Rejestracja auta po leasingu
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 03 kwie 2016, 22:47
- Auto: Astra
- Rocznik: 2013
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 1 raz
Rejestracja auta po leasingu
Witam,
Kupuję Astrę J, która była leasingowana. Posiada kratkę i z tyły duży podłokietnik(?), które trzeba zdemontować. Moje pytanie brzmi co i jak zrobić żeby jak najmniej przy tym wydać kasy? Wiem, że muszę:
- ściągnąć kratkę w serwisie
- zmienić opony na letnie (mam komplet)
- zrobić przegląd (ważny do maja)
- zarejestrować auto
- ubezpieczyć (prawko od 10 lat, ale nie miałem na siebie zarejestrowanego auta)
Czy mógłby mi ktoś polecić co krok po kroku zrobić żeby wyszło mnie jak najtaniej i przyjemniej? Może jest ktoś z Wawy, kto poleci mi miejsce gdzie zrobię przegląd, ściągnę kratkę i wymienię opony w miarę tanio?
Kupuję Astrę J, która była leasingowana. Posiada kratkę i z tyły duży podłokietnik(?), które trzeba zdemontować. Moje pytanie brzmi co i jak zrobić żeby jak najmniej przy tym wydać kasy? Wiem, że muszę:
- ściągnąć kratkę w serwisie
- zmienić opony na letnie (mam komplet)
- zrobić przegląd (ważny do maja)
- zarejestrować auto
- ubezpieczyć (prawko od 10 lat, ale nie miałem na siebie zarejestrowanego auta)
Czy mógłby mi ktoś polecić co krok po kroku zrobić żeby wyszło mnie jak najtaniej i przyjemniej? Może jest ktoś z Wawy, kto poleci mi miejsce gdzie zrobię przegląd, ściągnę kratkę i wymienię opony w miarę tanio?
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
kratkę nie muszisz ściągać w serwisie. Podjedź na stację diagnostyczną to Ci wszystko powiedzą. Jak dobrze pamiętam to może to zrobić warsztat który ma określone PKW. Po demontażu wystawia Ci zaświadczenie (na stacji diagnostycznej mają formularze) do tego załącza zdjęcia wnętrza na płycie. Z tymi zdjęciami i i zaświadczeniem jedziesz na dodatkowy przegląd ok 80zł i potem do urzędu na zmianę wpisu w dowodzie (jak będziesz wyrabiał nowy dowód to za jednym razem)
Właściwie jak masz znajomy warsztat do kratkę możesz ściągnąć sam i podjechać żeby podbili Ci zaświadczenie. Zdjęcia wnętrza też możesz zrobić sam (chodzi o to zeby było widać że nie ma klatki, jest tylna kanapa i tapicerka oraz tylne pasy
Właściwie jak masz znajomy warsztat do kratkę możesz ściągnąć sam i podjechać żeby podbili Ci zaświadczenie. Zdjęcia wnętrza też możesz zrobić sam (chodzi o to zeby było widać że nie ma klatki, jest tylna kanapa i tapicerka oraz tylne pasy
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
No właśnie - jak nie masz pasów, to będziesz miał problem z rejestracją na 5 osób. Chyba, że zamontujesz i podbijesz badania techniczne.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Misza
- Posty: 1491
- Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
- Silnik: A16LET
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Ełk
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 11 razy
- Kontakt:
Zanim zaczenisz martwić się, to sprawdź, czy masz pas. U mnie "prawie" był problem z trzecim zagłówkiem - ale argument, że nie ma otworów i trzeci zagłówek, to była opcja przekonały diagnostę.
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ja przerabiałem to w 2 autach. W astrze g i vectrze c. W jednym i drugim przypadku wystarczyło wykręcić kratkę i dodatkowy podłokietnik. Cała reszta wyposażenia była. Zwykle aso bierze gotowy samochód, doposaża go w kratkę i tyle. Nikt tam nie wyciąga pasów ani zagłówków