Przeciwmgłowe i drogowe - razem

na co mamy uważać, za co mogą nas zatrzymać itp
lisek

Astro-maniak
Posty: 107
Rejestracja: 13 sty 2011, 18:45
Imię: Irek
Auto: Astra G kombi
Silnik: X20DTL Automat
Lokalizacja: Murowana Goślina

Re: Przeciwmgłowe i drogowe - razem

#11

Nieprzeczytany post autor: lisek »

I diodach dla zabezpieczenia aby sygnał się nie cofał.
Wg. mnie super efekt.

Awatar użytkownika
wacek

Astro-maniak
Posty: 1024
Rejestracja: 13 sty 2011, 15:38
Imię: Sebastian
Auto: OMEGA B FL
Silnik: Y32SE
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

#12

Nieprzeczytany post autor: wacek »

Dokładnie :) Tylko kwestia prawa mnie męczy.
Kiedyś samochody były projektowane przez inżynierów, a dziś... przez księgowych
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

To ja też napiszę od siebie, że mam takie sprzężenie.
Ale jak na razie nie udało mi się tego zrobić do końca ze względu na to że w AG przekaźnik od halogenów jest sterowany różnica potencjałów na przekaźniku. Więc po włączeniu długich na halogeny leci prąd ze sterowania przekaźnika długich (świecą trochę słabiej). Ale włączenie samych halogenów nie wpływa na same siebie ani na długie.

Dodatkowy plus, jak komuś mrugam to wali mu z 4 reflektorów, nie idzie nie zaważyć.

Też nie miałem żadnych nieprzyjemności z tym związanych. I nie rozumiem jak ktoś tu pisze o oślepianiu etc. przecież jak jedzie ktoś z naprzeciwka to na długich też się nie jedzie :k a co za tym idzie i halogeny nam gasną.
A zawsze jak jechałem ciemną krętą drogą musiałem i gasić długie i sięgać by wyłączyć halogeny.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Malebo

Astro-maniak
Posty: 603
Rejestracja: 26 sty 2011, 1:03
Imię: Krzysztof
Auto: Astra F
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Piaseczno

#14

Nieprzeczytany post autor: Malebo »

I nie rozumiem jak ktoś tu pisze o oślepianiu etc. przecież jak jedzie ktoś z naprzeciwka to na długich też się nie jedzie :k a co za tym idzie i halogeny nam gasną.
A zawsze jak jechałem ciemną krętą drogą musiałem i gasić długie i sięgać by wyłączyć halogeny.
Chodzi o pojazdy, które nie jadą na długich, a jadą z halogenami... mi to osobiście nie przeszkadza... ale mam świadomość, że np. kierowcę "ciężarówki", który całą noc jedzie po tych naszych marnych drogach, po jakimś czasie może to zacząć wkurzać.
[External Link Removed for Guests]

red_devil03

Astro-maniak
Posty: 1090
Rejestracja: 28 lut 2011, 17:42
Imię: Adam
Auto: Opel Astra H COSMO
Silnik: 1,9 CDTI Z19DTJ
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Ujście/Piła

#15

Nieprzeczytany post autor: red_devil03 »

a ja tu z innej beczki...sprawa moich przeciwmgłowych ma się tak, są zamontowane w zderzaku, przewody sę podpięte pod skrzynkę ale brak włącznika od nich obok kierownicy ;o , co mogę pokombinować aby działały, obejdzie się bez wymiany całego przelącznika?? mogę podpiąć je pod włącznik tylnych??
od kołyski tak się kręci.....fanatycznie pierdolnięci
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

lisek

Astro-maniak
Posty: 107
Rejestracja: 13 sty 2011, 18:45
Imię: Irek
Auto: Astra G kombi
Silnik: X20DTL Automat
Lokalizacja: Murowana Goślina

#16

Nieprzeczytany post autor: lisek »

Tylne i przednie muszą być osobno. Musisz pokombinować z nowym włącznikiem.

papieju

Astro-maniak
Posty: 1547
Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
Ostrzeżenia: 1
Imię: Marcin
Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
Silnik: C16SE, T18SED
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Włoszczowaa

#17

Nieprzeczytany post autor: papieju »

Nie masz włącznika, czy jest ale zaślepiony? Ja mam zaślepiony, fabryczną wiązka pod PM przednie. Zdejmujesz zaślepkę i piny są, kwestia dokupienia włącznika
Hybryda X16ZSR i C16SE inside

red_devil03

Astro-maniak
Posty: 1090
Rejestracja: 28 lut 2011, 17:42
Imię: Adam
Auto: Opel Astra H COSMO
Silnik: 1,9 CDTI Z19DTJ
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Ujście/Piła

#18

Nieprzeczytany post autor: red_devil03 »

no nie ma tego guzika z lewej strony, i pod spodem też nie ma takiego "dzyndzla" jak przy przeciwmgłowych tylnych
od kołyski tak się kręci.....fanatycznie pierdolnięci
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

red_devil03 pisze:i pod spodem też nie ma takiego "dzyndzla" jak przy przeciwmgłowych tylnych
tzn? bo nie bardzo rozumiem o jaki "dzyndzel" chodzi.
Coś mi się zdaje ze ciężko będzie dorwać sam przycisk. Szczerze nie pamiętam czy jest to osobna cześć czy zintegrowana z całym przełącznikiem.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ODPOWIEDZ