wojtekastra dobrze mówisz poza jednym sam ostatni tłumik nic nie da trzeba by było z całym wydecham pokombinować żeby uzyskać przyrost mocy a nie samo mruczenie ale tak to całkowicie się zgadzam
można jeszcze wypolerować kanały dolotowe, zmienić kolektor dolotowy na taki 4-2-1, zamiast instalacji gazowej założyć taką bazującą na blosie itd
Filtr stożkowy - JAKI???
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
JOszi ostatni tlumik nic nie da,jesli zalozymy firmowke od Pana Kazia Kumpel kupil do Escorta 1.8 16v Remusa.Zrobil test na chamowni przed i po zalozeniu.Wynik to +2KM(tyle mniej wiecej obiecywal producent) Ale na drodze tych 2KM,raczej nie odczujemy.Starczy ze zmieni sie cisnienie atmosferyczne i temperatura a nasze autko jest mocniejsze lub slabsze Ale zmieniajac caly dolot plus wydech(wszystko madrze zrobione) osiagniemy porzadany efekt!!
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Zaraz Zaraz nikt nie powiedział,że przechodząc na gaz z oszczedności nie można poprawić jakoś osiągów na tym gazie dlatego tu sie nie zgadzam,. ja dysponuje takim a nie inny m budżetem i mam gaz ,ale lubie też pocisnąć czasem i przedeptać jakieś auta(nawet na gazie) tak że nie rozumiem dlaczego nie miałbym sobie poprawić dynamiki jazdy na gazie skoro to lubie i nadal mnoge oszczędzać...wojtekastra pisze:Pozatym,bez urazy nie rozumie ludzi zakladajacych gaz a pozniej szukajacych mocy...Zakladajac gaz,liczymy na oszczednosci i trzeba pogodzic sie z utrata mocy
[ Dodano: 2007-06-01, 20:36 ]
Aha i czyktos może wyjaśnić mi bardziej co znaczy przerbka wydechu 4-2-1 i ile mniej wiece3j kosztuje...
[ Dodano: 2007-06-01, 20:38 ]
MAM PROŚBE JAK JUZZAŁOŻYSZ NAPISZ JAK AUTO TO ZNOSI I JAKIA JEST POPRAWA...siewicz pisze:Mam ten sam silnik co Ty i tez z LPG i w czerwcu bede montowal BLOS + stozek...
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
chodzi tutaj o budowe kolektora wydechowego.. wlasciwie o polaczenie rurek.. po prostu z 4 rurek robia sie dwie, a pozniej jedna stad 4-2-1 taki kolektor wyglada np tak: [External Link Removed for Guests]cosmos7 pisze:]Aha i czyktos może wyjaśnić mi bardziej co znaczy przerbka wydechu 4-2-1 i ile mniej wiece3j kosztuje...
lub tak:
[External Link Removed for Guests]
masz silnik c16se ? wiec chyba najatniej wyjdzie przerobic kolektor z silnika c20xe.. potrzebna jest tylko flansza (mam wzor w pliku) i namiary na goscia ktory to wycina..
pozniej trzeba odpowiednia nagiac rurki z kolektora c20xe i dobry spawacz musi to pospawac..
nie jestem pewien (planuje ta modyfikacje dopiero za jakis czas, wiec jeszcze nie calkiem oblatany w temacie jestem) ale slyszalem, ze trzeba przerabiac sonde lambda na 4 przewodowa, albo zmieniac polozenie otworu sondy.
ogolnie koszt takiej zabawy to 500-700zl.
flansza 200zl
kolektor 200zl
reszta to spawacz i ewentualne przerobki sondy lambda..
oczywiscie pozniej mozesz sprzedac swoj stary kolektor o czesc kosztow Ci sie zwraca
jasne, ze tak.. zaloze osobny temat i opisze wrazenia.. ale to gdzies pod koniec czerwca.. po sesji..cosmos7 pisze:siewicz napisał/a:
Mam ten sam silnik co Ty i tez z LPG i w czerwcu bede montowal BLOS + stozek...
MAM PROŚBE JAK JUZZAŁOŻYSZ NAPISZ JAK AUTO TO ZNOSI I JAKIA JEST POPRAWA...
Pozdrawiam