Jak dodac mocy
-
- Posty: 391
- Rejestracja: 07 lut 2007, 9:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ee to by się nie sprawdziło.
wiem że kombinują z zamianą wałka na ostrzejszy z silnika kadetowskiego 1.3S czy jakoś tak i to daje dość duży przyrost - najlepiej by było jakbyś się spytał na [External Link Removed for Guests] - tam jest więcej informacji o podkręcaniu tych silniczków bo i forum dużo dużo starsze
wiem że kombinują z zamianą wałka na ostrzejszy z silnika kadetowskiego 1.3S czy jakoś tak i to daje dość duży przyrost - najlepiej by było jakbyś się spytał na [External Link Removed for Guests] - tam jest więcej informacji o podkręcaniu tych silniczków bo i forum dużo dużo starsze
To urządzenie (power box) z allegro to rozbudowana wersja sprzedawanych wcześniej rezystorów. Nic to innego jak zamkiety w plastikowym pudełku potencjometr i przełącznik.
Żadnych efektów poza zwiekszonym spalaniem paliwa. "Urządzenie" to oszukuje komputer(komp dostaje info że silnik jest zimny), który zwieksza dawkę paliwa.Jezdzisz poprostu na ssaniu.
Miałem kiedyś Renault Megane 1.4 na monowtysku z instalacją gazową. Samochód ten nie posiadał przyspieszania.On się bardzo wolno rozpędzał do ok 160km/h max.
Zamontowałem w nim wkładkę filtra K&N(ok 150zł) oraz strumienicę naddźwiękową firmy MICHAEL(ok 350zł) w miejsce kata.
Dało więcej niż spodziewany efekt za tak małe pieniądze.Auto było dużo bardziej elastyczne,no i prędkość maksymalna wzrosła do 170km/h.
Napewno wałek da porządany efekt,następnie nowy kolektor rurowy + mod wydechu.Komp to max 5% mocy w silniku wolnossącym,powiększenie zaworów,obróbka kanałów głowicy.
NITRO :m Najwięcej mocy w stosunku do ceny.
Policz ile będzie Cie kosztował każdy koń mechaniczny i zastanów się czy nie lepiej zrobic swap na c2.0xe.
Ja wybrałem swap i nie żałuje
Mam jeszcze jeden taki silnik z instalacja i kompem.Nie mam niestety skrzyni.
Żadnych efektów poza zwiekszonym spalaniem paliwa. "Urządzenie" to oszukuje komputer(komp dostaje info że silnik jest zimny), który zwieksza dawkę paliwa.Jezdzisz poprostu na ssaniu.
Miałem kiedyś Renault Megane 1.4 na monowtysku z instalacją gazową. Samochód ten nie posiadał przyspieszania.On się bardzo wolno rozpędzał do ok 160km/h max.
Zamontowałem w nim wkładkę filtra K&N(ok 150zł) oraz strumienicę naddźwiękową firmy MICHAEL(ok 350zł) w miejsce kata.
Dało więcej niż spodziewany efekt za tak małe pieniądze.Auto było dużo bardziej elastyczne,no i prędkość maksymalna wzrosła do 170km/h.
Napewno wałek da porządany efekt,następnie nowy kolektor rurowy + mod wydechu.Komp to max 5% mocy w silniku wolnossącym,powiększenie zaworów,obróbka kanałów głowicy.
NITRO :m Najwięcej mocy w stosunku do ceny.
Policz ile będzie Cie kosztował każdy koń mechaniczny i zastanów się czy nie lepiej zrobic swap na c2.0xe.
Ja wybrałem swap i nie żałuje
Mam jeszcze jeden taki silnik z instalacja i kompem.Nie mam niestety skrzyni.
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
Nie ma co kombinowac z samochodem z silnikiem 1.6 i poniej.. Szkoda kasy. Ja poszperalem troche ile kosztowac mnie bedzie ewentualne turbo w mojej Astrze 1.6 w wyspecjalizowanym warsztacie tuningowym w Anglii, wyszlo ze turbo z montazem okolo 4000 funtow (ktory daje z ich oprogramowaniem 210KM).. Do tego zmienic trzebaby bylo piasty na pieciosrubowe, zeby wstawic wieksze tarcze na przod i dac tarcze na tyl.. do tego doliczyc mozna koszt nowych kol i skrzyni biegow (aczkolwiek spece moga zlagodzic prace silnika na 1 i 2 biegu wiec standardowa dala by rade).. Tak sobie policzylem i stwierdzilem ze lepiej sprzedam swoje autko z 2000 roku za nawet 2500 funtow i kupie za 8000 funtow nowsza (z 2003r) Astre GSI.. Wyjdzie taniej, nowsze autko, wieksze mozliwosci i do tego z zajebistym wygladem ze juz nic nie trzeba przerabiac: zadnych zderzakow czy bokow.. No ale ja juz wole zbierac na nowy model
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
- Jedras_GW
- Posty: 821
- Rejestracja: 08 kwie 2007, 1:05
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
wszystko ok, jakiś tam przyrost może i będzie, ale co Ci po nim jak moc i moment wzrosną w górnym zakresie obrotów i będziesz musiał kręcić auto pod czerwone pole?JOszi pisze:ee to by się nie sprawdziło.
wiem że kombinują z zamianą wałka na ostrzejszy z silnika kadetowskiego 1.3S czy jakoś tak i to daje dość duży przyrost
IMHO modyfikacje mające wpływ na moc mają sens wtedy gdy rośnie ona w całym zakresie obrotów.
Serdecznie Pozdrawiam
Astra H Z16XEP '04 77kkm
Astra H Z16XEP '04 77kkm
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Generalnie masz bardzo dużo opcji jak zwiększyć moc. Jak chcesz już iść bardzo daleko pogadaj z Przemasem_BDg, a jak nie chcesz iść aż tak daleko to dolot, wycięcie kata i wstawienie strumienicy, przelotowy tłumiczek końcowy, zatkanie EGR'a, dobre kable, świece, dobry olej, i tak bez końca. Ale na pewno nie żadne chip'y śmieszne z allegro. To jest z tego co słyszałem zwykły opornik, który powoduje, że silnik cały czas chodzi na ssaniu, więc mocy może i troche więcej jest, bo ma bogatszą mieszankę, ale za to spalanie zajebiaszcze. ;D