Jak dodac mocy

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
chiken

Astro-maniak
Posty: 391
Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: chiken »

a co by było potem jakbyś miał już ten komputerek swap czy jak?
==================
Marka: Opel Astra F Caravan
Rok: 1999
Silnik: X14NZ 60KM
Kolor: KingsBlue :)
LPG-->brak-->i dobrze
===============

pawelp

#22

Nieprzeczytany post autor: pawelp »

Stary slyszalem ze mozna go podlaczyc do kazdej astry F a daje ciekawe informacje jak to komp wiadomo. Ale czy to dobry pomysl czy niezbyt to nie ocenie bo nie wiem... ;)

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

ee to by się nie sprawdziło.

wiem że kombinują z zamianą wałka na ostrzejszy z silnika kadetowskiego 1.3S czy jakoś tak i to daje dość duży przyrost - najlepiej by było jakbyś się spytał na [External Link Removed for Guests] - tam jest więcej informacji o podkręcaniu tych silniczków bo i forum dużo dużo starsze ;)

yattaman

#24

Nieprzeczytany post autor: yattaman »

To urządzenie (power box) z allegro to rozbudowana wersja sprzedawanych wcześniej rezystorów. Nic to innego jak zamkiety w plastikowym pudełku potencjometr i przełącznik.
Żadnych efektów poza zwiekszonym spalaniem paliwa. "Urządzenie" to oszukuje komputer(komp dostaje info że silnik jest zimny), który zwieksza dawkę paliwa.Jezdzisz poprostu na ssaniu.

Miałem kiedyś Renault Megane 1.4 na monowtysku z instalacją gazową. Samochód ten nie posiadał przyspieszania.On się bardzo wolno rozpędzał :) do ok 160km/h max.
Zamontowałem w nim wkładkę filtra K&N(ok 150zł) oraz strumienicę naddźwiękową firmy MICHAEL(ok 350zł) w miejsce kata.
Dało więcej niż spodziewany efekt za tak małe pieniądze.Auto było dużo bardziej elastyczne,no i prędkość maksymalna wzrosła do 170km/h.
Napewno wałek da porządany efekt,następnie nowy kolektor rurowy + mod wydechu.Komp to max 5% mocy w silniku wolnossącym,powiększenie zaworów,obróbka kanałów głowicy.
NITRO :m Najwięcej mocy w stosunku do ceny.

Policz ile będzie Cie kosztował każdy koń mechaniczny i zastanów się czy nie lepiej zrobic swap na c2.0xe.
Ja wybrałem swap i nie żałuje :)
Mam jeszcze jeden taki silnik z instalacja i kompem.Nie mam niestety skrzyni.

Mordoklej

Astro-maniak
Posty: 231
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
Imię: Jacek
Auto: Astra 2.2 SRI
Silnik: Z22SE
Lokalizacja: Northampton, UK
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: Mordoklej »

Nie ma co kombinowac z samochodem z silnikiem 1.6 i poniej.. Szkoda kasy. Ja poszperalem troche ile kosztowac mnie bedzie ewentualne turbo w mojej Astrze 1.6 w wyspecjalizowanym warsztacie tuningowym w Anglii, wyszlo ze turbo z montazem okolo 4000 funtow (ktory daje z ich oprogramowaniem 210KM).. Do tego zmienic trzebaby bylo piasty na pieciosrubowe, zeby wstawic wieksze tarcze na przod i dac tarcze na tyl.. do tego doliczyc mozna koszt nowych kol i skrzyni biegow (aczkolwiek spece moga zlagodzic prace silnika na 1 i 2 biegu wiec standardowa dala by rade).. Tak sobie policzylem i stwierdzilem ze lepiej sprzedam swoje autko z 2000 roku za nawet 2500 funtow i kupie za 8000 funtow nowsza (z 2003r) Astre GSI.. Wyjdzie taniej, nowsze autko, wieksze mozliwosci i do tego z zajebistym wygladem ze juz nic nie trzeba przerabiac: zadnych zderzakow czy bokow.. No ale ja juz wole zbierac na nowy model :mrgreen:
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y

Awatar użytkownika
Jedras_GW

Astro-maniak
Posty: 821
Rejestracja: 08 kwie 2007, 1:05
Auto: Astra H
Silnik: Z16XEP
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: Jedras_GW »

JOszi pisze:ee to by się nie sprawdziło.

wiem że kombinują z zamianą wałka na ostrzejszy z silnika kadetowskiego 1.3S czy jakoś tak i to daje dość duży przyrost
wszystko ok, jakiś tam przyrost może i będzie, ale co Ci po nim jak moc i moment wzrosną w górnym zakresie obrotów i będziesz musiał kręcić auto pod czerwone pole?

IMHO modyfikacje mające wpływ na moc mają sens wtedy gdy rośnie ona w całym zakresie obrotów.
Serdecznie Pozdrawiam
Astra H Z16XEP '04 77kkm

Anonimek

#27

Nieprzeczytany post autor: Anonimek »

ja sobie marze wlozyc do mojej asterki 1.4 silniczek z opla calibry 2.5l v6 4x4 (standart 170 kucy) i tuningowac do okolo 230 :)

WaldazZz

Astro-maniak
Posty: 189
Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: WaldazZz »

Generalnie masz bardzo dużo opcji jak zwiększyć moc. Jak chcesz już iść bardzo daleko pogadaj z Przemasem_BDg, a jak nie chcesz iść aż tak daleko to dolot, wycięcie kata i wstawienie strumienicy, przelotowy tłumiczek końcowy, zatkanie EGR'a, dobre kable, świece, dobry olej, i tak bez końca. Ale na pewno nie żadne chip'y śmieszne z allegro. To jest z tego co słyszałem zwykły opornik, który powoduje, że silnik cały czas chodzi na ssaniu, więc mocy może i troche więcej jest, bo ma bogatszą mieszankę, ale za to spalanie zajebiaszcze. ;D

ODPOWIEDZ