Ciśnienie w oponach
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 24 gru 2006, 18:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
Ciśnienie w oponach
Nie wiem ile powinien mieć ciśnienia w kołach. Wiem że na klapce od wlewu jest karteczka z napisanym ciśnieniem, ale poprzedni właściciel inteligentny ją zerwał :k Z reszta i tak zmieniłem koła z 13' na 14'. Opony to 185/60/14 z indeksem prędkości H (jeśli to potrzebne).
Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedz, bo zmieniłem na letnie i mam napompowane po 2.0 i wydają sie byc "kapciowate".
Z góry dziękuje za odpowiedz
pozdrawiam mates
Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedz, bo zmieniłem na letnie i mam napompowane po 2.0 i wydają sie byc "kapciowate".
Z góry dziękuje za odpowiedz
pozdrawiam mates
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
wlasnie w wulkanizacji mi mowili ze nie
koles ktory mi popowal kola to mowil ze jak woze towary to zawsze z tylu musi byc troszke mniej z tego wzgledu ze opona musi dolega do asfltu a przod musi ciagnąć i wyporowadzac z poslizgu ale ja bym wolal tego nie doswiadczac a jeszcze z zaladunkkiem to ciezko z poslizgiem :/
naszczescie ja juz mam nowe oponki i fele a wiec jezdze gora 80 km/h
koles ktory mi popowal kola to mowil ze jak woze towary to zawsze z tylu musi byc troszke mniej z tego wzgledu ze opona musi dolega do asfltu a przod musi ciagnąć i wyporowadzac z poslizgu ale ja bym wolal tego nie doswiadczac a jeszcze z zaladunkkiem to ciezko z poslizgiem :/
naszczescie ja juz mam nowe oponki i fele a wiec jezdze gora 80 km/h
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ee to jakiś dziwny koleś był. zauważ że jak jest mniej powietrza to środek opony się wklęsa i ma mniejszy docisk i całość się trzyma na bokach opony a jak jest więcej to robi się balonik i tylko środek opony najmocniej naciska przez to że najbardziej wystaje a jak załadujesz więcej to po prostu opona jest wtedy równomiernie dociśnieta
zobacz sobie w instrukcji astry opisy i rysunki dotyczące pompowania opon. ja sam jeżdżę czasem dostawczakiem z dużymi ładunkami i zawsze u wulkanizatora mówiż że nawet lepiej daćtrochę więcej niż jest napisane przy dużych ładunkach
zobacz sobie na logikę
[External Link Removed for Guests]
1. za duże ciśnienie
2. za małe ciśnienie
3 ciśnienie w sam raz
i teraz powiedz czy 1 czy 2 pod dużym naciskiem dojdzie lepiej do prawidłowego ułożenia opony do asfaltu?
i jeżeli to co mówię to nie jest prawda to czemu producent zaleca przy większym załadunku pompować większe ciśnienie?
zobacz sobie w instrukcji astry opisy i rysunki dotyczące pompowania opon. ja sam jeżdżę czasem dostawczakiem z dużymi ładunkami i zawsze u wulkanizatora mówiż że nawet lepiej daćtrochę więcej niż jest napisane przy dużych ładunkach
zobacz sobie na logikę
[External Link Removed for Guests]
1. za duże ciśnienie
2. za małe ciśnienie
3 ciśnienie w sam raz
i teraz powiedz czy 1 czy 2 pod dużym naciskiem dojdzie lepiej do prawidłowego ułożenia opony do asfaltu?
i jeżeli to co mówię to nie jest prawda to czemu producent zaleca przy większym załadunku pompować większe ciśnienie?
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 24 gru 2006, 18:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
zauważ kolego jedną rzecz, ze jeżeli upuścisz powietrze, opona "siedzi", jeśli jeszcze astre załadujesz to:
1, opona będzie siedzieć aż na bokach, co może skutkować uszkodzeniem drutów, które są w oponie.
2, Opona będzie sie grzać jak szalona i może nawet pęknąć jak będziesz jechał szybciej z obładowanym bagażnikiem
pozdrawiam mates
1, opona będzie siedzieć aż na bokach, co może skutkować uszkodzeniem drutów, które są w oponie.
2, Opona będzie sie grzać jak szalona i może nawet pęknąć jak będziesz jechał szybciej z obładowanym bagażnikiem
pozdrawiam mates
Opel jest bogiem, Astra nałogiem, tuning zabawą 2.0 podstawą
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Piotr
- Posty: 9
- Rejestracja: 04 mar 2007, 11:48
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 24 gru 2006, 18:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
- Piotr
- Posty: 9
- Rejestracja: 04 mar 2007, 11:48
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: