Filmik [External Link Removed for Guests] akcja od 17:42
Gościu ma dwa przyrządy (bo zmienia się kształt głowiczki), krzywka tylko w górę i wciska tym zawór i wyciąga dźwigienkę.
To jest mały blok chyba?
Robił ktoś tak?
To duży blok, nie wiem czy w małym też tak zrobi, pewnie tak.
Te silniki nie powinny się nazywać OHC tylko IHC
In Head Camshaft.
To jest słabe z tym wałkiem i głowiczką, problematyczne.
Wymiana wałka rozrządu / popychaczy w 8V bez odkręcania głowicy oraz film jak sprawdzić smarowanie wałka.
Wymiana wałka rozrządu / popychaczy w 8V bez odkręcania głowicy oraz film jak sprawdzić smarowanie wałka.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2018, 7:22 przez Usunięty użytkownik 861235, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 6065
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 129 razy
Wymieniałem w ten sposób dźwigienkę w x14sz, tyle, że przyrząd sam sobie zrobiłem.
Da się wyjąć popychacz, więc wymienić też.
Da się wyjąć popychacz, więc wymienić też.
To mały blok , 1.6 gaźnik.
Jaki by nie był 8v, pewnie na dużym też to zrobi.
ja37 potwierdza mały, no to git.
Jaki by nie był 8v, pewnie na dużym też to zrobi.
ja37 potwierdza mały, no to git.
A jednak duży, no to sorry.
EDIT:
Nie byłem pewien, coś mi nie pasowało obudowa rozrządu i termostatu.
EDIT:
Gaźniki dwa poziome. Tutaj mod to już inna bajka.
Genialny patent na sprawdzenie czy jest smarowanie na wałku, na krzywkach:
Zdjąć kapę zaworową, przykleić dociętą na wymiar płytkę szkła, odpalić i patrzeć
[External Link Removed for Guests]
EDIT:
Nie byłem pewien, coś mi nie pasowało obudowa rozrządu i termostatu.
EDIT:
Gaźniki dwa poziome. Tutaj mod to już inna bajka.
Genialny patent na sprawdzenie czy jest smarowanie na wałku, na krzywkach:
Zdjąć kapę zaworową, przykleić dociętą na wymiar płytkę szkła, odpalić i patrzeć
[External Link Removed for Guests]
Ostatnio zmieniony 29 sie 2018, 20:45 przez Dido, łącznie zmieniany 2 razy.