Kierunkowskaz na głównej [dyskusja]
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Re: Kierunkowskaz na głównej [dyskusja]
W sensie zmiana pasa ruchu z głównego na podporządkowany. Trudno mówić tu o jednym pasie ruchu który się rozwidla.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 603
- Rejestracja: 26 sty 2011, 1:03
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra F
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Piaseczno
Ale myślenie według mnie jest błędne... bo tak to na każdym łuku musiałbyś walić kierunkowskazem. Skręcając np. w lewo (zgodnie z tym jak prowadzi droga) "zmieniasz pas" i dlatego musisz wrzucić kierunkowskaz. Przynajmniej ja to tak rozumiem..., więc jadąc prosto... nie musisz niczego sygnalizować.
[External Link Removed for Guests]
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Kwestia tego jak rozumiesz łuk drogi a zakręt czy rozwidlenieMalebo pisze:na każdym łuku musiałbyś walić kierunkowskazem
Przykład:
[External Link Removed for Guests]
Jadąc z góry, prosto wjedziesz na 'Wrocławską" jednak główna prowadzi lekkim łukiem i jadąc główną też wrzuciłbyś kierunek?
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Kwestia tego jak rozumiesz łuk drogi a zakręt czy rozwidlenieMalebo pisze:na każdym łuku musiałbyś walić kierunkowskazem
Przykład:
[External Link Removed for Guests]
Jadąc z góry, prosto wjedziesz na 'Wrocławską" jednak główna prowadzi lekkim łukiem i jadąc główną też wrzuciłbyś kierunek?
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- silvo44
- Posty: 2092
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
- Imię: silvo44
- Auto: AF/VC
- Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: OLKUSZ
- Pomocny: 1 raz
Zjazd z drogi głównej w podporządkowana nie jest zmianą pasa ruchu .. Coś kręcicie ..
[External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Nie kręcimy tylko próbujemy ustalić
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
A to DDZ . Ja jak tam odbijam w prawo to wrzucam kierunek.
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
- Junior92
- Posty: 2646
- Rejestracja: 23 sie 2011, 0:53
- Imię: Damian
- Auto: Astra F / Omega Bfl
- Silnik: c18xel / y26se
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
ja dam swoj przyklad
z tym ze mam swiezo prawko 3/4 roku to np tutaj :
[External Link Removed for Guests]
jadac Meteorologow od gory patrzac w dol trzeba wrzucic kierunkowskaz w lewo... dodam iz znak drogi glownej jest, wiec ogolnie stwierdze tak : jezdze tamtedy czesto, lecz nikt, NIKT poza eLkami nie wrzuca tam kierunku ... i tu tez jest stwierdzenie sprzeczne po co ?
drugi przyklad :
[External Link Removed for Guests]
jadac panewnicka skrecajac pod wiadukt na klodnicka tez trzeba dac kierunek lecz nikt nie daje znak drogi glownej jest dla przypomnienia ja jakos jak glupi daje bo tak juz z przyzwyczajenia
z tym ze mam swiezo prawko 3/4 roku to np tutaj :
[External Link Removed for Guests]
jadac Meteorologow od gory patrzac w dol trzeba wrzucic kierunkowskaz w lewo... dodam iz znak drogi glownej jest, wiec ogolnie stwierdze tak : jezdze tamtedy czesto, lecz nikt, NIKT poza eLkami nie wrzuca tam kierunku ... i tu tez jest stwierdzenie sprzeczne po co ?
drugi przyklad :
[External Link Removed for Guests]
jadac panewnicka skrecajac pod wiadukt na klodnicka tez trzeba dac kierunek lecz nikt nie daje znak drogi glownej jest dla przypomnienia ja jakos jak glupi daje bo tak juz z przyzwyczajenia
Moja kochanka :
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Z pasów namalowanych na drodze wynika inaczej no ale nawet wadzić którędy biegnie ulica Adolfa. Tak więc analogicznie jadąc od dołu do góry trzeba wrzucić kierunek prawy.damian010792 pisze:jadac Meteorologow od gory patrzac w dol trzeba wrzucic kierunkowskaz w lewo... dodam iz znak drogi glownej jest, wiec ogolnie stwierdze tak : jezdze tamtedy czesto, lecz nikt, NIKT poza eLkami nie wrzuca tam kierunku ... i tu tez jest stwierdzenie sprzeczne po co ?
Chyba to na kursie mi koles gadał, że tak samo jak na skrzyżowaniach skręcających z góry w nasze prawo mamy sobie wyobrażać tak jakby stali po naszej lewej (stad my mamy pierwszeństwo) tak drogi główne mamy sobie wyobrażać jakby biegły w linii prostej.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.