Astra G 2.0 DTL - Chip (pytanie)

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Gość

#21

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Koszt chip'a z 3- krotna chamownia i 2 programami do wyboru(wybrałem słabszy) 1400 ;)

Michal

Astro-maniak
Posty: 264
Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
Auto: Astra H, G
Silnik: z19dth i z22se
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Michal »

Gdzie robiłeś?

Gość

#23

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Poznań- Gekocars, mają serwis opla, zajmują sie tuningiem. Znają sie na tej robocie.

Michal

Astro-maniak
Posty: 264
Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
Auto: Astra H, G
Silnik: z19dth i z22se
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: Michal »

Tez mysle ze u nich zrobie byłem w Poznaniu wczoraj ale swieto bylo wiec zamkniete bylo

szalony

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28 paź 2007, 22:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: szalony »

[External Link Removed for Guests]

kiedys z chłopem z tej firmy rozmawialem zapewniał 100% skuteczność swoich usług, cena kompletnej modyfikacji 3000zł!!! i chyba realizacja w 2dni jak sie nie myle.
astra2 2.0 di sportive, czerwona 3d

co tam diesel, ważne że turbo :D

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#26

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Ja robiłem u seby we Wrocławiu, oceńcie, czy warto:
[External Link Removed for Guests]
I wcale nie drogo.

Michal

Astro-maniak
Posty: 264
Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
Auto: Astra H, G
Silnik: z19dth i z22se
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: Michal »

Jka na benzynke N/A to ładnie dolot był też zmianiany?

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#28

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Michal, ja mam bardzo konkretnie podłubane, nie jest łatwo ze 115Km zrobić tyle.
W dieslu nie ma sprawy, ale w benzynie to trudne.

dremer

Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 23 lip 2008, 17:00
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: dremer »

Witam mam pytanko posiadam asie 2,0DI 16V 82KM sedan 2000r co bedzie lepsze i da wiecej mocy wymiana na kute tloki,oraz wzmocnione walki rozrzadu+kompletny turbo kit czy poprostu chip tuning? bo chce wlozyc w nia 10000 ale chce zorientowac sie w co lepiej zainwestowac

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Kolego polecam najpierw sie zastanowic co wypisujesz jesli chodzi o podnoszenie mocy w dieslu. Namieszales ze az nie wiem od czego zaczac. Po pierwsze w dieslu sienie zakuwa bo i nie ma po co- co innego benzyna. Podobnie z walkami rzrzadu bo w dieslu w zasadzie zawory sa otwarte dopuki sie da czyli dluzsze otwarcie spowodowalo by spotkaniem tloka z zaworem i takie myki sie stosuje tez w benzynowcach. Trzy to gdzie Ty widziales jakies turbo kity do oplowskich 2.0 DTL czy DTH?? Moc sie bierze z paliwa wiec musi byc wtrysniete wiecej paliwa i do tego jeszcze wiecej powietrza. Chipem podniesiesz ze 15-gora 20 KM i to juz jest max. Nie ma do tych silnikow wydajnieszych wtryskow a nawet gdyby byly to co z tego jak pompa nie wyrabia sie. Turbo tez jest małe wiec i tu tez jest waskie gardlo. Jesli masz na wywalenie 10 tys zl to wymien silnik albo zmien auto. Koles wymienil silnik w starym seacie na TDI 110 KM do tego wtryski wydajeniejsze i chip i juz ma 160 KM.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

ODPOWIEDZ