Wyrejestrowanie pojazdu

na co mamy uważać, za co mogą nas zatrzymać itp
Baron

Astro-maniak
Posty: 377
Rejestracja: 29 paź 2007, 9:06
Imię: Grzesiek
Auto: Opel
Silnik: Z19DTH
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wyrejestrowanie pojazdu

#1

Nieprzeczytany post autor: Baron »

Witam przeglądnołem cały dział i nigdzie nie znalazłem wyczerpujących odpowiedzi na mój problem. Mam okazję kupić Vectre z silnikiem 2.0 który chciałbym wszczepić do swojego Asterixa. Sprawa wygląda tak że ta Vectra nie ma OC od paru miesięcy i przeglądu. Jestem kompletnym laikiem w prawie, i nie wiem jak mam sprawę rozegrać. Auto jest mi potrzebne na części budę mógłbym zezłomować. Jak mam wyrejestrować pojazd? czy po zakupie tego strupa nie zostanę obciążony jakimiś zaległymi opłatami itp itd? Z góry dziękuje za pomoc:)

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#2

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

Skad ja to znam....Vectra A...brak przegladu i OC....swap :mrgreen: :mrgreen:
Przechodzilem dokladnie to samo :mrgreen:

Kupujac auto musi ono posiadac OC - w auto bez OC sie nie pakuj! Moja Viki nie miala np przegladu od...czterech lat :mrgreen: Za to OC bylo wykupione przez zbywce tuz przed sprzedaza na okres 30dni.
Jakby Cie capneli na drodze bez przegladu to pol biedy - diagnosta, przeglad i odbior dowodu w urzedzie. Gdyby Cie capneli bez OC juz gorzej...Z tego co sie orientowalem, jesli bym zakupil auto bez OC to musialbym uzupelnic cala brakujaca skladke ubezpieczeniowa! :roll:

Teraz tak...jesli mozesz kupic Vectre "na gebe" ( bez K-S) to auta nawet nie musisz wyrejestrowywac :mrgreen: Ale jesli kupisz fure na K-S to zeby sie potem jej pozbyc ze "swojego konta" masz 3 wyjscia:

-ktos Ci je ukradl
-zezlomujesz je
-sprzedasz

Ja swoje zlomowalem ;) Jesli nie masz kogos kto Ci zezlomuje "blaszki" to licz sie z tym ze przy zlomowaniu bedziesz musial doplacic za kazdy brakujacy kg ;)