Strefy czystego transportu - diesle i LPG w opałach
- heinrich12
- Posty: 5108
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 193 razy
- Pomocny: 308 razy
Poniżej artykułu komentarz czytelnika, dobra uwaga: ,,A podliczył ktoś ilość energii na wydobycie kobaltu i litu stworzenie akumulatora jego żywotność utylizację i ponowny odzysk tych 65% i stworzenie nowego ile tu pójdzie kWh a gdzie podzieje się reszta 35% na wysypisku . Kopcący diesel to pikuś przy elektryku". Pozdrawiam.
- deodekabokat
- Posty: 3655
- Rejestracja: 25 lut 2014, 9:42
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE ?KM 400kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: BI
- Wdzięczny: 26 razy
- Pomocny: 184 razy
Wszyscy są jednakowo rzetelni, bo z tego komentarza to już można pomyśleć że do silnika spalinowego to materiały nie są potrzebne takie jak: Stal, chrom, nikiel, mosiądz, alu.
Podlasie, gdzie ukradłem dla ciebie rower, ma wiele znaczeń.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Generalnie zamysł „eko” ma w założeniu wynieść emisję poza centrum miast. Produkcja samochodu zostawia ślad w okolicach kopalń i fabryk a nie co rano pod twoim oknem w trakcie grzania silnika na postoju i skrobaniu szyb.
To samo jak ogrzewanie miejskie. Jeden kocioł o wysokiej sprawności i regorystycznych normach zamiast setki kopciuchów, w których pali się wszystko.
To samo jak ogrzewanie miejskie. Jeden kocioł o wysokiej sprawności i regorystycznych normach zamiast setki kopciuchów, w których pali się wszystko.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- Adler
- Posty: 3012
- Rejestracja: 03 maja 2019, 16:22
- Imię: Przemek
- Auto: Sports Tourer
- Silnik: B16DTL
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 140 razy
- Kontakt:
Przy czym zamysł "eko" nie sprawdził się np. w niemieckich miastach. Wyłączenie ruchu samochodów z wyższą emisją spalin (poniżej Euro 5) wcale nie przyczyniło się do poprawy jakości powietrza - co jednoznacznie potwierdzają statystyki. No ale budżety miast na pewno pod tym pretekstem podreperowano, czyt. mandaty czy nalepki.
- heinrich12
- Posty: 5108
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 193 razy
- Pomocny: 308 razy
Tak, elektryczne samochody produkuje się z papieru. Pozdrawiam.deodekabokat pisze: ↑29 mar 2021, 9:58Wszyscy są jednakowo rzetelni, bo z tego komentarza to już można pomyśleć że do silnika spalinowego to materiały nie są potrzebne takie jak: Stal, chrom, nikiel, mosiądz, alu.
-
- Posty: 504
- Rejestracja: 01 paź 2017, 10:09
- Auto: astra g chevrolet epica
- Silnik: z18xe x25d1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 21 razy
nie wierze w te całą ekologie
jak wszystkie rewolucje w dziejach ludzkości ma to tylko jeden cel
wymianę elit
czyli jedne koncerny maja zastąpić inne
jak wszystkie rewolucje w dziejach ludzkości ma to tylko jeden cel
wymianę elit
czyli jedne koncerny maja zastąpić inne
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Nie sprawdził się, bo niejedne badania wskazały marny udział silników spalinowych w tzw. niskiej emisji. Za większość odpowiadają indywidualne kotły grzewcze na paliwa stałe.
O ile dobrze pamietam, nawet pył z klocków hamulcowych miał większy udział niż spaliny.
Wincyj progów zwalniających!
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- heinrich12
- Posty: 5108
- Rejestracja: 08 maja 2020, 22:59
- Imię: Henryk
- Auto: Astra H
- Silnik: Z 14XeP
- Rocznik: 2009
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
- Wdzięczny: 193 razy
- Pomocny: 308 razy
Praktycznie też mało kto mówi o oponach a konkretnie o pyle ,,gumowym" powstałym podczas codziennej eksploatacji, który wdychamy, przedostaje się do gruntu itp. ,- jest wszędzie. Pozdrawiam.
-
- Posty: 1199
- Rejestracja: 20 gru 2020, 0:27
- Imię: Marcin
- Auto: Różne takie
- Silnik: Petrol i Diesel
- Rocznik: 1998
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 64 razy
Największym kretynizmem są właśnie garby w strefach zamieszkania czy ogólnie jak chałupy są.
Jak auto zwalnia do 20 km/h to musi potem ruszyć i wtedy najbardziej truje, kiedy rusza.
Kiedy rusza i kiedy hamuje.
Najbardziej truje i najbardziej hałasuje kiedy rusza i hamuje.
Starczy zrobić na drodze wypustki z kostki które hałasują jak jedzie to wtedy przejedzie wolniej i znaki ze strefą 40 czy 50 km/h
Chociaż to nie jest takie proste.
Jak auto zwalnia do 20 km/h to musi potem ruszyć i wtedy najbardziej truje, kiedy rusza.
Kiedy rusza i kiedy hamuje.
Najbardziej truje i najbardziej hałasuje kiedy rusza i hamuje.
Starczy zrobić na drodze wypustki z kostki które hałasują jak jedzie to wtedy przejedzie wolniej i znaki ze strefą 40 czy 50 km/h
Chociaż to nie jest takie proste.