jak chcesz szybko, to znajdujesz jakiś zakład tunerski nie daleko swojej hacjenty , potem szybko wsiadasz w auto i szybko do nich jedziesz potem mówisz chce tanio i dobrze ... po chwili śmiechu słyszysz cennik usług i już wiesz że tanio nie będzie , a efekty mizerne ...
To chyba wszystko na temat
siewicz pisze:dla tych co mówią, że z tego silniczka już nic nie wyciągniesz - w miarę prosty sposób na zrobienie 126KM i 154Nm
Siewicz ^^.. z każdego silnika wyciągnie się COŚ... ale kolega napisał wyraźnie SZYBKO I TANIO więc uznałem i pewnie inni, że nie ma sensu ciągnąc tematu.
siewicz, za prosty to ten sposób nie jest , a z pewnością nie "szybki i tani" , chyba że jesteś majster klepka i potrafisz sobie np sam powiększyć kanały , wszystko wyszlifować itp .. a druga sprawa to narzędzia ... nie no nie ma nawet o czym gadać ..
Wislokstrzyzow pisze:witam wiesz co wywal filterek powietrza i daj stozkowy i zamiast katalizatora daj sobie strumienice:d cos moze to dac zawsze to cos:D pozdrawiam
To chyba wiecej zamieszania robi niz poprwia. Strumienice sie wstawia nie zamiast kata( bo za blisko) tylko zamieast tlumika srodkowego jak juz. Filtr tez za wiele nie poprawia bo wtedy nie ma dobrego dolnego zakresy obrotow a nieznacznie tylko sie moze poprawic w najwyzszych obrotach. Szkoda to montowac bo w 90% kozysta sie z tych dolnych obrotow. Zresta kazdy powie ze stozki wykanczaja przeplywke.