Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
-
- Posty: 1692
- Rejestracja: 11 mar 2015, 10:17
- Imię: tomek
- Auto: Zafira C fl
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Rzeszów
- Pomocny: 18 razy
Re: Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
Fabryczną zielone zmienione na pomarańczowe i przynajmniej u mnie dotrysku nie było według mojej wiedzy. Potwierdzałem to zarówno w Landi jak i w GM nie wiem czy odnajdę maile bo to było 5 lat temu
Moja Asia zginęła w wypadku drogowym 09-10-2017 mam nadzieje ze godnie ją zastąpi Zafira C fl
- magmi
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 paź 2016, 22:11
- Imię: Michał
- Auto: ASTRA J 1,4
- Silnik: A14NET
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć
Czy możecie polecić jakiegoś tunera na terenie Warszawy lub okolic?
Chciałbym wgrać chipa do mojej Astry - sama benzyna, w automacie.
Będę wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam
Czy możecie polecić jakiegoś tunera na terenie Warszawy lub okolic?
Chciałbym wgrać chipa do mojej Astry - sama benzyna, w automacie.
Będę wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam
- hapvlz
- Posty: 220
- Rejestracja: 27 gru 2018, 22:35
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 45 razy
- Pomocny: 22 razy
Rany, zazdro. Pięknie się zbiera.majkel517 pisze: ↑08 maja 2019, 0:19Człowiek zabiegany zapomniałem odpisać zrobiłem już 4 tys po czipku i wsio bangla przydaje sie czasami podczas szybkiego manewru wyprzedzenia. Nie katuje auto not stop ale powiem ze jest różnica jak tylko wyjechałem z hamowni. Turbo szybciej sie wkreca od niższych obrotów i mocniej kreci . Pare razy się z kimś puściłem od swiateł to byli zdziwieni kombi na kołpakach rodzinny klocek ze to tylko 1.4 T a jak powiedzałem ze LPG to już wogóle:) ostatnio audi a6 2.8 porobione az kilka razy podchodził ale turbo swoje robi
Jakiś film na szybko coś nagrałem. dajcie znać czy odpala
[External Link Removed for Guests]
aa po zjechaniu z hamowni jakaś lampka sie zapaliła tylko na 20 sekund chyba od ABS albo hamulec reczny. ale to mi mowił Tuneri znikło odrazu i teraz nic auto na przednich kołach na hamowni jechało pod 200 km/h a tył stał i dlatego tak.
Jestem w trakcie chipa 1.4 Turbo 140km w Jeleniej Górze w reptune.
Niestety Asia nie chce współpracowac, wyniki podczas hamowni "drogowej" wychodzą niestabilnie.
Według nich ciśnienie otrzymane jest mniejsze o 0.1b od zadanego na całej długości testu :/
Turbo wymienione wraz z gruszką na regenerowane, niestety problem dalej sie pojawia.
Według nich również auto wolno wbija się na obroty, i chyba mają racje bo w porównaniu do Twojego auta to moje nie jeździ a stoi w miejscu...
Doładowanie w max dochodzi do 1.1b ale niestety nie jest stabilne, ruszając z 3 zadane jest na tyle za duże od otrzymanego że auto wpada w tryb awaryjny... Najgorsze że się poddają i rozkładają ręce... :/
-
- Posty: 398
- Rejestracja: 29 paź 2015, 21:56
- Imię: Dawid
- Auto: Astra J ST Cosmo
- Silnik: A14NET LPG
- Województwo: pomorskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 3 razy
Zrobili max, jaki mniej wiecej jest znany: 170 KM i 265 Nm.
Ktos robil w Pomorskiem?
Dodano po 2 godzinach 35 minutach 15 sekundach:
Ktos robil w Pomorskiem?
Dodano po 2 godzinach 35 minutach 15 sekundach:
Tez mnie to zdziwilo. Ja ogolnie czesto zapier..., a zuzycia benzyny nie zauwazylem. Gdyby cos mialo sie spalac powyzej jakichs obrotow, to bym to widzial.
-
- Posty: 398
- Rejestracja: 29 paź 2015, 21:56
- Imię: Dawid
- Auto: Astra J ST Cosmo
- Silnik: A14NET LPG
- Województwo: pomorskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 3 razy
A ja mam inne pytanie. Pewnie bedzie retoryczne, bo nikt nie wie, ale sprobuje. A moze czarnypiotrek wie, bo On wszystko wie...
Mamy nasze standardowe 1.4 T LPG. Moc 140 KM. Suma wtryskow (pomaranczowych) daje nam 109 KM. Przy zalozeniu, ze silnik nie bierze wcale benzyny nawet na wysokich obrotach (a moim zdaniem nie bierze, bo czesto tak jezdze i benzyny mi nie ubywa), to co - na benzynie mamy 140 KM, a na gazie mamy 109 KM, nawet jesli wciskamy gaz w podloge?
