Możesz jakoś rozwinąć temat? Planuje o tak wizytę u tunera ale nie wiem czy każdy to ogranie czy jacyś polecani? Jak mu to najsensowniej wytłumaczyć?
Astra J 1.4 turbo zimny termostat - modyfikacja
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 mar 2024, 16:58
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J, fiat panda II
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
Re: Astra J 1.4 turbo zimny termostat - modyfikacja
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 mar 2024, 16:58
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J, fiat panda II
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
to na allegro lokalnie widzę że są za 175zł nowe - nie mam pojęcia czy robione przez kogoś z forum (sprzedawca inny niż oferty z wcześniejszych stron wątku). Czy ta sama jakość itd. jak kolegi z forum? ciężko wyczuć ale wyglądają tak samo
- nismo
- Posty: 3688
- Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
- Imię: Michał
- Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
- Silnik: b14net & z18xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 143 razy
Tu macie taniej, ale a 120zł nie widziałem. Co do jakości to wszyscy korzystają z jednego schematu a urządzenie jest banalnie proste
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 mar 2024, 16:58
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J, fiat panda II
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
Dzięki, to akurat już nie aktualne ale widzę że ma też kolejne oferty z tym samym.
Przy okazji, gdzieś w całym tym wątku padły jakieś hasła o modyfikacji ECU przy okazji chipsa. Na dobrą sprawę niedługo pewnie będę u jakiegoś tunera (w lubelskim polecany ale czy taki tematy ogarnia nie wiem...) Zastanawiam się czy faktycznie idzie to załatwić poprzez modyfikację ECU (taka którą ogarnie tuner) zamiast stosowania dodatkowych urządzeń?
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 20:19
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: podlaskie
- Wdzięczny: 17 razy
- Pomocny: 7 razy
Oczywiście, że można to ogarnąć przez modyfikację ECU, tylko jest z tym dużo zabawy i nieopłacalnym byłoby jechać do tunera tylko po to, dlatego robi się to przy okazji chip'asq8shq pisze: ↑01 kwie 2024, 20:08Przy okazji, gdzieś w całym tym wątku padły jakieś hasła o modyfikacji ECU przy okazji chipsa. Na dobrą sprawę niedługo pewnie będę u jakiegoś tunera (w lubelskim polecany ale czy taki tematy ogarnia nie wiem...) Zastanawiam się czy faktycznie idzie to załatwić poprzez modyfikację ECU (taka którą ogarnie tuner) zamiast stosowania dodatkowych urządzeń?
Moduły regulacji temperatury płynu/termostatu:
olx: olx.pl/oferty/uzytkownik/pujky
allegro: allegrolokalnie.pl/uzytkownik/steve-oo
olx: olx.pl/oferty/uzytkownik/pujky
allegro: allegrolokalnie.pl/uzytkownik/steve-oo
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 mar 2024, 16:58
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J, fiat panda II
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
umówiłem się na jutro. Wstępnie nakreśliłem temat, powiedział że raczej ogarnie ale powie po zrzuceniu wsadu/softu. Dam znać co wyszło
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 14 mar 2024, 16:58
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J, fiat panda II
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2014
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 3 razy
- Pomocny: 1 raz
właśnie wróciłem z chipsa - przy okazji tak wygląda efekt modyfikacji kwestii temperatur (na filmiku moje auto )
[External Link Removed for Guests]
Natomiast chyba do małej poprawki będzie, bo o ile termostat sie otwiera cacy to dalej wydaje mi się, że wiatrak na chłodnicy wstaje za późno (w sensie jak już duży układ idzie w grę ale dalej ma za gorąco to wiatrak wstaje za późno). W sensie na postoju tempo są cacy - jak na filmie. Podczas delikatnej jezdy już idą powyzej 100c
[External Link Removed for Guests]
Natomiast chyba do małej poprawki będzie, bo o ile termostat sie otwiera cacy to dalej wydaje mi się, że wiatrak na chłodnicy wstaje za późno (w sensie jak już duży układ idzie w grę ale dalej ma za gorąco to wiatrak wstaje za późno). W sensie na postoju tempo są cacy - jak na filmie. Podczas delikatnej jezdy już idą powyzej 100c