Wymiana tapicerki na skórę + montaż podgrzewania foteli
- Novacci77
- Posty: 11
- Rejestracja: 04 sie 2017, 22:03
- Imię: Szymon
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wałcz
Wymiana tapicerki na skórę + montaż podgrzewania foteli
No to lipa ,gdyż nie posiadam ani lapka z XP ,ani umiejętności obsługi OC
Do Poznania kawałek jest ,tak więc poczekam ,może ktoś z okolicy się odezwie.
Do Poznania kawałek jest ,tak więc poczekam ,może ktoś z okolicy się odezwie.
- Kowal488
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 gru 2018, 20:58
- Imię: Marcin
- Auto: Astra h
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 2 razy
Witam. Jesli moge prosic nr tel to by duzo ulatwilo. A jak noe to ktore sa to piny z rec 21 i 22 gdzie je zlokalizowac?
Dodano po 4 godzinach 46 minutach 47 sekundach:
Tak jak pan pisal z tym doprowadzeniem 2 przewodow z panelu sterowania i oryginalnie mam w kostce od panelu przewod w pinie 3 i 9 ale nie wychodza one w kostce na dole do fotela. Czy one moga sie gdzies chowac we wiazce ? W recu mam piny od bezpiecznikow i przekaznika po zamontowaniu panela z grzaniem i bezpiecznikow wraz z przekaznikiem oraz aktywowaniu opecomem przyciski sie podswietlaja od grzania i przelaczaja poziomy. Ale gdzie moga ginac te przewody z panela bo myslalem ze powpinam od dawcy piny z przewodami w panel i w kostke z podlogi doprowadze reszte tak jak pan opisywal i bedzie git . A tu na poczatku schody . Astre h mam w wersji cosmo prawie w maxymalnej wersji i kurcze nie przygotowali przewodow w kostce co wychodzi z podlogi. Mam wszystkie przewody oprucz tych od grzania. Prosze o pomoc
Dodano po 6 godzinach 7 minutach 15 sekundach:
U mnie w kostce od panela jest wolny pin 1,4,10,11,13. Panel wczesniej mialem parktronic awaria blokada drzwi. A ten nowy jest grzanie parktronic awaria blokada drzwi grzanie . Moze ja mam inne piny wykozystac ?
Dodano po 4 godzinach 46 minutach 47 sekundach:
Tak jak pan pisal z tym doprowadzeniem 2 przewodow z panelu sterowania i oryginalnie mam w kostce od panelu przewod w pinie 3 i 9 ale nie wychodza one w kostce na dole do fotela. Czy one moga sie gdzies chowac we wiazce ? W recu mam piny od bezpiecznikow i przekaznika po zamontowaniu panela z grzaniem i bezpiecznikow wraz z przekaznikiem oraz aktywowaniu opecomem przyciski sie podswietlaja od grzania i przelaczaja poziomy. Ale gdzie moga ginac te przewody z panela bo myslalem ze powpinam od dawcy piny z przewodami w panel i w kostke z podlogi doprowadze reszte tak jak pan opisywal i bedzie git . A tu na poczatku schody . Astre h mam w wersji cosmo prawie w maxymalnej wersji i kurcze nie przygotowali przewodow w kostce co wychodzi z podlogi. Mam wszystkie przewody oprucz tych od grzania. Prosze o pomoc
Dodano po 6 godzinach 7 minutach 15 sekundach:
U mnie w kostce od panela jest wolny pin 1,4,10,11,13. Panel wczesniej mialem parktronic awaria blokada drzwi. A ten nowy jest grzanie parktronic awaria blokada drzwi grzanie . Moze ja mam inne piny wykozystac ?
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Piny są obsadzone tak samo niezależnie od wersji.
Przewody od panelu do fotela idą przez kilka złącz (z tego co pamiętam). Na 99% od któregoś złącza fabryka przyoszczędziła i nie dala już przewodów dalej. Trzeba sprawdzić przez które złącza to idzie i gdzie one są. I sukcesywnie sprawdzić od którego miejsca brakuje.
Czasami łatwiej i szybciej jest dać nowe przewody bezpośrednio z pominięciem fabrycznych kostek. Ja tak robiłem u siebie.
Numer wyślę na pw.
Przewody od panelu do fotela idą przez kilka złącz (z tego co pamiętam). Na 99% od któregoś złącza fabryka przyoszczędziła i nie dala już przewodów dalej. Trzeba sprawdzić przez które złącza to idzie i gdzie one są. I sukcesywnie sprawdzić od którego miejsca brakuje.
Czasami łatwiej i szybciej jest dać nowe przewody bezpośrednio z pominięciem fabrycznych kostek. Ja tak robiłem u siebie.
Numer wyślę na pw.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- Kowal488
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 gru 2018, 20:58
- Imię: Marcin
- Auto: Astra h
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 2 razy
Tak jak wspominałem w rozmowie największą trudność będę miał z doprowadzeniem tych 2 przewodów z rec pin 21 i 22 co po nich ma iść po plusie bo kompletnie nie wiem jak je zlokalizować , tak jak pan mówił by jak coś w panelu podpiąć się pod te przewody co są z pinu 3 i 9 to się podepnę a mase z kabiny. jak coś w recu mam piny pod przekaźnik i bezpieczniki foteli , wysyłam vin WOLOAHL48A2026583 w celu uproszczenia zlokalizowania tych pinów z rec
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Przewody od panelu z przyciskami grzania idą do złącza X1 w lewym słupku i dalej pod fotele.Więc od tego złącza musisz dołożyć sobie wiązkę jak chcesz mieć jak w oryginale.
Konkretnie : pin 48 (fotel kierowcy), pin 49 (fotel pasażera).
Fotele zasilane są z REC'a. Konkretnie ze złącza X4. Piny 21 i 22.
Konkretnie : pin 48 (fotel kierowcy), pin 49 (fotel pasażera).
Fotele zasilane są z REC'a. Konkretnie ze złącza X4. Piny 21 i 22.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- solaris
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 cze 2020, 9:01
- Auto: Astra H Combi
- Województwo: śląskie
Witam wszystkich, czy mógłby ktoś zmierzyć jakie są napięcia sterowania? na pozycji pierwszej, drugiej i trzeciej ? (w celu sprawdzenia fotela czy grzeje - na krótko )
-
- Posty: 624
- Rejestracja: 15 sty 2011, 15:22
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z19DTJ
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Pomocny: 5 razy
Napięcia sterowania:
poz. 0 = 12,93V
poz. 1 = 11,32V
poz. 2 = 7,56V
poz. 3 = 1,22V
zmierzone przy zasilaniu = 13,5V
nie są to napięcia stałe tylko przebiegi prostokątne w których zmienia się wypełnienie impulsu i dlatego pomiar multimetrem tak wygląda
poz. 0 = 12,93V
poz. 1 = 11,32V
poz. 2 = 7,56V
poz. 3 = 1,22V
zmierzone przy zasilaniu = 13,5V
nie są to napięcia stałe tylko przebiegi prostokątne w których zmienia się wypełnienie impulsu i dlatego pomiar multimetrem tak wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
pozdrawiam
Andrzej
Andrzej