Światła dzienne a policja
- rokefeler27
- Posty: 468
- Rejestracja: 04 cze 2015, 16:30
- Imię: Jacek
- Auto: H Kombi,G Liftback
- Silnik: Z18XE,X16SZR
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Światła dzienne a policja
Dokładnie nie są to światła dzienne, bo nie maja homologacji drl.
Sam mam tak załączone i zdaje sobie sprawę ,że jak trafie na upierdliwego policjanta to mogę stracić dowód
Ostatnio robiłem przegląd i diagnosta się nie czepiał
EDIT:
W bardzo łatwy sposób można ta funkcje dezaktywować, wystarczy na załączonym silniku przekręcić włącznik świateł na włącz i z powrotem na wyłącz ( trzeba tą czynność zrobić w ciągu 3s.)
Sam mam tak załączone i zdaje sobie sprawę ,że jak trafie na upierdliwego policjanta to mogę stracić dowód
Ostatnio robiłem przegląd i diagnosta się nie czepiał
EDIT:
W bardzo łatwy sposób można ta funkcje dezaktywować, wystarczy na załączonym silniku przekręcić włącznik świateł na włącz i z powrotem na wyłącz ( trzeba tą czynność zrobić w ciągu 3s.)
161CBF152
- patryk_wey
- Posty: 461
- Rejestracja: 18 sie 2011, 20:29
- Imię: Patryk
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z18XE + LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Mi diagnosta zwrócił uwagę że mam spalone żarówki od podświetlenia tablicy rejestracyjnej, ale mu pokazałem że świecą po przekręceniu pokrętła i już nic więcej nie pytał.
Moja Astra [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Do tego trzeba dodać oświetlenie tablicy.przemty pisze:QR_BBPOSTI według mnie przy takim podejściu powinny świecić się też światła tylne - tak mam ustawione u siebie - xresztą przepisy też tak mówią.
Tak naprawdę, jeśli ktoś nie ma dedykowanych lamp/żarówek/kloszy pod DRL to wspomniana konfiguracja "świateł dziennych" powinna ograniczyć się do zmiany podświetlenia w środku. Bo jak mijania to i pozycyjne, obrysowe i tablicy muszą się świecić.
Ciekawe co na to wszystko przekaźnik skandynawski?
Niechlubnie się przyznam, że dopóki nie znajdę porządnego zestawu DRL by nie odwalać rzeźby i nie robić ulepu, to w trybie auto zapalają mi się wyłącznie halogeny. Na tą chwilę spełnia swoja rolę bo nie wypalam ksenonów, halogeny mają podobna do DRL charakterystykę snopu światła, czujnik światła reaguje w słoneczne dni gdy ksenon jest ledwo widoczny.
No i automatyczne tylne światła w tunelu - bajka
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- patryk_wey
- Posty: 461
- Rejestracja: 18 sie 2011, 20:29
- Imię: Patryk
- Auto: Astra H GTC
- Silnik: Z18XE + LPG
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Jak to zrobiłeś?FalconTech pisze:...w trybie auto zapalają mi się wyłącznie halogeny...
Moja Astra [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- radek_n1
- Posty: 760
- Rejestracja: 19 maja 2012, 17:58
- Imię: Radek
- Auto: Astra h kombi
- Silnik: 1.6 105KM + LPG
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Czyżew
FT nie żebym się czepiał się ale tak naprawdę to halogeny to (tylko i wyłącznie według mnie) nie jest dobry wybór jako światła do jazdy dziennej (przecież nie ma na halogeny homologacji na światła do jazdy dziennej). Tylko i osobiście wg mnie to już lepiej na mijania tylko i wyłącznie przednich zsuwać po drogach. Ewentualnie poszukać jakiejś rzeźby co by wstawić coś światełek nieopodal halogenów. Pozdrawiam .
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Niestety ale nie jestem uprawniony do udzielania porad niezgodnych z polskim prawem.patryk_wey pisze:QR_BBPOST Jak to zrobiłeś?
Szukam, cały czas szukam. Do tego czasu chciałbym być jednak widoczny, widoczny lepiej niż na ksenonie.radek_n1 pisze:QR_BBPOST Ewentualnie poszukać jakiejś rzeźby co by wstawić coś światełek nieopodal halogenów.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.