I jesli tak jest, to czemu sie obawiamy, ze instalacja gazowa nie wytrzyma, jesli zmienimy mape na 170 KM. Wtedy sytuacja by byla analogiczna - mamy 170 KM na benzynie i te 109 KM na gazie.
Racja?
Mamy nasze standardowe 1.4 T LPG. Moc 140 KM. Suma wtryskow (pomaranczowych) daje nam 109 KM. Przy zalozeniu, ze silnik nie bierze wcale benzyny nawet na wysokich obrotach (a moim zdaniem nie bierze, bo czesto tak jezdze i benzyny mi nie ubywa), to co - na benzynie mamy 140 KM, a na gazie mamy 109 KM, nawet jesli wciskamy gaz w podloge?
I jesli tak jest, to czemu sie obawiamy, ze instalacja gazowa nie wytrzyma, jesli zmienimy mape na 170 KM. Wtedy sytuacja by byla analogiczna - mamy 170 KM na benzynie i te 109 KM na gazie.
Racja?
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 kwie 2016, 17:37
- Auto: Astra J
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 1 raz
Cześć, dwa tygodnie temu zrobiłem chipa. Czuć różnicę, fajnie się zbiera, ale mam mały problem.
Przy szybszym przyśpieszaniu samochód traci moc. Podłączyłem go dzisiaj do czujnika obd2 i wyskoczył błąd P0268. Po skasowaniu na chwilę jest ok, ale błąd ponawia się cały czas.
Reklamować? Ktoś wie co to może być? To coś związanego z ciśnieniem turbo.
EDIT: mam dalej czujnik OBD2 i program Car Scanner PRO - mogę zapisać dane, na co zwrócić uwagę?
Przy szybszym przyśpieszaniu samochód traci moc. Podłączyłem go dzisiaj do czujnika obd2 i wyskoczył błąd P0268. Po skasowaniu na chwilę jest ok, ale błąd ponawia się cały czas.
Reklamować? Ktoś wie co to może być? To coś związanego z ciśnieniem turbo.
EDIT: mam dalej czujnik OBD2 i program Car Scanner PRO - mogę zapisać dane, na co zwrócić uwagę?
- Automat
- Posty: 4502
- Rejestracja: 06 gru 2015, 13:06
- Imię: Jan
- Auto: Astra H CARAVAN Pb+LPG
- Silnik: Z18XE,125 KM,285kkm
- Rocznik: 2005
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Wdzięczny: 21 razy
- Pomocny: 68 razy
Mam obraz i jakiś wytłumiony dźwięk.Poza tym filmik upierdliwie pokazuje,że ktoś nie zapiął pasów,a jazda z prędkością ponad 160 km/godz.Ja przy takich zdecydowanie pasy zapinam .
- Najczewsky
- Posty: 5
- Rejestracja: 08 mar 2018, 20:16
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
majkel517 pisze: ↑08 maja 2019, 0:19Człowiek zabiegany zapomniałem odpisać zrobiłem już 4 tys po czipku i wsio bangla przydaje sie czasami podczas szybkiego manewru wyprzedzenia. Nie katuje auto not stop ale powiem ze jest różnica jak tylko wyjechałem z hamowni. Turbo szybciej sie wkreca od niższych obrotów i mocniej kreci . Pare razy się z kimś puściłem od swiateł to byli zdziwieni kombi na kołpakach rodzinny klocek ze to tylko 1.4 T a jak powiedzałem ze LPG to już wogóle:) ostatnio audi a6 2.8 porobione az kilka razy podchodził ale turbo swoje robi
Jakiś film na szybko coś nagrałem. dajcie znać czy odpala
[External Link Removed for Guests]
aa po zjechaniu z hamowni jakaś lampka sie zapaliła tylko na 20 sekund chyba od ABS albo hamulec reczny. ale to mi mowił Tuneri znikło odrazu i teraz nic auto na przednich kołach na hamowni jechało pod 200 km/h a tył stał i dlatego tak.
Instalacja LPG założona przed czy po chipie ?
Jakie podzespoly zamontowane w instalacji : sterownik, wtryski itp...?
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 25 lis 2014, 23:05
- Imię: Łukasz
- Auto: AJ ST
- Silnik: 14NET
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: W-wa
- Pomocny: 7 razy
Kolego, dwa posty wcześniej:Najczewsky pisze: ↑20 sie 2019, 16:55
Instalacja LPG założona przed czy po chipie ?
Jakie podzespoly zamontowane w instalacji : sterownik, wtryski itp...?