Montaż Bi Xenonów Skrętnych AFL+ Astra J
-
- Posty: 229
- Rejestracja: 16 paź 2015, 20:54
- Imię: Rafał
- Auto: Astra J Sport Tourer 1,7CDTI
- Silnik: 1,7DTL
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 3 razy
Montaż Bi Xenonów Skrętnych AFL+ Astra J
Postanowiłem założyć temat montażu bi Xeonów skrętnych AFL+ zmiana ze zwykłych może się komuś przyda zrobiłem to u siebie wszystko jest do zrobienia lecz nie jest to tania przeróbka wszystkie prace zrobiłem sam tylko programowanie robił mi Marcin Włodarski z Bydgoszczy i wszystko zrobione jest jak oryginał. Pierwsza rzecz to musimy skompletować wszystko co będzie nam potrzebne 2x bi xenony kompletne, moduł AFL, 2x czujniki poziomowania przód i tył, skrzynka bezpieczników w przedziale silnika która obsługuje bi xenony i przełącznik świateł z funkcją AUTO większość możemy kupić z kostkami i kawałkami przewodów do których możemy później dolutować przewody ja dodatkowo kupiłem sobie wiązkę wnętrza silnika z której wykorzystałem piny w zależności za ile kupimy potrzebne materiały tyle nam wyjdzie za przeróbkę bo są rozbieżności w cenach mnie to wyniosło ok 5 tyś. Część pinów musimy dołożyć część przełożyć a część odłączyć na tył puszczamy trzy przewody ja kupiłem w elektrycznym przewód z trzema żyłami i ośmioma żyłami trzeba też puścić do przedniego czujnika do BCMa i trochę do przedziału silnika oznaczenia kostek E13L -lewa lampa, E13R-prawa lampa, B51F-czujnik przód, B51R-czujnik tył,moduł BCM interesują nas trzy kostki- K9X1,K9X4, K9X5 skrzynka bezpieczników przedział silnika X50AX1, X50AX2 sterowanie poziomowania reflektorów moduł AFL ma dwa wejścia na kostki jedna z sześcioma pinami AFL-K28X2 i większa kostka z osiemnastoma pinami AFL-K28X1, poniżej trochę zdjęć z moimi opisami co i jak zrobić [External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests] I to co trzeba odłączyć bądź przełożyć na inny pin [External Link Removed for Guests] Objaśnienie do ostatniego obrazka z X50AX1 pin 15,16,8 odłączyć pin 19 przełożyć na pin 50 i on idzie do pinu 3 E13R prawa lampa pin 52 przełożyć na pin 51 i on idzie do pinu 3 E13L lewa lampa i pin 54 odłączyć. X50AX2 pin 37,64,66 należy odłączyć K9X5 pin 15 odłączyć pin 18 przełożyć do K9X4 pin 23 i do AFL 28X1 pin 7 i odłączyć go z X50AX2 z pinu 18 skrzynka bezpieczników przedział silnika. Jak to wszystko zrobimy to zostaje programowanie i możemy cieszyć się funkcjami świateł AFL+ a nie są porównywalne ze zwykłymi halogenowymi powodzenia w modach jest z tym pracy i wydatku kasy ,więc i chętnych na to wyzwanie nie będzie wielu ile nas tyle opinii pozytywnych i negatywnych pozdrawiam wszystkich
Ostatnio zmieniony 08 paź 2017, 21:03 przez Rafi3040, łącznie zmieniany 2 razy.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Pogratulować chęci i udanej modyfikacji.
Cena zwala z nóg.
Polecam przemyślenie zakupu angola w tych pieniądzach. Mamy wszystko co potrzeba i dodatkowo resztę można pogonić odzyskując część pieniędzy lub nawet wychodząc na zero.
Cena zwala z nóg.
Polecam przemyślenie zakupu angola w tych pieniądzach. Mamy wszystko co potrzeba i dodatkowo resztę można pogonić odzyskując część pieniędzy lub nawet wychodząc na zero.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 229
- Rejestracja: 16 paź 2015, 20:54
- Imię: Rafał
- Auto: Astra J Sport Tourer 1,7CDTI
- Silnik: 1,7DTL
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 3 razy
Marcin dzięki ta opcja o angolu też jest dobra i mamy jeszcze dużo innych rzeczy, które możemy zostawić do dalszej modyfikacji lub sprzedać na części tyle, że trzeba trafić angola z dobrym wyposażeniem
-
- Posty: 2406
- Rejestracja: 02 wrz 2008, 16:35
- Auto: Astra
- Województwo: Zagranica - Azja