykl obrotu), a co dopiero miałaby zatrzymać się klapka. Moduł podpiąłem pod przewód czerwono-żółty, przy próbie podpięcia pod brązowy, silniczek w ogóle nie startuje. Falcon twierdzi, że z modułem wszystko ok, jakieś pomysły czemu wśród kilku osób, które otrzymały moduł tylko u mnie nie działa? :(

Awatar użytkownika
przemty

ex-Staff
Posty: 6093
Rejestracja: 24 lut 2011, 10:45
Imię: Przemek
Auto: była AF, jest AH
Silnik: był 17D, jest Z18XE
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Sanok
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 2 razy

#40

Nieprzeczytany post autor: przemty »

Ale moduł o ile to wersja, która jest ogólnie rozpowszechniana działa na zasadzie zmniejszenia siły w położeniach krańcowych i czasu w jakim działa. Więc nie masz prawa zatrzymać tej klapki bo ma ona przemieścić się do końcowego położenia. Jedynie w tym położeniu siła działa krócej i jest mniejsza.
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