Padnięty wtrysk
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 cze 2013, 23:40
- Imię: marcin
- Auto: opel astra kombi
- Silnik: 1.7cdti
- Województwo: podkarpackie
Padnięty wtrysk
Panowie potrzebuje pomocy zdążyła się taka sytuacja w drodze z pracy do domu ok 15km padł mi wtrysk silnik 1.7cdti 101KM nic niby strasznego zaczoł dymić i szatkować na 3 gary zostało mi do domu z 10km to myślę że pomału dojadę a tu po przejechaniu jakiś 5km wywaliło cały olej przez bagnet czemu? Resztę drogi na cholu... Czekam na wtrysk ale dla pewności sprawdziłem uszczelki pod wszystkimi wtryskami są ok więc skąd takie ciśnienie w skrzyni korbowej że olej przez bagnet wywaliło jak myślicie uszczelka pod głowicą do tego walnęła? Proszę o poradę...
-
- Posty: 5874
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Chyba identycznie było kiedyś z Astrą H w firmie.
Na miasto wyjechała normalnie, powrót już nie na wszystkich cylindrach i wyrzucanie oleju przez bagnet.
Pękł tłok niestety.
Silnik 1.7 101KM.
Na miasto wyjechała normalnie, powrót już nie na wszystkich cylindrach i wyrzucanie oleju przez bagnet.
Pękł tłok niestety.
Silnik 1.7 101KM.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 cze 2013, 23:40
- Imię: marcin
- Auto: opel astra kombi
- Silnik: 1.7cdti
- Województwo: podkarpackie
Dziura w tłoku po takim krótkim czasie jazdy? To możliwe? Pękł tłok?! Jpr to żeście mnie pocieszyli tego wogóle nie brałem pod uwagę.
- nismo
- Posty: 3685
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Wtrysk nie uszkadza się nagle, musiałeś długo jeździć z lejącym wtryskiem co nie zawsze jest mocno zauważalne w pracy sinika. Niestety ale doprowadza to do uszkodzenia tłoka
- vlad1431
- Posty: 418
- Rejestracja: 06 lip 2021, 23:24
- Imię: Waldemar
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTI
- Rocznik: 2005
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 10 razy
Kiedyś widziałem jakiegoś wypasionego Mercedesa właśnie z lejącym wtryskiem i wypalonym tłokiem, jakoś chwile po gwarancji, koszt naprawy oszacowali na 15tys, zastanawia mnie tylko czy użytkownik miał jakiś komunikat, bo w takiej wypasionej furze coś chyba powinno być. Moc coś 250KM, także podobno różnicy nie czuł, że jeden wtrysk lał.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 5874
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Ta Astra o której wspomniałem u nas w firmie lekko nie miała, wyjechała na miasto jak co dzień...i wróciła ale ledwo (silnik nie na wszystkie cylindry pracował, po wyjęciu bagnetu wyrzucało olej.
Ale u Ciebie nie jest powiedziane na pewno, że to akurat to samo.
Jednak ten wyrzucany olej, za dobrze nie wróży...
Ale u Ciebie nie jest powiedziane na pewno, że to akurat to samo.
Jednak ten wyrzucany olej, za dobrze nie wróży...
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 cze 2013, 23:40
- Imię: marcin
- Auto: opel astra kombi
- Silnik: 1.7cdti
- Województwo: podkarpackie
Kurde macie rację koledzy masakra sprawdziłem kamerą inspekcyjna przez otwór na wtrysk krecha przez cały tłok plus dziura też taka trochę trójkątna czyli nie wypalona a jakby wyrwana normalnie załamka to pewnie nie wystarczy samego tłoka wymienić ale pasowałoby z korbą i panewkami
Dodano po 2 minutach 17 sekundach:
Dostanę gdzieś panewki nominał na jedną korbę?
Dodano po 2 minutach 17 sekundach:
Dostanę gdzieś panewki nominał na jedną korbę?
-
- Posty: 5874
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Czyli tłok...
Na przykładzie Astry z firmy, a dość dużo nią jeździłem, wymienili sam tłok z tego co wiem.
Niezbyt długo potem była w firmie bo odkupił ją serwis, który przeprowadzał tę naprawę.
Niemniej jednak silnik pracował w niej jak przed awarią, czyli bardzo dobrze. Odpalał normalnie, kultura pracy jak wcześniej, spalanie, moc. Nic nie zmieniło się.
Wszystko na bank było nominalne jeśli chodzi o silnik, przebieg ok 100kkm.
Na przykładzie Astry z firmy, a dość dużo nią jeździłem, wymienili sam tłok z tego co wiem.
Niezbyt długo potem była w firmie bo odkupił ją serwis, który przeprowadzał tę naprawę.
Niemniej jednak silnik pracował w niej jak przed awarią, czyli bardzo dobrze. Odpalał normalnie, kultura pracy jak wcześniej, spalanie, moc. Nic nie zmieniło się.
Wszystko na bank było nominalne jeśli chodzi o silnik, przebieg ok 100kkm.
- vlad1431
- Posty: 418
- Rejestracja: 06 lip 2021, 23:24
- Imię: Waldemar
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTI
- Rocznik: 2005
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 10 razy
Jak nie stuka to jest szansa, że to wpadło do środka, także z panewkami nic nie powinno się stać.Zuberek69 pisze:Kurde macie rację koledzy masakra sprawdziłem kamerą inspekcyjna przez otwór na wtrysk krecha przez cały tłok plus dziura też taka trochę trójkątna czyli nie wypalona a jakby wyrwana normalnie załamka to pewnie nie wystarczy samego tłoka wymienić ale pasowałoby z korbą i panewkami
Dodano po 2 minutach 17 sekundach:
Dostanę gdzieś panewki nominał na jedną korbę?
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka