Filtr stożkowy - JAKI???
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
hehe właśnie cały myk polega na tym, że moc wzrasta (powiedzmy, że powarca do tej na benzynie) a spalanie maleje .. zaraz spobouje znalezc kilka linkow i tutaj wkleic na temat BLOS'a
ok a wiec daje te linki:
[External Link Removed for Guests] - instrukcja napisana przez chlopakow z ford club polska
[External Link Removed for Guests] - temat na forum ford club polska w ktorym jest napisane chyba wszystko na temat BLOS'a
ok a wiec daje te linki:
[External Link Removed for Guests] - instrukcja napisana przez chlopakow z ford club polska
[External Link Removed for Guests] - temat na forum ford club polska w ktorym jest napisane chyba wszystko na temat BLOS'a
Pozdrawiam
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 11 lut 2007, 11:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
dosłownie - jedno jest pewne NIGDY nie otrzymasz większej mocy bez większego spalania.kbjanek pisze:siewicz,
hehe, dobre rosnie moc i spada spalanie,
w rzeczywistosci jak sie chcesz szybko przemieszczac to nie zakladasz gazu,
a jak juz go masz to fakt blos pomaga, ale na pewno nie redukuje spalania:)),
pozdrawiam,
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Junior troszkę się mylisz tzn nie nigdy w niektórych przypadkach jest mozliwa poprawa mocy i spadek spalania
jak masz mało mocy to musisz bardziej autko pałować żeby jakoś jechało i wtedy dużo pali, a jak masz więcej mocy to już nie musisz cisnąć tak autka żeby dało sie normalnie jechać i wtedy spalanie spada - wiem to z doświadczenia jak miałem CC700 to palił mi 11-12l na 100km przez pałowanie żeby się dało tym jeździć, natomiast mój kumpel sportingiem spalał 8l bo nie musiał tak tego silniczka piłować żeby jechać
tak samo chip tuning- często podają że po chipie spalanie może zmaleć i to znacznie (szczególnie w dieslach) bo im większa moc tym mniej musisz pałować autko przez co mniej pali. - czyli ta sama zasada co podałem wyżej więc nie pisz nigdy
"jeżeli coś jest niemożliwe i wszyscy wiedzą, że to niemożliwe to przyjdzie osoba która wie, że to niemożliwe, a jednak to zrobi " - czy jakoś tak (AE)
tak samo może być z blosem.
blos to w sumie instalacja gazowa pierwszej generacji, po prostu taki gaźnik do gazu poprawia on moc, bo po prostu nie ma tam żadnej zwężki na mikserze przez co auto nie zmula na benzynie i jeszcze lepiej chodzi na gazie bo gaz ma więcej oktanów - więc jest możliwość że spalanie spadnie minimalnie, moc zostanie taka jak na benzynce albo trochę się zwiększy z racji większej liczby oktanowej
jak masz mało mocy to musisz bardziej autko pałować żeby jakoś jechało i wtedy dużo pali, a jak masz więcej mocy to już nie musisz cisnąć tak autka żeby dało sie normalnie jechać i wtedy spalanie spada - wiem to z doświadczenia jak miałem CC700 to palił mi 11-12l na 100km przez pałowanie żeby się dało tym jeździć, natomiast mój kumpel sportingiem spalał 8l bo nie musiał tak tego silniczka piłować żeby jechać
tak samo chip tuning- często podają że po chipie spalanie może zmaleć i to znacznie (szczególnie w dieslach) bo im większa moc tym mniej musisz pałować autko przez co mniej pali. - czyli ta sama zasada co podałem wyżej więc nie pisz nigdy
"jeżeli coś jest niemożliwe i wszyscy wiedzą, że to niemożliwe to przyjdzie osoba która wie, że to niemożliwe, a jednak to zrobi " - czy jakoś tak (AE)
tak samo może być z blosem.
blos to w sumie instalacja gazowa pierwszej generacji, po prostu taki gaźnik do gazu poprawia on moc, bo po prostu nie ma tam żadnej zwężki na mikserze przez co auto nie zmula na benzynie i jeszcze lepiej chodzi na gazie bo gaz ma więcej oktanów - więc jest możliwość że spalanie spadnie minimalnie, moc zostanie taka jak na benzynce albo trochę się zwiększy z racji większej liczby oktanowej
Joszi mój mprzyjacielu z identyfikatorem na szyji na zlocieJOszi pisze:Junior troszkę się mylisz tzn nie nigdy w niektórych przypadkach jest mozliwa poprawa mocy i spadek spalania
z tymże ja miałem na myśli zmiany powazniejsze np przyrost 15 KM a nie 1 KM czy 2 KM
dlatego też napisałem, że przyrost mocy wiąże się ze spalaniem.
SIlnik biorąc więcej zimnego powietrza pobiera więcej paliwka dla efektywniejszego spalania no i tak dalej i tak dalej.. dużo by tu pisać ...
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Panowie,widze tutaj ciekawa dyskusje.JunioR bardzo dobrze mowi,zgadza sie.A jesli juz mowimy o filtrach to sportowa wkladka ma poprawic prace w dolnym zakresie obrotow,a stozek w gornym zakresie.Jesli nie mamy porzadnego dolotu,to nasz stozek jest praktycznie bezuzyteczny!W wyscigach na 1/4 mili,zakladaja czesto stozka w miejsce przedniego reflektoru i to jest lapanka zimnego powietrza.Jesli chodzi o strumienice,moga wyrzadzic szkody jesli nie sa odpowiednio dopasowane.Pozatym,bez urazy nie rozumie ludzi zakladajacych gaz a pozniej szukajacych mocy...Zakladajac gaz,liczymy na oszczednosci i trzeba pogodzic sie z utrata mocy.Dla ludzi szukajacych mocy malym kosztem,albo srednim(zalezy dla kogo jak suma) polecam sportowa wkladke filtra powietrza,dobre swiece,dobre kable WN,ostatni tlumik Ultera lub Remusa,jesli strumienice to pod konkretny silnik.Dla bardziej zamoznych sportowe walki,zabawa z kolektorami ale to juz inna bajka...